برای آموزش صحیح بورس از کجا شروع کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59361
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ |

برای آموزش صحیح بورس از کجا شروع کنیم؟

تا به حال برای تان این سوال پیش آمده که چرا هر روز افراد ثروتمند، ثروتمند تر و افراد کم درآمد، تنگدست تر می‌شوند؟! جواب این مسئله در عین سادگی، قابل بحث و تحلیل است؛ اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که تفاوت شخص ثروتمند و کم توان از لحاظ مالی را مشخص می‌کند دیدگاه این دو گروه به پول و سرمایه است.
برای آموزش صحیح بورس از کجا شروع کنیم؟

بورس، معدن طلایی که افراد کمی از آن اطلاع دارند.

تا به حال برای تان این سوال پیش آمده که چرا هر روز افراد ثروتمند، ثروتمند تر و افراد کم درآمد، تنگدست تر می‌شوند؟! جواب این مسئله در عین سادگی، قابل بحث و تحلیل است؛ اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که تفاوت شخص ثروتمند و کم توان از لحاظ مالی را مشخص می‌کند دیدگاه این دو گروه به پول و سرمایه است.

دیدگاه برخی از افراد که حتی اگر درآمد ماهیانه آنها ۲۰ میلیون تومان باشد، باز هم در انتهای ماه کم می‌آورند به پول این است که باید آن را بابت هزینه های غیرضروری مانند خرید پوشاک اضافی، مدام به تفریح و گردش رفتم و … خرج کنند.

این در حالی است که افراد ثروتمند به پول و سرمایه نگاهی متفاوت دارند. آنها حجم مشخصی از سرمایه خود را در بازارهای مالی سرمایه‌گذاری می‌کنند و هزینه مایحتاج و وسایل ضروری موردنیاشان را از سودی که با سرمایه‌گذاری بدست می‌آوردند تأمین می‌کنند.

با این کار نه تنها اصل سرمایه شان را حفظ کردند، بلکه از پول خود پول ساختند.
اگر می‌خواهید با روش سرمایه‌گذاری افراد موفق و آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. تا علاوه بر آموزش نحوه صحیح سرمایه‌ گذاری، بهترین آموزشگاه آموزش بورس در مشهد و آموزش ارز دیجیتال در مشهد که در مسیر تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای شدن کمک شایانی به شما می‌کند را معرفی کنیم.

چگونه آموزش بورس را شروع کنیم؟


بازار بورس یکی از بهترین و انعطاف پذیر ترین بازارهای مالی در داخل کشور است. متاسفانه به علت فرهنگ سازی ضعیف و بی اطلاعاتی افراد، بسیاری از مردم از فرصت های بسیار مناسب کسب سود در بازار بورس بی‌اطلاع‌اند. اغلب افراد حتی به فکر فعالیت در این بازار نمی‌افتند و شاه راه کسب درآمد بیشتر را به روی خود می‌بندند.
بازار بورس مانند سایر بازارها از جمله بازار سکه، بازار مسکن یا بازار طلا نیست که تنها برخی از اشخاص که توان اقتصادی بالا یا متوسط رو به بالا دارند، بتوانند در آن فعالیت کنند. در بازار بورس می‌توانید با هر میزان سرمایه‌ای کار خود را شروع کنید.

از طرفی فرصت های کسب سود در بازار بورس در مقایسه با سایر بازارها بسیار بیشتر است. به عنوان مثال در بازار مسکن معمولا در فصول خاصی از سال امکان کسب سود وجود دارد، اما در بازار بورس روزانه ده‌ها موقعیت معامله و سودگیری برای معامله‌گران موجود است.

آیا می‌توانیم ظرف مدت کوتاهی در بازار بورس، سرمایه خود را سه الی چهار برابر کنیم؟
خیر.

قصد عذرخواهی بابت جواب صریحی که بیان شد نداریم. حقیقا قبول کردن واقعیتی تلخ، بهتر است هیجان زده شدن با شنیدن یک دروغ شیرین است.

