بعد از گرون شدن چیکار کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66466
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ |

بعد از گرون شدن چیکار کنیم؟

بعد از گران شدن اجناس از خرید آن ها نترس چون کسب کار اینترنتی اومده تا شما بتوانید کار خود را روزانه به بالای 1000 نفر نشان دهید.
بعد از گرون شدن چیکار کنیم؟

رشد کسب کار اینترنتی

بعد از گران شدن اجناس از خرید آن ها نترس چون کسب کار اینترنتی اومده تا شما بتوانید کار خود را روزانه به بالای ۱۰۰۰ نفر نشان دهید.

خیل اوقات پیش امده که شخصی که مغازه دارد در مغازه خود میشینید و چیزی حدود روزانه ۱۰۰۰ نفر بی هدف از جلو مغازه او رد میشوند و اگر خوش شانس باشد ۵۰ نفر از او خرید میکنند و یا یه دمتر که در مطب خود نشسته است و روزانه هزاران نفر از جلو درب مطب او رد میشوند ولی ایا همه مریض هستن؟ خیر همه مریض نیستن و کسانی معمولا دکتر مراجعه میکنند که دنبال اون تخصص و یا اون دکتر باشند پس در اصل اون هزاران نفری که روزاننه از مطب دکتر رد میشوند شاید ۱۰ نفر مراجعه کننده به مطب شوند.

دقیقا همین است شما با داشتن بهترین مغازه و یا داشتن بهترین مطب در جای شلوغ هم مردمی که رد میشوند هدف مند نمیباشد پس شما باید سرچ کسب و کار خود را هدفمند کنید.

چگونه کسب کاری با سرچ هدفمند داشته باشم؟

شما اول باید به این مورد به پردازید که کسب و کار خود را به مردم و مخاطبان خاص خود معرفی کنید؛ شما باید خود را جای آن مخاطب قرار دهید تا ببینید آن مخاطب چه چیزی میخواهد و دقیقا شما لقمه غذا رو لقمه در دهان او قرار دهید تا بتوانید هدفمند دنبال شوید.

یکی از راه های سرچ هدفمند بودن استفاده از فضای مجازی و دنیای وب میباشد شاید برایتان سوال باشد چرا؟ در جواب باید بگوییم که خیلی ها و یا اکثرا و درصد بالایی از مردم در عمر خود را در گشت و گذار در این فضا ها میچرخند اگر الان دقت کرده باشد میبینید که شاید روزی ۱۰۰۰ نفر از جلو مطب شما عبور میکردند ولی اگه مطب شما به صورت اینترنتی باشد اکثر مردم که چیزی حدود صد هزار و یا بیشتر از تعداد عبوری روزانه از جلو مطب شما میباشد و رشدی حدود ۱۰ برابر را کسب و کار شما تجربه میکند.

چگونه کسب کارآنلاین داشته باشم؟

حالا که قدرت سرچ هدفمند رو درک کردید وقشه به این بپردازیم که چگونه وارد این فاز شغلی شویم، قبل از هرچیز مانند شما که متخص در کار خود هستید این بخش هم تخصص خود را دارد یعنی شما باید به شخص و یا مجموعه ای مراجعه کنید که دارای تخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته باشد.

راه های ورود به دنیای کسب و کار انلاین

راه های زیادی برای ورود به کسب و کار آنلاین وجود دارد که به عنوان مثال میتوان به:

  • وب سایت
  • شبکه های اجتماعی

اشاره کرد که باز هرکدوم مزایا و معایب خودش را دارد که در ادامه بهش میپردازیم.

سایت برای رشد کسب و کار

قطعا سایت بهترین روش برای اینترنتی کردن کسب و کار اینترنتی شما میباشد چون از نظر من نویسنده که سالها تجربه در این زمینه دارم میگوییم هدفمند ترین سرچ که میتواند وجود داشته باشد برای جذب مخاطب سرچ از طریق گوگل میباشد که سایت شما اول توسط طراح سایت طراحی میشود و بعد توسط متخصصین سئو سایت شما برای گوگل بهینه میشود و رتبه های خوب حوزه کاری خود را برای خود میکنید.

شاید برای شما سوال باشد که سئو چیست در جواب این سوال هم به صورت خیلی خلاصه وار میگویم سئو روش ها و کار هایی میباشد که سایت مارو برای موتور جستجو گر گوگل و دیگر موتور جستجوگر ها بهینه میکند و سایت ما در کلماتی رتبه میگیرد که میتوان به عنوان یک سرچ هدفمند روی آن ها حساب کرد به عنوان مثال کسب کار شما فروش مبل میباشد و من کاربر سرچ میکنم خرید مبل و سایت شما اولین سایت باشد ۱۰۰ درصد فروش شما افزایش پیدا میکند.

شبکه های اجتماعی برای افزایش رشد کسب وکار

منظور از شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و… میباشد که شما با توجه به خدمات خودتون و با طراحی های حرفه ای برای اینستاگرام و در کنار آن بلاگری و ولاگری کردن برای صفحات اجتماعی خود مخاطبان خاص و هدفمند خود را در کنار خودتان و با عنوان فالوور جذب میکنید و نرخ تبدیل ارائه خدمات خود را افزایش میدهید.

چگونه سایت و اینستاگرام خودم را با بالاترین کیفیت داشته باشم؟

این کار ساده ترین کار و بهتر بگویم یکی از راحت ترین راه هایی است که میتوانید انجام دهید فقط کافیست به یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ بزرگ و با سال ها تجربه مثل پیراطب اطمینان کنید و کسب و کار اینترنتی خود از جمله طراحی سایت برای فروشگاه های اینترنتی خود و حتی طراحی سایت پزشکی خود را به تیم قدرمتمند پیراطب بسپارید و بدون نیاز شما به دانشی با بهترین هزینه ها خدمات افزایش رشد کسب و کار اینترنتی شما را انجام میدهد.

خدمات پیراطب برای رشد کسب وکار اینترنتی

از خدماتی که پیراطب برای افزایش کسبو کار شما انجام میدهد میتوان به مواردی همچون:

  • طراحی سایت (طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت خدماتی و…)
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی صفحات اینستاگرام
  • طراحی لوگو
  • طراحی لوگو موشن حرفه ای
  • و…

و خیلی خدمات دیگر توسط دیجیتال مارکتینگ پیراطب انجام میشود.

بعد از طراحی چیکار کنم؟

شاید براتون سوال باشد شما که پشتیبانی بلد نیستید و بعد از طراحی چیکار میخواهید بکنید، در جواب میگوییم که پیراطب بعد از طراحی خودش پشتیبانی تمامی خدمات خود را انجام میدهد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.