بهترین تولید کننده حفاظ در ایران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 85926
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ |

بهترین تولید کننده حفاظ در ایران

حفاظ روی دیوار بهترین شیوه برای افزایش امنیت ساختمان های مسکونی و تجاری است. در بین انواع نرده حفاظ روی دیوار حفاظ شا گوزنی یکی از با کیفیت ترین و ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار بشمار میرود، تولید کنندگان زیادی هستند که این محصولات را تولید میکنند و قطعا شما تمایل دارید که از بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خرید خود را انجام دهید.
بهترین تولید کننده حفاظ در ایران

بهترین تولید کننده حفاظ در ایران

حفاظ روی دیوار بهترین شیوه برای افزایش امنیت ساختمان های مسکونی و تجاری است. در بین انواع نرده حفاظ روی دیوار حفاظ شا گوزنی یکی از با کیفیت ترین و ایمن ترین نرده حفاظ روی دیوار بشمار میرود، تولید کنندگان زیادی هستند که این محصولات را تولید میکنند و قطعا شما تمایل دارید که از بهترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی خرید خود را انجام دهید. داشتن دستگاه های خم و برش میلگرد استاندارد و به روز، استفاده از کابین رنگ کاری پودری و الکترو استاتیک و دستگاه جوش پیشرفته co2 این تجهیزات حداقل معیار برای یک تولید کننده حفاظ روی دیوار است.

ساخت و تولید حفاظ های ساختمان به جهت افزایش امنیت و ایمنی ساختمان های مسکونی و اداری است که استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقداماتی است که باید یک تولید کننده انجام دهد.

حفاظ آبشاری و حفاظ نیزه ای نیز نوعی از نرده حفاظ روی دیوار است که با توجه به مشکلات اساسی در ایمنی برخی از خریداران تمایل به استفاده از آن دارند. حفاظ آبشاری بیشتر برای دیوار های با ارتفاع کم استفاده میشود، هدف از استفاده از نرده حفاظ آبشاری بالا بردن ارتفاع دیوار و در عین حال جلوگیری از نفوذ افراد مهاجم به داخل ساختمان است. این نوع از نرده حفاظ بر خلاف حفاظ های شاخ گوزنی در آهنگری ها هم قابلیت تولید دارد. که ما در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بهترین تولید کننده حفاظ در ایران_files\images_1684072755_6460e933bad67.jpg

مشخصات برترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

بیشتر افرادی که در امر تولید نرده حفاظ روی دیوار فعالیت دارند قطعا تولید حفاظ شاخ گوزنی را در مجموعه خود انجام میدهند. برای تولید حفاظ شاخ گوزنی علاوه بر برخورداری از تجهیزات روز میبایست تبحر و تجربه کافی داشته باشید. بیشتر دیوارهای ساختمان ها حتی یک فریم انتظار ساده برای جوشکاری و نصب حفاظ شاخ گوزنی را ندارند. یک تولید کننده برتر حفاظ شاخ گوزنی میبایست از اندازه گیری و بررسی دیوار ها گرفته تا تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی را باید به صورت کامل ارایه دهد.

همه افرادی که اقدام به خرید حفاظ روی دیوار میکنند قطعا قصد دارند که از ورود سارقان و افراد مهاجم از روی دیوار به داخل ساختمان خود جلوگیری کنند. این امر میسر نمیشود مگر اینکه حفاظ روی دیوار به صورت کامل تیز و استاندارد باشد. تیز بودن میلگرد ها توسط قیچی برش انجام میشود که نقش بسیار زیادی در تولید حفاظ روی دیوار دارد.

اگر به شکل حفاظ شاخ گوزنی دقت کنید متوجه میشوید که یک سری میلگرد تیز به صورت اریب به هم پیچیده شده اند. پرس های هیدرولیکی این مهم را انجام میدهند. خم کاری اصولی سبب میشود تا هیچ گونه محل عبور و جای پا در حفاظ وجود نداشته باشد. قطعا یکی از معیارهای بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار خم های مهندسی و مناسب هستند.

جوشکاری و رنگ نرده حفاظ روی دیوار را میتوان دو بخش مهم و کاربردی در تولید حفاظ دانست. تولید کننده تخصصی حفاظ روی دیوار به هیچ وجه از جوش الکترود و رنگ های معمولی استفاده نمیکند. اهمیت رنگ آمیزی پودری و الکترواستاتیک زمانی مشخص میشود که بدانید برای ترمیم رنگ حفاظ مجبور شوید در ارتفاع ۳ متری رنگ آمیزی انجام دهید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بهترین تولید کننده حفاظ در ایران_files\images_1684072755_6460e933d0c63.jpg

برترین تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی

در ادامه به معرفی برترین تولید کنندگان حفاظ روی دیوار خواهیم پرداخت.

حفاظ سازه

یکی از قدیمی ترین تولید کننده حفاظ روی دیوار مجموعه حفاظ سازه است. این تولید کننده حفاظ روی دیوار در تهران_ اتوبان تهران ساوه – آدران – بلوار استاد شهریار خیابان صانع پلاک ۱۲ واقع شده است. تولید ماهیانه بیش از ۵۰۰۰متر طول انواع نرده حفاظ روی دیوار از ویژگی این مجموعه است که سبب شده در کمترین زمان حفاظ های خریداران را تحویل دهند. از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به:

ساخت انواع درب پارکینگ

تولید قطعات فرفورژه و گلنرده

تولید نرده پله ساده و پیچ

ساخت حفاظ آکاردیونی

پشتیبانی و ارایه خدماتی همانند نصب نرده حفاظ با بیمه مسئولیت کارفرما سبب شده تا حفاظ سازه به عنوان بهترین تولید کننده حفاظ روی دیوار شناخته شود. این مجموعه دارای نمایندگی های زیادی در شهرستان ها است.

حفاظ برتر

مجموعه حفاظ برتر، تولید کننده حفظ روی دیوار است. این مجموعه مبتکر و طراح بسیاری از طرح های حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ شاخ گوزنی ۳ ردیف _ حفاظ شاخ گوزنی ۵ ردیف و حفاظ شاخ گو.زنی طرح لیلیوم است. این مجموعه در شهرک صنعتی زو اره ای واقع شده است. مجموعه حفاظ برتر در دو سالن ۲۰۰۰ متری سرپوشیده واقع شده و از به روز ترین دستگاه ها در تولیدات خود استفاده میکند.

امکان بازدید از محل کارخانه به خصوص خط تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی وجه متمایز حفاظ برتر به نسبت سایر تولید کنندگان بشمار میرود.

ثامن حفاظ

ثامن حفاظ در مجمعه صانع واقع شده و قطعا یکی از بزرگترین و بروز ترین تولید کنندگان انواع نرده حفاظ روی دیوار است. تنوع بالای حفاظ شاخ گوزنی یکی از شاخصه های این مجتمع تولیدی است. بیش از ۸ مدل حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نخل مرداب، حفاظ طرح لیلیوم، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزار و حفاظ بوته ای با استفاده از جوش صنعتی CO2 و رنگ کوره ای تولید میشود. بازدید و مشاوره رایگان به همراه ارسال نصاب به سراسر کشور یکی از بزرگترین ویژگی این مجتمع تولید حفاظ روی دیوار است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.