بر فراز بام شهر با اقامت در هتل بزرگ شیراز - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 69072
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ |

بر فراز بام شهر با اقامت در هتل بزرگ شیراز

سفر به شیراز همیشه خیال‌انگیز و وسوسه‌کننده است. به مشام رسیدن عطر بهار نارنج، خواندن شعر در حافظیه و سعدیه یا گشت و گذار در بازار قدیمی وکیل؛ همه و همه بی‌شک قلقلک احساسات و تجربه لحظاتی فراموش‌نشدنی است. با این وصف، اگر این روزها درحال برنامه‌ریزی برای سفر به شیراز هستی هتل بزرگ شیراز مکانی است که مرجع رسمی رزرو انواع اقامتگاه سفربازی آن را به شما پیشنهاد می‌کند.
بر فراز بام شهر با اقامت در هتل بزرگ شیراز

 

سفر به شیراز همیشه خیال‌انگیز و وسوسه‌کننده است. به مشام رسیدن عطر بهار نارنج، خواندن شعر در حافظیه و سعدیه یا گشت و گذار در بازار قدیمی وکیل؛ همه و همه بی‌شک قلقلک احساسات و تجربه لحظاتی فراموش‌نشدنی است. با این وصف، اگر این روزها درحال برنامه‌ریزی برای سفر به شیراز هستی هتل بزرگ شیراز مکانی است که مرجع رسمی رزرو انواع اقامتگاه سفربازی آن را به شما پیشنهاد می‌کند.

هتل پنج ستاره شیراز بر فراز سلسله جبال شمال‌شرقی شیراز، زادگاه فرهنگ و هنر ایرانی در منطقه دروازه قرآن بنا شده است. اشراف به دروازه قرآن و باغ‌های شیراز، نزدیکی به اماکن تاریخی تخت جمشید، حافظیه و سعدییه، امکان دسترسی آسان به فرودگاه و شاهراهای اصلی کشور، این هتل را از نظر مکانی در شرایط منحصربه‌فردی قرار داده است.

البته موقعیت فوق‌العاده هتل بزرگ شیراز تنها مزیت آن نیست محور اصلی فعالیت‌های دست‌اندرکاران این مجموعه مشتری‌مداری است بنابراین شما با اسکان در این هتل به طور حتم روز و شب‌هایی توام با آرامش را تجربه خواهید کرد.

همچنین مدیریت این هتل با ارائه عالی‌ترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز، بر آن است تا با ارتقای مستمر کیفیت و بروزرسانی سطح دانش کارکنان، تجهیزات و خدمات خود، سالیان متمادی بهترین گزینه به‌منظور ارائه خدمات لوکس و نوین پذیرایی به نسل امروز و نسل آینده باشد.

از آنجایی که شیراز جزو مناطق جنوبی ایران است اگر در گذشته به جزایر جنوبی هم سفر کرده باشید در جست‌وجویی ساده برای مثال به‌منظور رزرو هتل‌های کیش متوجه شده‌اید که بسیاری از هتل‌های این جزیره نیز به مشتری‌مداری و ارایه خدمات و امکانات متنوع برای جلب رضایت مهمانان خود توجه ویژه‌ای دارند.

البته این تمامی اهداف تعریف شده برای مجموعه هتل بزرگ شیراز نیست چراکه آن‌ها اشاعه مسایل فرهنگی در صنعت گردشگری کشور را هم با ارائه خدمات استثنایی و فراتر از انتظار مهمانان داخلی و خارجی در نظر دارند برای همین شما با استقرار در این هتل در برنامه‌هایی از این دست نیز حضور پیدا خواهید کرد.

هتل بزرگ شیراز دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی است که همگی چشم‌انداز فوق‌العاده خوبی به شهر دارند و شما از پنجره اتاق محل اقامت‌تان هم می‌توانید از حضور در شیراز لذت ببرید.

اتاق دبل

اتاق دبل یکی از انتخاب‌هایی است که در هتل بزرگ شیراز پیش روی شماست. این واحدها دارای یک تخت دونفره راحت است. این اتاق دارای دستشویی، حمام (دوش)، توالت، سشوار و میز آرایش است. با این توضیح که تمامی اتاق‌ها دارای صندوق امانات، چای‌ساز، تلوزیون ال‌ای‌دی، آی‌پی‌تی‌وی و اینترنت رایگان است.

