بهترین راهنمای استفاده از فارکس فکتوری - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 74657
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ |

بهترین راهنمای استفاده از فارکس فکتوری

اگر در بازار‌های مالی فعالیت می‌کنید، اینکه نام سایت فارکس فکتوری را نشنیده باشید، بسیار دور از ذهن است. هدف اصلی این وب‌سایت انتشار اخبار اقتصادی مربوط به فارکس است.
بهترین راهنمای استفاده از فارکس فکتوری

 اگر در بازار‌های مالی فعالیت می‌کنید، اینکه نام سایت فارکس فکتوری را نشنیده باشید، بسیار دور از ذهن است. هدف اصلی این وب‌سایت انتشار اخبار اقتصادی مربوط به فارکس است. در واقع هر تریدری نیاز به بررسی این سایت قبل از باز کردن هر گونه پوزیشن معاملاتی دارد چرا که باید از صحت اطلاعات گسترده‌ای که در دیگر بستر‌ها منتشر می‌شود، اطمینان حاصل کرد. گفتنی است که این مورد از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این وب‌سایت اعلام شده است تا معامله‌گران کمتر دچار ضرر و زیان شوند. با این حال اگر به هر دلیلی با چنین بستری آشنا نبوده‌اید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا موارد کاربردی فوق‌العاده‌ای را از این سایت به شما عزیزان ارائه دهیم.

امکانات سایت فارکس فکتوری

در این سایت معامله‌گران می‌توانند از بخش‌های مختلفی استفاده کنند که از جمله می‌توان به قسمت‌هایی مانند اخبار، تقویم اقتصادی، بازار و اطلاعات مهمی درباره‌ی بروکر‌هایی مانند ارانته، امارکتس و… اشاره کرد. حال اجازه دهید به جزئیات بیشتری از این سایت بپردازیم:

نحوه ثبت نام

پر واضح است که برای استفاده از این سایت باید به ثبت نام اقدام کنید که برای این منظور پس از وارد شدن به فضا و صفحه اصلی وب‌سایت، کافی است که بر روی گزینه Join کلیک کنید. در صفحه بعدی موارد خواسته شده از جمله یوزرنیم و پسورد را اعمال کرده و نهایتاً بر روی گزینه Join Forex Factory کلیک کنید تا با پیغام خوش آمدگویی مواجه شوید که به این ترتیب عضو این سایت خواهید شد و به راحتی می‌توانید به همه‌ی امکانات سایت فارکس‌فکتوری دسترسی داشته باشید.

تنظیم ساعت فارکس‌فکتوری

وقتی قرار است در فارکس معامله کنید تطبیق و تنظیم اختلاف ساعت کشوری که در آن هستید با ساعت اخباری که منتشر می‌شوند فوق‌العاده دارای اهمیت است. بنابراین برای اینکه بتوانید پس از ثبت نام در این سایت به این موضوع رسیدگی کنید کافی است که بر روی ساعت سایت (گوشه سمت راست) کلیک کرده و سپس ساعت و زمان دقیق موقعیت زمانی و مکانی محل زندگی‌تان را وارد کرده و نهایتاً دکمه ثبت را بزنید. دقت کنید که اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است اخبار منتشر شده در خصوص فارکس را در زمان درست دریافت نکنید که این موضوع می‌تواند منجر به ضرر و زیان تریدر‌ها شود.

معرفی بخش فروم فارکس فکتوری

این بخش دارای گزینه‌های مختلفی است که هر کدام را به اختصار توضیح می‌دهیم:

بخش فروم

– در ابتدایی‌ترین بخش با گزینه Forums مواجه می‌شوید که با کلیک بر روی آن وارد فضای خاصی خواهید شد. در واقع بخش فروم اطلاعات زیادی در خصوص موارد مختلف به شما تریدر‌ها می‌دهد که امکان آشنایی با انواع تریدر‌های تازه‌کار و حرفه‌ای، بررسی سیستم‌های معاملاتی، مشاهده اخبار مختلف، معرفی کامل بروکر‌ها از جمله ارانته، آلپاری و… از جمله این قابلیت‌ها هستند.