اگر در آموزش بورس، صفر کیلومتر هستید برای به سود رسیدن در بازار به آموزش بورس و تمرین و کسب تجربه نیاز دارید. در حقیقت برای مهارت پیدا کردن در هر کاری نیاز به تمرین و تکرار دارید. به عنوان مثال خنده ‌دار است اگر شخصی از خودش توقع داشته باشد که در اولین تجربه آشپزی یا اولین باری که می‌خواهد رانندگی کند، کاملا بدون نقص و عالی از پس انجام آنها بربیاید.
در آموزش بورس هم به همین صورت است. تا با سرمایه واقعی خود شروع به معامله نکنید، مهارت معامله‌گری در شما شکل نمی‌گیرد.(به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌کنیم، در اوایل حضورتان در بازار بورس با سرمایه کم معامله کنید.)
خواهشا طعمه شکارچیانی نشوید که با صحبت از ثروت سازی در بازارهای مالی و سوءاستفاده از احساسات شما و مسائلی و مشکلاتی که در زندگی تمام ما وجود دارد تنها سعی دارند جیب خود را پر پول کنند.
حال که با اهمیت و واقعیت بازار بورس اشنا شدید، بیاید مسیر تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق را بررسی کنیم.
راهنمای گام به گام به سود رسیدن در بازار بورس
همان طور که در زندگی روزمره خود تجربه کردید، برای انجام هرکاری نیاز به یکسری تجهیزات و مقدماتی است که قبل از شروع کار باید آنها را فراهم کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید در یک مسابقه فوتبال شرکت کنید؛ باید ورزش کنید، لباس ورزشی تهیه کنید، کفشی مناسب برای فوتبال داشته باشید و از همه مهم تر به بازی فوتبال علاقه‌مند باشید تا بتوانید در مسابقه برنده باشید.

در بازارهای مالی مانند بازار بورس، بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس نیز شرایط به همین شکل است. از آنجایی که فعالیت در بازارهای مالی بیش از هر چیزی به ذهنیت و لایف استایل شما بستگی دارد، در نتیجه برای فعالیت در بورس باید بر روی مهارت های ذهنی و زندگی خود کار کنید.

آموزش ببینید

تاج طلایی سودآورترین معامله‌گر در بازار بورس، بر روی سر شخصی قرار می‌گیرد، که بیش از دیگر معامله‌گران آموزش بورس دیده باشد. یعنی کتاب های بورسی و اقتصادی بیشتری خواهنده باشد، در دوره های آموزش بورس باکیفیت تری شرکت کرده و به معنای واقعی کلمه به معامله‌گری در بازار علاقه‌مند باشد.

آموزش بورس را دست کم نگیرید؛ اگر به خوبی و کامل نکات کاربردی و اجرایی معامله‌گری و کسب سود را با شرکت در دوره های آموزش بورس فرابگیرید، گلادیاتور میدان نبرد بورس شما خواهید بود. ترجیحا در یک دوره حضوری آموزش بورس شرکت کنید چراکه در یک دوره حضوری آموزش بورس می‌توانید با استاد خود در تعامل باشید تا به صورت کامل و مفصل مباحث آموزش بورس را آموزش ببنید.

جا دارد دوباره خواهش کنم که فکر نکنید می‌توانید بدون هیچ دانشی در بازار بورس، و خرید چند سهم همواره سود ببرید، در کمترین قیمت بخرید و در بالاترین قیمت بفروشید. به این امید نباشید که می‌توانید با سیگنال گیری از کانال ها و پیج های موجود در فضای مجازی کار خود را برای همیشه به خوبی پیش ببرید. هیچ کانال سیگنال بورسی تعهد نداده است ه برای همیشه به فعالیت خود ادمه دهد و سود شما را تضمین کند.

یک معامله‌گر حرفه‌ای سعی می‌کند با استفاده از تحلیل های بنیادی و تکنیکالی خود در معاملاتش سود کند. و از اشتباهات خود درس بگیرد.

صادقانه می‌گوییم که غیرممکن از شخصی در بازارهای مالی با ضرر از یک معامله خارج شود، و صرفا با گفتن این جمله که به آن به عنوان یک درس نگاه می‌کنم؛ به آسانی از کنار آن ضرر بگذرد. بدون شک تلخ ترین لحظات بازار بورس زمانی است که معاملات معامله‌گران با ضرر و زیان مواجه می‌شود. اما اگر قصد بقا و اثبات خود به بازار را دارید باید سختی های آن را به جان بخرید و از اشتباهاتی که باعث می‌شود در معاملاتتان ضرر کنید، یادداشت برداری کنید تا دوباره مرتکب آنها نشوید.