اتاق دوتخته تویین

انتخاب دیگری که شما در هتل بزرگ شیراز دارید اتاق‌های دو تخته توئین است که دارای دو تخت یک نفره راحت است. این اتاق دارای دستشویی، حمام (دوش)، توالت، سشوار و میز آرایش است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای صندوق امانات، چای‌ساز، تلوزیون ال‌ای‌دی، آی‌پی ‌تی‌وی و اینترنت رایگان است. چشم‌انداز شما از این واحدها نیز نمایی کم‌نظیر از شهر شیراز است.

سوئیت کانکتد

اگر در سفر به شیراز به دنبال فضای بیشتری برای اسکان هستید پیشنهاد مرجع رسمی رزرو انواع اقامتگاه سفربازی به شما سوئیت کانکتد است. در توصیف این دسته از واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز باید گفت دو اتاق تودرتو که هر دو اتاق به راهرو اصلی هتل راه دارد و هر کدام به تنهایی یک اتاق کامل است و حمام جداگانه‌ای هم دارد.

این دو اتاق به وسیله یک در از وسط به هم متصل هستند. چنانچه یک خانواده چهار نفره، چنین اتاقی را درخواست کند، بچه‌ها در یک اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت خواهند کرد، بدون این که در راهرو اصلی را باز کنند. با این توضیح که دو اتاق از در وسط می‌توانند با هم در ارتباط باشند. نمایی که شما از این اتاق نیز نظاره‌گر هستید فضایی فرحبخش از شهر شیراز است.

امکانات هتل بزرگ شیراز

هتل پنج ستاره شیراز دارای امکانات و خدمات فوق‌العاده عالی است که رستوران، مجموعه آبی، مرکز تجاری، سالن آرایش زیبایی زنان و آرایشگاه مردان و فروشگاهای خرید سوغاتی فقط چند نمونه از آن‌هاست؛ به طور حتم شما با رزرو هتل بزرگ شیراز لحظاتی لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد.

رستوران‌ها

هتل بزرگ شیراز دارای رستوران‌های پانارامیک، ایتالیایی، دریایی و ایرانی با سرو انواع غذاهای سنتی و فرنگی است که بی‌تردید شما از طعم خوش خوراکی‌ها و طبخ آن‌ها لذت خواهید برد. با این توضیح که رستوران پانارامیک هتل شیراز روی تراس با نمای کاملی از شهر شیراز قرار دارد و شما درحالی که از صرف غذای خود لذت می‌برید از تماشای مناظر دور و نزدیک شهر هم سرشار از حس خوب خواهید شد.

سالن‌های همایش

آن‌هایی هم که درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک مراسم یا جلسه هستند می‌توانند روی هتل بزرگ شیراز حساب کنند. این هتل دارای سالن‌های متعدد با ظرفیت و امکانات مختلف است که دست شما را برای انتخاب بهترین سالن متناسب با خواسته و نیازتان باز می‌گذارد.

لابی همایش‌ها

اگر درصدد برپایی همایش یا مراسمی هستید بخش لابی همایش‌های هتل بزرگ شیراز نیز می‌تواند فضای مناسبی برای برنامه شماست تا در زمان استراحت یا پذیرایی از مهمانان از آن استفاده کنید.

سالن شوریده شیرازی

سالن شوریده شیرازی هتل شیراز به‌منظور جلسه‌های مدیران و سمینارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیدمان این سالن به صورت یو شکل امکان‌پذیر بوده و ظرفیت سالن ۲۵نفر است. پذیرایی میان برنامه در این سالن، داخل سالن و پذیرایی ناهار و شام در رستوران انجام می گیرد. ویدئو پروژکتور از جمله امکانات این سالن است.

سالن فرصت شیرازی

سالن فرصت شیرازی هتل بزرگ شیراز با هدف برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاهی، مراسم عروسی، مراسم ختم و سمینارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیدمان سالن به صورت کلاسی، ضیافتی، یو شکل و سینمایی امکان‌پذیر است و ظرفیت این سالن بستگی به نوع چیدمان آن دارد که در چیدمان یو شکل ظرفیت ۴۸نفر، در چیدمان کلاسی ۶۴نفر، در چیدمان ضیافتی ۷۰نفر و در چیدمان سینمایی ۱۰۰نفر ظرفیت دارد.

