بهترین افزونه های وردپرس برای فروشگاه آنلاین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86246
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ |

بهترین افزونه های وردپرس برای فروشگاه آنلاین

محبوبیت روزافزون فروشگاه آنلاین فرصت جدیدی را برای افراد برای کسب درآمد آنلاین باز می کند. از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌های فروشگاه آنلاین با موفقیت درآمد بیشتری نسبت به فروشگاه‌های آجری دارند، این ایده تجاری می‌تواند بسیار سودآور باشد. امروزه، بسیاری از پلتفرم‌های فروشگاه آنلاین هر کسی را قادر می‌سازد تا به راحتی یک […]

بهترین افزونه های وردپرس برای فروشگاه آنلاین

محبوبیت روزافزون فروشگاه آنلاین فرصت جدیدی را برای افراد برای کسب درآمد آنلاین باز می کند. از آنجایی که بسیاری از وب‌سایت‌های فروشگاه آنلاین با موفقیت درآمد بیشتری نسبت به فروشگاه‌های آجری دارند، این ایده تجاری می‌تواند بسیار سودآور باشد.

امروزه، بسیاری از پلتفرم‌های فروشگاه آنلاین هر کسی را قادر می‌سازد تا به راحتی یک کسب‌وکار آنلاین راه اندازی کند. هر پلتفرم فروشگاه آنلاین مجموعه‌های مختلفی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین تحقیق و انتخاب مناسب برای نیازهایتان مهم است.
به عنوان مثال، استفاده از وردپرس برای کسب و کار، به شما امکان می دهد تا سایت فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از افزونه ها مقیاس بندی کنید. با بیش از ۵۰۰۰۰ افزونه وردپرس برای انتخاب، می توانید به طور یکپارچه یک سایت وردپرسی بسازید که اهداف تجاری خاص شما را برآورده می کند.
برای کمک به شما در ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق، ما لیستی از هشت بهترین افزونه فروشگاهی وردپرس را گردآوری کرده ایم. این افزونه ها دارای ویژگی هایی متناسب با انواع مختلف فروشگاه های وردپرس هستند و می توانند پرداخت های آنلاین و ادغام را تسهیل کنند.

بهترین افزونه های وردپرس برای فروشگاه آنلاین

افزونه ووکامرس وردپرس

ووکامرس یکی از برترین افزونه های فروشگاه آنلاین وردپرس است که باید در نظر گرفته شود. افزونه اصلی دارای ویژگی های ضروری برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است. با استفاده از افزونه های رایگان و ممتاز پلتفرم، عملکرد فروشگاه ووکامرس خود را گسترش دهید.

این افزونه رایگان با محصولات فیزیکی، دیجیتالی و عضویت سازگار است و آن را به یک راه حل همه کاره برای انواع مشاغل تبدیل می کند. یک فروشگاه ووکامرس می تواند به طور همزمان محصولات فیزیکی و دیجیتالی را در خود جای دهد و ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد تا کسب و کار خود را افزایش دهید.

چندین بلوک داخلی ووکامرس افزودن لیست محصولات به هر قسمت از فروشگاه آنلاین شما را آسان می کند. به عنوان مثال، بلوک همه محصولات همه لیست ها را نمایش می دهد، در حالی که بلوک های محصول بر اساس دسته، جدیدترین محصولات و محصولات پرفروش لیست های شما را در مجموعه ها گروه بندی می کنند.

توسعه دهندگان ووکامرس تم وردپرس Storefront را ایجاد کردند تا روند راه اندازی فروشگاه ووکامرس را آسان کنند. این تم همچنین خطرات ناسازگاری با سایر افزونه ها و افزونه ها را به حداقل می رساند.

برای شروع آسان، از یکی از تم های کودک فروشگاه ارائه شده توسط فروشگاه رسمی ووکامرس استفاده کنید. بازارهای آنلاین مختلف مانند ThemeForest و TemplateMonster همچنین در صورت تمایل به گزینه های بیشتر، تم های تجارت الکترونیک وردپرس رایگان و ممتاز را برای ووکامرسارائه می دهند.

همچنین، راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با استفاده از میزبان ووکامرس بهینه سازی شده برای بهترین عملکرد و آپتایم سایت های وردپرس در نظر بگیرید.

BigCommerce برای وردپرس

BigCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک مدیریت شده است که یک راه حل بدون سر ارائه می دهد. این بدان معناست که زیرساخت تجارت الکترونیک بر روی پلتفرم BigCommerce اجرا می شود و آن را از هسته وردپرس جدا نگه می دارد.

افزونه وردپرس BigCommerce چارچوبی را برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب BigCommerce خود را به یک وب سایت وردپرس متصل کنید و از آنجا بک‌اند فروشگاه آنلاین وردپرس خود را راه‌اندازی کنید. اگر حساب BigCommerce موجود ندارید، پس از نصب افزونه، یک حساب جدید از داشبورد وردپرس خود راه اندازی کنید.

مانند ووکامرس ، BigCommerce نیز بلوک های محصول را برای جاسازی لیست محصولات در صفحات وردپرس ارائه می دهد. علاوه بر این، مدیریت جنبه های مختلف فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس از داشبورد BigCommerce بصری است.

افزونه Ecwid

Ecwid یک نرم افزار عالی به عنوان یک سرویس (SaaS) پلت فرم تجارت الکترونیکی برای ادغام فروشگاه آنلاین شما با وردپرس و استفاده از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به عنوان کانال های فروش است.

برخلاف BigCommerce، نسخه وردپرس Ecwid تمام داشبورد و پانل های پیکربندی را به وردپرس وارد می کند. می‌توانید محصولات، کانال‌های فروش و گزینه‌های پرداخت را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مدیریت کنید.

افزونه Ecwid eCommerce Shopping Cart برای وردپرس دارای یک پنل تنظیمات گوگل ادز داخلی است. اینجاست که می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی راه‌اندازی کنید و بسته‌های Google Ads را در یک مکان انتخاب کنید.
ابزار تجزیه و تحلیل به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارد، اما می توانید آن را به راحتی از داشبورد نصب کنید. علاوه بر این، یک برنامه تجزیه و تحلیل رایگان از Kliken نیز در دسترس است.
وقتی صحبت از پرداخت های آنلاین می شود، Ecwid از Stripe، Square و Paypal پشتیبانی می کند. این افزونه وردپرس پرداخت های دستی مانند حواله بانکی، پول نقد هنگام تحویل و چک را نیز می پذیرد. علاوه بر این، اگر فروشگاه خود را با پیک های اصلی ادغام کنید، این افزونه به طور خودکار نرخ حمل و نقل را محاسبه می کند.
طرح رایگان Ecwid ویژگی های اساسی را برای ایجاد یک تجارت آنلاین کوچک ارائه می دهد. خرید نسخه پریمیوم آن به شما امکان می دهد کسب و کار خود را با فروشگاه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و خرید اینستاگرام ادغام کنید. ادغام نقطه فروش تلفن همراه و آمازون نیز به یک طرح ممتاز نیاز دارد.

منبع

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.