بهترین روش ضد سرقت کردن درب آپارتمان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 73828
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ |

بهترین روش ضد سرقت کردن درب آپارتمان

یکی از بخش‌های جدا نشدنی زندگی که نقش به‌سزایی در حفظ مال و جان انسان‌ها دارد، امنیت است‌. موضوع امنیت در شهرهای پرجمعیت و ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی پر رفت و آمد از اهمیت بیشتری برخوردار است.
بهترین روش ضد سرقت کردن درب آپارتمان

یکی از بخش‌های جدا نشدنی زندگی که نقش به‌سزایی در حفظ مال و جان انسان‌ها دارد، امنیت است‌. موضوع امنیت در شهرهای پرجمعیت و ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی پر رفت و آمد از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل آپارتمان، روش‌های زیادی وجود دارد‌. اما به نظر شما بهترین روش ضد سرقت کردن درب آپارتمان کدام روش است؟ برخی از افراد برای افزایش امنیت ساختمان‌ها از همان ابتدا به نصب دوربین مدار بسته یا درب‌های ضد سرقت روی می‌آورند. برخی دیگر نیز برای افزایش امنیت درب‌های ضد سرقت یا ضد سرقت کردن درب‌های چوبی آپارتمان خود، از حفاظ‌ ضد سرقت به نام درب آکاردئونی استفاده می‌کنند. این نوع درب در بازار به نام حفاظ درب آکاردئونی هم شناخته می‌شود و به‌ استفاده بهینه از فضا کمک زیادی می‌کند‌. با نصب این حفاظ به راحتی می‌توان امنیت درب آپارتمان را تضمین کرد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره انواع درب آکاردئونی در اختیار شما قرار دهیم.

چرا حفاظ آکاردئونی بهترین حفاظ برای ضد سرقت کردن درب آپارتمان است؟

زمانی که درب وردی آپارتمان‌ها یک درب چوبی ساده و بدون قفل ضد سرقت باشد، افراد غریبه و سارقان به راحتی و با استفاده از ترفندهای مختلف می‌توانند به داخل آپارتمان وارد شوند و اشیا و وسایل قیمتی و ارزشمند را به سرقت ببرند. با نصب درب آکاردئونی به عنوان یک حفاظ آهنی بسیار مقاوم و مستحکم، می‌توان درب آپارتمان را به یک درب ضد سرقت و غیر قابل نفوذ تبدیل کرد و مانع از ورود غریبه‌ها و سارقان به داخل آپارتمان شد. امروزه در اکثر آپارتمان‌ها از حفاظ آکاردئونی برای افزایش امنیت و حفظ جان و مال ساکنان استفاده می‌شود‌. درب‌های آکاردئونی کاربردهای بسیار زیادی دارند؛ اما بیشترین کاربرد آن‌ها این است که برای ضد سرقت کردن درب آپارتمان‌های چند طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب آکاردئونی قفل ایمن و بسیار محکمی دارد و قسمت ریلی آن بسیار روان و راحت باز و بسته می‌شود. برای ساخت این نوع حفاظ، از پروفیل‌های باکیفیت استفاده می‌شود و در زمان باز و بسته‌شدن هیچ سر و صدایی به وجود نمی‌آید.

نصب درب آکاردئونی برای ضد سرقت کردن درب آپارتمان چه مزایایی دارد؟

در این بخش از مقاله به معرفی مزایای نصب درب آکاردئونی در آپارتمان‌ها خواهیم پرداخت‌. این مزایا شامل موارد زیر است:

فضای کمی را اشغال می‌کنند

یکی از مهم‌ترین مزایای درب‌های آکاردئونی این است که به دلیل شباهت زیاد آن‌ها به ساز آکاردئون و داشتن خاصیت جمع شوندگی، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند‌. هنگامی که ساکنان آپارتمان در داخل منزل خود حضور دارند و نیازی به بستن این نوع حفاظ آهنی ندارند، به راحتی آن را جمع کرده و از دست و پاگیر شدن آن جلوگیری می‌کنند.

دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی هستند

یکی دیگر از مزایای درب آکاردئونی، برخورداری از طرح‌ها و مدل‌های متنوع است. این تنوع تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و انتخاب را برای مشتری راحت‌تر کرده‌است‌؛ طرح‌ها و مدل‌های منحصر به فرد این نوع حفاظ، سارقین را با مشکلات زیادی روبرو می‌کند‌. آن‌ها نمی‌توانند از حفاظ آکاردئونی عبور کرده و وارد آپارتمان شوند؛ زیرا در ساخت پروفیل‌های فلزی این حفاظ، از سه زاویه متفاوت استفاده شده‌است.