گام بعدی، افتتاح حساب در یک کارگزاری معتبر و مناسب است. در انتخاب یک کارگزاری خوب باید نکات مختلفی را از جمله امنیت بالا، نداشتن کاربران بسیار زیاد جهت به دام نیفتادن در صف خرید و فروش و امکانات سفارش گذاری پیشرفته آن توجه کنید.
همچنین داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیز از ابزارهای ضروری و بدیهی مورد نیاز برای هر معامله‌گر در بازارهای مالی است.

در ادامه مسیر معامله‌گری در بازار بورس به ابزار خاصی نیاز ندارید و می‌توانید معاملات خود را در بازار بورس انجام دهید.
قطعا برای طی کردن مسیر فعالیت در بازار بورس، به یک مجموعه حرفه‌ای و موفق در این حوزه نیاز دارید. برای آشنایی با بهترین آموزشگاه آموزش بورس در مشهد و آموزش ارز دیجیتال در مشهد همراه ما باشید.
آموزش بورس با بهترین آموزشگاه آموزش بورس در مشهد “کالج تی بورس”

کالج تی بورس از بسیاری از جهات به عنوان بهترین مجموعه آموزش بورس شناخته می‌شود.
سرفصل های دوره آموزش ارز دیجیتال و آموزش بورس کالج تی بورس بر اساس استانداردهای جهانی معامله‌گری در بازارهای جهانی تدوین شده و بارها توسط معامله‌گران و کارشناسان فعال در کلج تی بورس آزمایش شده‌اند.

در ادامه چند نمونه از خدمات آموزشی کالج تی بورس را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • بیان واقعیت بازارهای مالی
    کالج تی بورس از معدود مؤسسات آموزشی در کشور است که به دنبال برخورد هیجانی و صرفا فروش دوره های آموزشی به مخاطبانش نیست. در کالج تی بورس در کنار معرفی تمام فرصت های سودسازی بازار بورس، به صورت مفصل خطرات و چالش های بازار بورس برای دانش‌پذیرانبیان می‌شود تا با دیدگاهی منطقی وارد بازار شوند.
  • پشتیبانی مادام العمر

اگر از کاربران و دانش آموختگان دوره آموزش بورس کالج تی بورس باشید، در طول دوره و تا ماه‌ها بعد از اتمام دوره، پشتیبانانکالج تی بورس پاسخگوی تمامی سوالاتی که برای شما ایجاد می‌شود خواهد بود.

  • بورس پلاس

در جلسات بورس پلاس مهم ترین رویدادها و اخبار بازار بورس ایران تحلیل می‌شوند. علاوه بر این اگر سر فصل جدیدی به دوره آموزش بورس اضافه شود یا مباحث بیان شده در دوره نیاز به بروزرسانی داشته باشند، کاملا رایگان در جلسات بورس پلاس ارائه می‌شوند. شایان ذکر است که این جلسات به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود.

  • اشتراک دو ماه استفاده رایگان از نرم افزار دایره طلایی سهام

تحلیل بنیادی نمادهای بازار بورس از دغدغه های تمام فعالین بازار است. در دوره آموزش بورس کالج تی بورس، اشتراک دو ماهه استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام که در تحلیل بنیادی بازار بورس کمک بسیار زیادی به معامله‌گران می‌کند. به کاربران دوره به عنوان هدیه به صورت رایگان اعطا می‌شود.

  • آموزش بورس از سطح ابتدایی تا پیشرفته
    در دوره آموزش بورس کالج تی بورس، تمامی مباحث آموزش تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، کنترل ریسک، مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس به صفر تا صد و کاربردی بیان می‌شوند.

با استفاده از آموزش ها و خدمات کالج تی بورس معامله گری با ایمان صاحبدادی را تجربه کنید. ایمان صاحبدادی، مدیر و مؤسس کالج تی بورس و از معامله‌گران متخصص و موفق بازار بورس ایران است.

نتایج مثبت معامله گری با ایمان صاحبدادی از کارنامه معاملاتی موفق ایشان که به صورت کاملا شفاف بر روی وبسایت معامله گر با نشانیhttps://moamelegar.com قرار دارد، مشخص است.

همچنین نظرات دانش‌پذیرانی که تجربه معامله گری با ایمان صاحبدادی را دارند در وبسایت با نشانی https://tboursecollege.com و پیچ اینستاگرامی کالج تی بورس برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با این معامله‌گر حرفه‌ای موجود است.

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۰۵۸۸۱۴

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.