برترین شرکت های گارانتی گوشی در جهان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101646
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ |

برترین شرکت های گارانتی گوشی در جهان

خدمات پس از فروش، یکی از مهم ترین گزینه های افراد در خرید هر دستگاهی است. فرقی ندارد یک گوشی هوشمند باشد یا یک خودروی شخصی یا تلویزیون یا صرفا یک قطعه یدکی. خدمات پس از فروش همان قوت قلبی است که فروشنده به مشتری می دهد و او را بابت خرید خود مطمئن می نماید. امروزه کیفیت خدمات پس از فروش نه فقط نوعی حس اعتماد برای مشتریان بلکه به راهکاری برای تبلیغات مثبت برای شرکت ها نیز تبدیل شده است.
برترین شرکت های گارانتی گوشی در جهان

خدمات پس از فروش، یکی از مهم ترین گزینه های افراد در خرید هر دستگاهی است. فرقی ندارد یک گوشی هوشمند باشد یا یک خودروی شخصی یا تلویزیون یا صرفا یک قطعه یدکی. خدمات پس از فروش همان قوت قلبی است که فروشنده به مشتری می دهد و او را بابت خرید خود مطمئن می نماید. امروزه کیفیت خدمات پس از فروش نه فقط نوعی حس اعتماد برای مشتریان بلکه به راهکاری برای تبلیغات مثبت برای شرکت ها نیز تبدیل شده است. اینکه خدمات پس از فروش یک کالا تا حد خوبی جامع و کامل باشد، می تواند باعث شود خریدار تجربه مثبت خرید خود را به دیگران هم انتقال دهد و به همین شکل، یک کمپین تبلیغاتی رایگان و گسترده برای فروشنده برپا نماید.

در این مقاله، قصد داریم به شرکت های پیشرو در زمینه گارانتی موبایل در سرتاسر جهان اشاره نماییم. شرکت هایی که با خدمات پس از فروش ممتاز خود، به نوعی برند در این زمینه تبدیل شده اند و حمایت آنها از یک کالای دیجیتال، می تواند خیال هر خریداری را از بابت خرید خود کاملا راحت کند.

بهترین شرکت های گارانتی گوشی در جهان

سالهای زیادی است که در سرتاسر جهان، مسئله خدمات پس از فروش از یک قابلیت مثبت به یک نیاز ضروری برای کالاها تبدیل شده است. در طی این مدت، شرکت های زیادی در زمینه خدمات پس از فروش، نام خود را پرآوازه کرده اند اما برخی از شرکت ها در این زمینه از سایرین عملکرد بهتری داشته اند. ما در این قسمت سعی داریم به بهترین شرکت های گارانتی گوشی در جهان اشاره کنیم و دلیل تمایز آنها از دیگر برندها را بررسی کنیم تا ببینیم چه رفتارها و راهکارهایی، این شرکت ها را به بالاترین نقطه از اعتماد مصرف کننده رسانده است.

CustomerServ

یکی از مطرح ترین شرکت های خدمات پس از فروش در جهان، شرکت CustomerServ است. این شرکت، تمام توان خود را روی بهترین بودن در زمینه خدمات پس از فروش و مهیا کردن آن برای خریداران صرف می کند. CustomerServ خریدار و دغدغه های او را درک کرده و با بهترین دیدگاه، او را به سوی حل مشکلش هدایت می کند. کمپانی های بسیار زیادی برای آنکه کیفیت و دوام محصولات خود را تضمین کنند، با این شرکت همکاری می نمایند. به همین دلیل است که CustomerServ را می توانیم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خدمات پس از فروش بدانیم.
به صورت خلاصه، مهم ترین وجوه تمایز شرکت CustomerServ و سایر کمپانی های خدمات پس از فروش را می توانیم در موارد زیر بدانیم:

  • ابزارهای ارتباط پیشرفته: در CustomerServ شما به جدیدترین و کارآمدترین روش های برقراری ارتباط با کارشناسان جهت بیان مشکلات خود دسترسی دارید. سرعت پاسخگویی و راهنمایی های کارآمد در مراحل اولیه می تواند مشکل شما را به سادگی حل کند.
  • حل فعال مشکلات: مشکلات شما به وسیله CustomerServ به سادگی و در کمترین زمان حل می شوند. کارشناسان این شرکت با داشتن تخصص و اطلاعات کافی در مورد کالای در دسترس شما می توانند به سرعت نسبت به حل مشکلات شما اقدام کنند.
  • تخصص کارشناسان: هیچ تفاوتی ندارد که مشکل شما با کالایی که خریداری کرده اید تا چه اندازه پیچیده و جدی است. متخصصان CustomerServ می توانند مشکل شما را به بهینه ترین شکل ممکن برطرف کنند.