به سادگی باز و بسته می‌شوند

سهولت در باز و بسته شدن را می‌توان به عنوان یکی دیگر از مزایای درب‌های آکاردئونی معرفی کرد‌. این درب‌ها به آسانی باز و بسته می‌شوند و حرکت بسیار روانی دارند؛ بنابراین لازم نیست که برای باز یا بسته کردن آن‌ها انرژی زیادی را مصرف کنید.

برای راه‌اندازی این درب‌ها به برق نیاز نیست

درب‌های آکاردئونی سازه‌های پیش ساخته‌ای هستند که با سرعت بسیار بالا در مدت کوتاهی برای نصب روی درب و یا به عنوان حفاظ پنجره آماده می‌شوند‌‌. این درب‌ها به برق نیازی ندارند و برخلاف درب‌های ضد سرقت مدرن که دارای سامانه امنیتی وابسته به انرژی برق هستند، برای این نوع درب، برق نیاز نیست و با قطع شدن برق، هیچ نگرانی بابت قطع شدن سیستم امنیتی درب نخواهید داشت‌.

مقاومت و طول عمر درب‌های آکاردئونی بالاست

درب آکاردئونی برخلاف درب‌های ضد سرقت، امکان خرابی کمتری دارد و در صورت استفاده درست، تا مدت‌ها می‌تواند امنیت آپارتمان را تامین کند‌. با نصب این نوع حفاظ، دیگر نیازی به نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر نیست. در واقع یکی دیگر از مزایای این نوع درب، علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست.

چند نوع درب آکاردئونی در بازار عرضه می‌شود؟

انواع درب آکاردئونی عبارتند از درب‌های آهنی، پی وی سی و ام دی اف. در ادامه این بخش درباره هریک از این درب‌ها توضیح خواهیم داد‌.

درب آهنی آکاردئونی

این نوع درب با استفاده از متریال آهن ساخته می‌شود و از استحکام فوق‌العاده زیادی برخوردار است و در برابر عواملی مانند رطوبت، مقاومت بالایی دارد‌. قیمت درب‌های آهنی آکاردئونی معمولا نسبت به مدل‌های دیگر بالاتر است.

درب پی وی سی آکاردئونی

نوع دیگری از درب‌های آکاردئونی موجود در بازار، درب‌های سبک و زیبای پی وی سی هستند که قابلیت شستشو دارند و برای آپارتمان‌های پر رفت و آمد گزینه مناسبی به شمار می‌روند. نظافت درب‌های پی‌ وی سی بسیار راحت است‌.

درب ام دی اف آکاردئونی

یکی از ارزان‌ترین انواع درب‌های آکاردئونی، درب‌هایی هستند که از جنس ام دی اف ساخته می‌شوند. طول عمر کمی دارند و به اندازه درب‌های آهنی باکیفیت و مقاوم نیستند. البته هرگز به دلیل ارزان‌بودن این درب‌ها، از کیفیت درب غافل نشوید و در صورت امکان، امنیت درب آپارتمان خود را با خرید حفاظ آهنی تامین کنید.

خرید درب آکاردئونی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

در این مقاله توضیح دادیم که چگونه با نصب درب‌های آکاردئونی، می‌توانید امنیت آپارتمان مسکونی خود را تامین کنید. حفاظ آکاردئونی هم برای درب‌های ساده و هم برای درب‌های ضد سرقت کاربرد دارد و امنیت آپارتمان را تضمین می‌کند. برای خرید این نوع درب، همواره به دنبال فروشگاه‌های اینترنتی معتبر باشید. در این فروشگاه‌ها بهترین حفاظ‌های آکاردئونی ایرانی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته عوامل متعددی مانند عرض چهار چوب درب، ارتفاع چهار چوب درب، طرح و مدل حفاظ ارکاردئونی بر روی قیمت آن تاثیرگذار هستند. برای نصب این درب‌ها نیز بهتر است از یک نصاب حرفه‌ای و با تجربه مانند آریا حفاظ کمک بگیرید. امیدواریم از مطالب ارائه‌شده در این مقاله کمال استفاده را برده‌باشید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.