پذیرایی میان برنامه در این سالن هتل شیراز، هم در داخل سالن و هم در لابی سالن‌های همایش امکان‌پذیر است. پذیرایی ناهار و شام در رستوران انجام می‌گیرد. چنانچه مراسم ضیافتی (عروسی، جشن عقد و…) باشد پذیرایی ناهار و شام نیز به درخواست مهمان در داخل سالن انجام می‌شود.

سالن همای شیرازی

سالن همای شیرازی هتل بزرگ شیراز مشرف به دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی است و دید کامل بر روی ورودی و خروجی شهر دارد. این سالن به‌منظور برپایی کلاس‌های آموزشی و کارگاهی و مراسم عروسی، مراسم ختم و سمینارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیدمان سالن‌ها به صورت کلاسی، ضیافتی، یو شکل و سینمایی امکان‌پذیر است و ظرفیت این دو سالن بستگی به نوع چیدمان آن دارد که در چیدمان یو شکل گنجایش ۴۸نفر، در چیدمان کلاسی ۶۴نفر، در چیدمان ضیافتی ۷۰نفر و در چیدمان سینمایی ۱۰۰نفر را دارد.

پذیرایی میان برنامه در این دو سالن هتل بزرگ شیراز، هم در داخل سالن و هم در لابی سالن‌های همایش امکان‌پذیر است. پذیرایی ناهار و شام در رستوران انجام می‌شود. چنانچه مراسم ضیافتی (عروسی، جشن عقد و…) در این دو سالن باشد پذیرایی ناهار و شام نیز به درخواست مهمان در داخل سالن خواهد بود.

سالن وصال شیرازی

سالن وصال هتل شیراز جهت برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله ضیافتی شامل مهمانی‌های شخصی، جشن‌ها، مراسم عروسی و نامزدی، مراسم ختم و همچنین سمینارهای مهم و بزرگ با تعداد افراد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت این سالن نیز بسته به نوع چیدمان متفاوت است اما بیشترین بهره‌برداری به صورت سینمایی است که در این نوع چیدمان ظرفیتی بالغ بر ۵۰۰ تا ۶۰۰نفر را داراست.

این سالن هتل بزرگ شیراز در چیدمان ضیافتی ۳۰۰نفر و در چیدمان کلاسی ۲۵۰نفر ظرفیت دارد. سالن وصال را می‌توان هم زمان به صورت یا کلاسی برای اجرای کلاس‌های آموزشی و یا کارگاهی آماده کرد. در چیدمان ترکیبی ضیافتی-کلاسی هر چیدمان، ۱۵۰ نفر ظرفیت را داراست و در چیدمان کلاسی با ترکیب یو شکل، چیدمان یو شکل ۴۰نفر ظرفیت دارد. پذیرایی میان برنامه در داخل سالن و یا به درخواست مهمان در لابی سالن همایش انجام خواهد شد. پذیرایی ناهار و شام نیز در رستوران و یا در داخل سالن به درخواست مهمان انجام می‌شود.

کافی‌شاپ

در زمان اقامت در هتل بزرگ شیراز نگران پر کردن اوقات فراغت خود در داخل هتل نباشید چراکه از قبل برای این موضوع هم برنامه‌ریزی شده است. شما همراه با عزیزان‌تان می‌توانید به کافی‌شاپ اصلی هتل شیراز واقع در لابی طبقه ششم هتل سری بزنید و از فضای آرام، موسیقی زنده و دلنشین پیانو همراه با چشم‌انداز بی‌نظیر این کافی‌شاپ بر فراز شهر شیراز لذت وافر ببرید.

کافی‌شاپ هتل بزرگ شیراز با محیطی آرام و دلنشین با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک، انتخابی شایسته برای ملاقات‌ها و جلسات شماست.

سالن زیبایی بانوان

خانم‌ها نیز در زمان اسکان در هتل بزرگ شیراز می‌توانند اوقات خوشی را در تخصصی‌ترین مرکز زیبایی بانوان و عروس در طبقه سوم هتل شیراز بگذرانند.

این سالن همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به‌جز پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر به صورت تمام وقت، آماده خدمات‌رسانی به مهمانان است. همچنین در این سالن زیبایی هتل شیراز خدماتی در زمینه مو، ناخن، ابرو، عروس و پوست به شما ارایه می‌شود.

