برای یادگیری رشته پاکسازی پوست به چه ابزارهایی نیاز داریم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46846
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ |

برای یادگیری رشته پاکسازی پوست به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

آموزش پاکسازی پوست یکی از دوره های کاربردی آموزش آرایشگری است که علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. متخصصان این رشته می توانند با استفاده از انواع ماسک های گیاهی و شیمیایی و دستگاه های مخصوص پاکسازی صورت، پوستی سالم، صاف، و شفاف را به مشتریان خود هدیه بدهند.
برای یادگیری رشته پاکسازی پوست به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

آموزش پاکسازی پوست یکی از دوره های کاربردی آموزش آرایشگری است که علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. متخصصان این رشته می توانند با استفاده از انواع ماسک های گیاهی و شیمیایی و دستگاه های مخصوص پاکسازی صورت، پوستی سالم، صاف، و شفاف را به مشتریان خود هدیه بدهند.کسانی که قصد دارند در این حرفه به طور تخصصی وارد شده و از طریق آن کسب درآمد کنند، ابتدا باید در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت کرده، تمام مهارت های آن را بدست آورند و با تمام ابزارهای مورد نیاز آن آشنا شوند. ما در این مقاله شما را با این دوره محبوب و پولساز آشنا می کنیم و تمام ابزارهای آن را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با دوره آموزش پاکسازی پوست

به صورت کلی پاکسازی به معنی تمیز کردن است. هدف از دوره پاکسازی پوست، جدا کردن سلول های مرده پوست، زدودن آلودگی ها و چربی های اضافی و همچنین آبرسانی و تغذیه پوست است. هر کدام از این سه مرحله نیاز به اقدامات خاص و البته ابزار مناسبی دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته می شود. در بدن انسان به طور متوسط هر ۳۰ روز یکبار لایه های رویی پوست که به آن ها لایه های مرده نیز گفته می شود، از پوست جدا می شوند و پوست جدید جایگزین آن ها می شود. از همین رو نیاز است تا هر ماه یکبار کل این لایه های مرده از بخش رویی پوست جدا شوند. با این کار پوست شما شفاف و شاداب خواهد بود.پاکسازی پوست به ابزار و لوازم خاصی نیاز دارد که نحوه استفاده درست از آن ها بسیار مهم است. همچنین یکی دیگر از موارد بسیار مهم و ضروری، شناخت انواع پوست است. زیرا باید بتوانید نوع پوست مشتری را تشخیص داده و از ماسک و مواد مخصوص آن استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است به پوست مشتری آسیب برسانید و مشکلات او را دوچندان کنید.

ابزار های مورد نیاز برای رشته پاکسازی پوست

شناخت ابزار مورد نیاز برای رشته پاکسازی پوست و یادگیری نحوه استفاده از آن ها از اولویت های این رشته است. در ادامه برخی از مهم ترین ابزارهایی که در رشته پاکسازی پوست نیاز دارید لیست شده اند: 

۱. اسفنج های مخصوص

این اسفنج ها مخصوص پاکسازی بوده و در بازار گاها با نام بوف – پوف نیز شناخته می شوند. این اسفنج ها از لحاظ ساختاری دارای بافتی نرم هستند که برای پوست خطری نداشته و آسیبی وارد نمی کند. 

۲. پدهای پاک کننده

پدها نیز عموما برای پاکسازی استفاده می شوند. در درون این پدها، از نوعی صابون خاص استفاده شده است که اگر آب به آن بخورد، کف می‌کند و آلودگی ها را از بین می برد. این پدها نسبت به صابون های معمولی اثرگذاری بهتری دارند. 

۳. کیسه های پاک کننده

این کیسه ها بخشی دیگر از ابزار مخصوص پاکسازی پوست هستند. بافتی پارچه ای ضخیمی دارند که سوراخ های متعددی روی آن قرار دارد. معمولا لایه داخلی این کیسه ها دارای بافت پلاستیکی هستند تا مواد شوینده را به راحتی آزاد کرده و پوست را تمیز کند. 

۴. قلم موهای مخصوص

این قلم موها از نظر ظاهری بسیار شبیه به مسواک های برقی هستند. بسیار نرم هستند و هیچ خراشی بر روی پوست ایجاد نمی کنند. به کمک این ابزار می توان لایه های مرده را به خوبی از روی پوست جدا کرد. 

۵. دستگاه میکرودرم

این دستگاه دارای یک نوع کریستال فشرده شده است که قادر است سلول های مرده پوست را به خوبی جدا کند. این دستگاه با برق کار می کند و برای پوست هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. 

۶. دستگاه های بخور

بخور برای پوست بسیار مفید است. پس از اینکه پوست را پاکسازی کردید و چربی اضافی آن از بین بردید، لازم است حتما آن را آبرسانی کنید. برای این کار اغلب از از دستگاه های بخور استفاده می شود تا منافذ باز پوست را تمیز کرده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند.

معرفی آموزشگاه دترلند

دوره آموزش پاکسازی پوست در بسیاری از آموزشگاه ها برگزار می شود. اما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که این دوره ها را به صورت حرفه ای و به بهترین شکل به هنرجویان ارائه دهد. آموزشگاه آرایشگری دترلند یکی از آموزشگاه های با سابقه و حرفه ای است که تمام دوره های آرایشگری مانند آموزش تاتو ابرو، کوتاهی مو و … را به بهترین شکل برگزار می کند. اما با توجه به حساس بودن بحث پوست، سرمایه گذاری بیشتری بر روی این رشته کرده و تمام اصول بهداشتی و استانداردها را به طور دقیق و سختگیرانه اجرا می کند. برخی از ویژگی های منحصر بفرد آموزشگاه آرایشگری دترلند شامل موارد زیر است:

  • همکاری با اساتید حرفه ای و مجرب که از تمام اصول و ریزه کاری های رشته مورد نظر مطلع بوده و آن ها را به بهترین شکل به هنرجویان منتقل می کنند.
  • استفاده از ابزار و تجهیزات باکیفیت و جدید. در این صورت هنرجویان در دوره آموزشی خود با بهترین و جدیدترین ابزار آشنا می شوند و برای آغاز فعالیت حرفه ای خود با مشکلی رو به رو نخواهند شد.
  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای پس از پایان هر دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس های بازاریابی برای اینکه هنرجویان بتوانند بازار کار خود را پیدا کرده و به درآمدهای بالا دست پیدا کنند.
  • ارائه سرفصل های آموزشی بر اساس سرفصل های استاندارد تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • برگزاری دوره های آموزشی یه صورت کاملا عملی و بر روی مدل ها و پوست های طبیعی و مصنوعی
  • امکان داشتن ارتباط با مربیان آموزشگاه برای دریافت مشاوره و رفع اشکال، حتی پس از پایان دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس ها به صورت گروهی، خصوصی، و نیمه خصوصی حتی در روزهای تعطیل

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.