بهترین سرامیک کف پذیرایی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49890
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ |

بهترین سرامیک کف پذیرایی

کاشیران از قدیمی ترین فعالان در زمینه عرضه کاشی و سرامیک در کشور است که با ارائه محصولات در طرح ها و نقش های متنوع، توانسته نظر مشتریان خود را جلب نماید. کاشیران را جایگزینی نیست، تنها یک شعار نیست بلکه یک الگوی واحد برای تمامی مدیران و پرسنل کاشیران در ارائه خدمات به مشتریان محترم است.
بهترین سرامیک کف پذیرایی

کاشیران از قدیمی ترین فعالان در زمینه عرضه کاشی و سرامیک در کشور است که با ارائه محصولات در طرح ها و نقش های متنوع، توانسته نظر مشتریان خود را جلب نماید. کاشیران را جایگزینی نیست، تنها یک شعار نیست بلکه یک الگوی واحد برای تمامی مدیران و پرسنل کاشیران در ارائه خدمات به مشتریان محترم است.  کاشیران همواره تلاش نموده تا با ارائه بهترین و به روزترین خدمات و محصولات جایگاه خود را در نظر مشتریان ارتقا بخشد. از رسالت های اجتماعی کاشیران، افزایش سطح اطلاعات افراد جامعه درباره کاشی و سرامیک و صنایع مرتبط می باشد که در این راستا مقالات بیشماری را منتشر کرده است. در این مقاله نیز به بررسی بهترین سرامیک کف پذیرایی پرداخته شده است.

سرامیک ها یکی از مصالحی می باشند که امروزه در صنعت ساختمان سازی استفاده می گردد. سرامیک ها انواع متنوعی دارند که هر کدام ویژگی هایی منحصر به فرد دارند. سرامیک ها را می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد که انتخاب آن ها به موارد استفاده از سرامیک، سلیقه افراد و … بستگی دارد. در ادامه به بیان نکاتی درباره انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی می پردازیم.

آشنایی با برخی از انواع سرامیک کف پذیرایی

همان طور که گفته شد سرامیک کف پذیرایی انواع مختلفی دارد که می توان به سرامیک های کف پرسلانی، سرامیک های گرانیتی، سرامیک موزاییکی، سرامیک براق، سرامیک های لعاب دار و ….. اشاره کرد که هر کدام انواع گوناگونی دارند به عنوان مثال انواع سرامیک های پرسلانی را می توان به ۵ دسته ی پرسلانی لعاب دار، پرسلانی بدون لعاب، پولیش شده، دو لایه و بافت دار دسته بندی کرد.

سرامیک پرسلانی از بهترین سرامیک کف پذیرایی

سرامیک پرسلانی در دمای بسیار بالا پخت می شود، در نتیجه مقاومت بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که این نوع سرامیک که میزان جذب آب کمتری نسبت به سایر سرامیک ها دارد و اغلب ماهیت شیشه ای دارد. سرامیک های پرسلانی لعاب دار دارای لایه ای براق و نازک می باشد. توجه کنید که این نوع سرامیک نسبت به سرامیک پرسلانی بدون لعاب ضخامت بیشتری دارد و همچنین در برابر مواد شیمیایی کاملا مقاوم می باشد. نوع دیگری از این نوع سرامیک ها وجود دارد تحت عنوان سرامیک های پرسلانی پولیشی که این نوع سرامیک ها مانند سرامیک های لعاب دار براق می باشند. تنها تفاوت این نوع سرامیک ها با سرامیک های  لعاب دار، عدم ااعمال روکش و یا لعاب بر سطح آن ها می باشد.

سرامیک گرانیتی، سرامیک کف پذیرایی مقرون به صرفه

سرامیک های گرانیتی یکی دیگر از سرامیک های کف پذیرایی می باشد که به دلیل نحوه پخت و همچنین ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در طرح های مختلف با رنگ های متنوع تولید می شوند. در ساخت این نوع سرامیک از خاک رس استفاده می شود و همچنین فاقد کربنات کلسیم می باشد. از معروف ترین و یا محبوب ترین سرامیک های گرانیتی می توان به سرامیک گرانیتی رگه ای، گرانیتی فلفل نمکی اشاره کرد. سرامیک های گرانیتی با اکثر سبک های معماری هم خوانی دارند.

بهترین سرامیک کف پذیرایی و ویژگی های آن

از ویژگی های هک شده روی بسته بندی سرامیک های کف می توان به درجه آن ها، میزان جذب آب، PEI، میزان لیز بودن آن ها و یا COF، ضریب اصطکاک و …. اشاره کرد. برای خرید بهترین سرامیک کف پذیرایی بهتر است عوامل نامبرده را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید. سرامیک ها را از نظر کیفیت می توان به ۴ درجه تقسیم بندی کرد که از آن ها به عنوان سرامیک های کف درجه ۱، درجه ۲ ، درجه ۳ و درجه ۴ یاد می شود. PEI به میزان ساییدگی سرامیک ها اشاره دارد، توجه کنید که PEI تنها مخصوص سرامیک های براق می باشد و برای سرامیک های مات کاربردی ندارد. سرامیک های کف پذیرایی باید درصد لیزی و یا COF پایینی داشته باشند تا بروز خطرات احتمالی را کاهش دهد. در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب بهترین سرامیک کف پذیرایی با مشاورین کاشیران تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید سرامیک کف پذیرایی

برای خرید سرامیک های کف پذیرایی باید به نکات مختلفی چون ابعاد، استحکام و مقاومت، براق و یا مات بودن، رنگ و طرح سرامیک و …. دقت شود. اولین نکته مورد توجه در هنگام خرید سرامیک های کف، متراژ محل مورد نظر و تناسب با سرامیک های انتخابی برای خرید است. سرامیک ها در سایز ها و ابعاد متنوع تولید می شوند مانند ۲۰ در ۲۰، ۱۲۰ در ۱۲۰، ۶۰ در ۱۲۰، ۴۵ در ۱۵ و …… که انتخاب آن ها به سلیقه افراد و موارد استفاده از آن ها بستگی دارد اما امروزه سرامیک های کف با ابعاد بزرگ محبوبیت بیشتری دارند.

خرید بهترین سرامیک کف پذیرایی

برای خرید بهترین سرامیک های کف پذیرایی با قیمت عالی و همچنین کیفیت بی نظیر، بهتر است از کاشیران کمک بگیرید. کاشیران یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که در زمینه خرید و فروش انواع سرامیک های کف فعالیت دارد. کاشیران با سال ها سابقه ی درخشان توانسته رضایت همگان را جلب کند. لازم به ذکر است که کاشیران محصولات خود را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.