آرایشگاه آقایان

آقایان نیز مانند خانم‌ها در هتل بزرگ شیراز فضایی را برای دریافت خدمات در زمینه زیبایی و سلامتی دارند. تخصصی‌ترین مرکز زیبایی آقایان و داماد در طبقه سوم هتل شیراز واقع شده است. این سالن همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت تمام وقت به ارایه خدمات به مهمانان می‌پردازد.

خدماتی که در این سالن هتل بزرگ شیراز ارایه می‌شود شامل اصلاح سر و صورت، پاکسازی پوست ، گریم ویژه داماد، رنگ مو و سشوار و… است.

مجموعه‌های ورزشی

چه به انجام ورزش‌های مختلف از جمله ورزش‌های آبی علاقه‌مند باشید چه نباشید به هر حال تنی به آب زدن در زمان سفر همیشه لذتبخش است. هتل بزرگ شیراز نیز به این موضوع توجه ویژه داشته و شما می‌توانید از مجموعه‌های ورزشی این هتل استفاده کنید.

مجموعه‌های ورزشی هتل شیراز در دو مجموعه مجزا برای بانوان و آقایان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات استاندارد شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، باشگاه بدن‌سازی، اتاق‌های مخصوص انواع ماساژ و در مجموعه ورزشی آقایان، صخره‌نوردی و حوضچه آب سرد در طبقه سوم هتل است.

فضای شیشه‌ای استخر هتل بزرگ شیراز، چشم انداز روح‌افزا، موسیقی آرامش‌بخش زیرآب، دستگاه‌های باکیفیت و چند منظوره باشگاه بدن‌سازی به همراه ماساژ ویژه، حوضچه ماهی‌ها و کافی‌شاپ مجهز مجموعه ورزشی با ارائه انواع نوشیدنی‌ها و عرقی‌جات اصیل شیرازی همه دست به دست هم می‌دهند تا شما حضور در محیطی سالم و شاد را تجربه کنید.

پارکینگ سرپوشیده

افرادی که با خودروی شخصی به شیراز سفر می‌کنند نگران پارکینگ نباشند چون هتل شیراز شامل مجموعه‌ای از چهار پارکینگ سرپوشیده طبقاتی مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم مدیریت پارکینگ است که می‌تواند مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف را پشتیبانی کند.

همچنین وجود دو آسانسور با گنجایش مجموع ۲۰ نفر ارتباط بین مجموعه پارکینگ، لابی طبقه ششم و مجموعه تجاری را فراهم می‌کند.

سرویس ویژه‌ای نیز در پارکینگ هتل بزرگ شیراز وجود دارد که شما می‌توانید سوئیچ را روی ماشین گذاشته و اجازه دهید که نیروهای در نظر گرفته شده برای این کار، خودروی شما را به پارکینگ منتقل کنند. این سرویس در جلوی هتل بزرگ شیراز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. این سرویس در مهمانی‌ها و مراسم‌های مجلل مانند مراسم عروسی و همایش‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موقعیت و دسترسی هتل بزرگ شیراز

این هتل در منطقه دروازه قرآن واقع شده؛ با توجه به موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز شما به راحتی می‌توانید گشت‌وگذار شهری خود را انجام دهید. به عنوان مثال در سفر زیارتی برای رزرو هتل در مشهد احتمالا نزدیکی به بارگاه رضوی برای شما اهمیت دارد یکی از مزیت‌های هتل بزرگ شیراز هم همین است که شما می‌توانید به راحتی به حرم حضرت شاهچراغ، برادر امام رضا بروید و زیارت خود را انجام دهید. کارکنان هتل شیراز نیز در ارایه کمک و راهنمایی به شما آماده هستند.

شما مثل همیشه شما در سفر خود به این شهر، انتخاب‌های دیگری هم دارید برای این منظور همچنین می‌توانید هتل همای شیراز را بشناسید. به هرحال سفربازی برای شما اقامت خوشی را در هتل بزرگ شیراز یا هر هتل دیگری آرزو می‌کند که رزرو هر یک از طریق سامانه رسمی سفربازی به سادگی امکان‌پذیر است.

 

 

| منبع خبر : رسالت به جهت تبلیغاتی بودن این مطلب را تایید یا رد نمی کند
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.