ماناتل

ممکن است CustomerServ خدمات پس از فروش بی نظیری داشته باشد اما متاسفانه به دلیل تحریم های گسترده ایران در حوزه تکنولوژی و موبایل، ایرانیان نمی توانند از خدمات این شرکت بهره برند و باید از شرکت های خدمات پس از فروش ایرانی استفاده کنند. یکی از بهترین شرکت های ارائه گارانتی در ایران، شرکت ماناتل پارس است. ماناتل در زمینه تلفن های همراه، یکی از کامل ترین سرویس ها را ارائه می دهد. فارغ از برند موبایلی که در دست دارید، حل تمام مشکلات آن از سوی ماناتل امکان پذیر است.
همانند مواردی که برای CustomerServ بیان کردیم، اکنون به بیان مزایای رقابتی ماناتل نیز خواهیم پرداخت:

  • ضمانت اصالت قطعات: اگر برای تعمیرات موبایل خود به ماناتل مراجعه کنید و نیاز به تعویض قطعه ای در موبایل شما وجود داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که قطعه استفاده شده، اصالت دارد و فیک نیست. این تضمین را خود ماناتل با ضمانت بیش از ۳ ماهه قطعه به شما خواهد داد.
  • پیک رفت و برگشت موبایل به تعمیرگاه به صورت رایگان: در صورتی که گوشی موبایل شما به هر دلیلی، نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و تعمیرات دارد، می توانید به جای مراجعه حضوری و از دست دادن وقتتان، گوشی را به پیک ماناتل بسپرید و بعد از انجام تعمیرات، مجددا آن را از پیک تحویل بگیرید. این پیک برای شما هیچ هزینه ای ندارد و هزینه رفت و برگشت موبایل شما را ماناتل به عهده خواهد گرفت.
  • رضایت و سابقه مثبت: در مورد خدمات پس از فروش، سابقه می تواند یکی از فاکتورهایی باشد که میزان رضایت از خدمات پس از فروش را بیان کند. در این زمینه نیز خدمات پس از فروش ماناتل با ۲۰ سال سابقه می تواند شما را از کیفیت خدمات خود مطمئن کند.

Wing Assistant

یکی دیگر از ارائه دهندگان خدمات پس از فروش که با ویژگی های متمایز توانسته اسم و رسم قابل توجهی برای خود دست و پا کند، Wing Assistant است. این شرکت با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی، توانسته در برقراری ارتباط با مشتریان خود نسبت به رقبا پیشرو باشد. مهم ترین نقاط قوت Wing Assistant در برابر سایر شرکت های خدمات پس از فروش عبارت اند از:

  • ربات های گفتگوی مبتنی بر هوش مصنوعی: به کمک این ربات ها، مشتریان می توانند به سرعت پاسخ خود را از طریق هوش مصنوعی بگیرند. هوش مصنوعی با توسعه یافتن حول مشکلات مختلف تلفن همراه، می تواند بهترین نتایج را در کمترین زمان به مشتریان منتقل کند.
  • رو به رشد بودن: ربات های هوش مصنوعی Wing Assistant هر چقدر بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند، دانش آنها بیشتر می شود. بنابراین می توان انتظار داشت که قدرت این ربات ها هر روز از روز قبل بیشتر باشد.
  • کاربرپسند بودن: با وجود اینکه درصد بسیار بالایی از ارتباطات با Wing Assistant از طریق هوش مصنوعی برقرار می شود، اما نوع ارتباطی که ربات با شما برقرار می کند کاملا دوستانه است. به بیان بهتر، اینکه ارتباط مبتنی بر هوش مصنوعیست چندان قابل تشخیص نیست.

HelpLama

یکی دیگر از شرکت های مشهور در زمینه خدمات پس از فروش، HelpLama است. این شرکت هم با خدمات متفاوت و به روز خود، توانسته در زمینه گارانتی موبایل برند خود را به اسم و رسم برساند. این شرکت نیز مانند سایر شرکت هایی که معرفی نمودیم دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به بیان این ویژگی ها می پردازیم:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: فرقی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز دچار مشکلی با گوشی همراه خود هستید. هر لحظه که اراده کنید، یک تماس با HelpLama مشکل شما را برطرف می کند.
  • ضمانت بازگشت وجه: در صورتی که به هر دلیلی از خدمات این شرکت رضایت نداشته باشید، پرداختی شما توسط شرکت به شما باز خواهد گشت.
  • خدمات شخصی سازی شده: HelpLama به تفاوت نیازها و خلق و خوی مشتریان آگاهی دارد و برای هر یک از آنها با توجه به نیازهایشان خدمت رسانی می کند.

جمع بندی

در این مقاله، در مورد بهترین شرکت های ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در دنیای موبایل پرداختیم و ۵ مورد از بهترین شرکت های ارائه گارانتی موبایل در سطح جهان را مورد بررسی قرار دادیم. در بین این شرکت ها، نام یک برند پرآوازه از ایران هم به چشم می خورد که با توجه به تحریم های حوزه دیجیتال در ایران، بهترین گزینه برای کاربران ایرانی خواهد بود.

هر یک از کمپانی هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم دارای ویژگی های متمایزی هستند که آنها را در فضای رقابتی شرکت های خدمات پس از فروش به شهرت رسانده است. شما می توانید بر اساس موارد گفته شده برای هر شرکت، مناسب ترین گزینه را از بین سایرین تشخیص دهید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.