بخش ترید

– در بخش بعدی گزینه Trades را مشاهده می‌کنید که به شما این امکان را می‌دهد که ترید‌هایتان را تجزیه و تحلیل کنید و با توجه به معیار‌ها و نمودار‌هایی که وجود دارد، به راحتی می‌توانید نقاط ضعف و قوت‌تان را شناسایی نمایید. گفتنی است که می‌توانید اطلاعات ورود به بروکرتان را در اختیار این سایت قرار دهید تا تجزیه و تحلیل تریدر‌هایتان راحت‌تر انجام شود.

بخش اخبار

– بخش بعدی این قسمت از سایت فارکس فکتوری News یا اخبار است. پر واضح است که اگر اخبار مهمی در زمینه فارکس اعلام شود، بوسیله‌ی این صفحه به نمایش در خواهد آمد. این سایت مدعی است که در سریع‌ترین زمان ممکن، همه‌ی خبر‌های مربوط به بازار فارکس را منتشر می‌کند تا در واقع این مزیت به معامله‌گران کمک می‌کند تا تصمیم بهتری را در شرایط بازار اتخاذ کنند که در نتیجه سود و زیان تریدر‌ها با مدیریت بهتری پیش می‌رود.

بخش تقویم

– تقویم اقتصادی این سایت، بخش مهم دیگری با عنوان Calendar است که هیچ تریدر فارکسی نباید از آن غافل باشد. در واقع با مراجعه به این بخش با مهم‌ترین اخبار تأثیرگذار بر روی فارکس مواجه می‌شوید که با رنگ‌های مختلف مانند زرد، نارنجی، قرمز و… دسته‌بندی شده‌اند. پر واضح است که رنگ قرمز اخبار بااهمیتی هستند که احتمالاً پس از انتشار بر روی قیمت‌های بازار تأثیرات آنچنانی خواهند گذاشت و باید در این ساعات، با دقت بیشتری به معامله پرداخت.

بخش مارکت

– آیکون بعدی به قسمت Market اختصاص دارد که در آن به نمایش قیمت‌های لحظه‌ای جفت ارز‌ها پرداخته می‌شود که اطلاعات بدست آمده در این بخش از منابع معتبری مانند IG، Go Market، Oanda و… است. گفتنی است که استفاده از قیمت‌های دقیق در معامله‌گری فوق‌العاده دارای اهمیت است که هر تریدر به آن نیاز مبرم دارد. لذا سایت فارکس‌فکتوری سعی دارد تا در هر لحظه اطلاعات کامل و دقیقی را از قیمت‌های همه‌ی جفت ارز‌ها در اختیار معامله‌گران قرار دهد.

بخش بروکر‌ها

– در بخش بروکر نیز که با عنوان Brokers نمایش داده شده است، اطلاعات فوق‌العاده عالی در خصوص انواع بروکر مانند ارانته، امارکتس، آلپاری و… در اختیار شما تریدر‌ها قرار داده شده است تا از این طریق بتوانید بهترین بروکر را برای انجام معاملات در نظر بگیرید. در واقع در این قسمت بروکر‌ها بر اساس موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

  • اسپرد معاملات.
  • انواع حساب‌ها.
  • اعتبار بروکر.
  • جفت ارزهای قابل معامله.
  • حساب اسلامی.
  • روش‌های واریز و برداشت وجه.
  • و…

به طور کلی استفاده از این سایت به همه‌ی تریدرها پیشنهاد می‌شود و اگر تا به حال از فارکس‌فکتوری بهره نبرده‌اید، توصیه می‌کنیم به ثبت نام در آن اقدام کنید.

جمع بندی

 همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، ترید در فارکس از حساسیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است و اگر موارد مختلفی در این خصوص در نظر گرفته نشود، احتمال اینکه مدت زمان زیادی در این بازار دوام نیاورید، وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم با دانش و تجربه مناسب وارد بازار بی‌رحم فارکس شوید که برای آمادگی بهتر در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سایت فارکس فکتوری را مورد بررسی قرار دهید و بخش‌های مختلف آن را زیر نظر داشته باشید تا در نهایت بتوانید با تجربه بهتر و کامل‌تر در این عرصه به سود‌های آنچنانی دست پیدا کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.