با شرکت در کلاس زبان انگلیسی معتبر قدم‌هایت را محکم تر بردار! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 73513
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ |

با شرکت در کلاس زبان انگلیسی معتبر قدم‌هایت را محکم تر بردار!

آموزش زبان انگلیسی امروزه بسیار گسترش یافته است؛ این زبان به عنوان زبان بین المللی که در همه جای جهان کاربرد دارد. روش‌های مختلفی برای آموزش زبان دوم وجود دارد؛ که یکی از راهکار‌های بسیار کاربردی در این زمینه، شرکت در کلاس زبان انگلیسی است.
با شرکت در کلاس زبان انگلیسی معتبر قدم‌هایت را محکم تر بردار!

آموزش زبان انگلیسی امروزه بسیار گسترش یافته است؛ این زبان به عنوان زبان بین المللی که در همه جای جهان کاربرد دارد. روش‌های مختلفی برای آموزش زبان دوم وجود دارد؛ که یکی از راهکار‌های بسیار کاربردی در این زمینه، شرکت در کلاس زبان انگلیسی است. یادگیری زبان تنها محدود به این مورد نمی‌شود و روش‌های مختلفی وجود دارد؛ که هر کس با توجه به شرایط و وضعیت خود می‌تواند آن را برگزیند.
استفاده از کلاس‌های آموزشی از دیرباز وجود داشته و روز به روز به تعداد زبان آموزان آموزشگاه‌های مختلف و کلاس آیلتس در تهران افزوده می‌شود؛ که همه این موارد نشان دهنده مفید بودن این روش است. در ادامه این به بررسی تاثیر شرکت در کلاس زبان انگلیسی و انتخاب آموزشگاه معتبر و آزمون تعیین سطح آنلاین در روند یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازیم.

ویژگی‌های کلاس زبان انگلیسی معتبر

امروزه با گسترش جمعیت و درصد متقاضیان برای آموزش زبان‌های مختلف، تعداد کلاس زبان انگلیسی بسیار گسترش یافته است؛ البته این موضوع تنها محدود به این نمی‌شود و امروزه کلاس زبان انگلیسی آنلاین زیادی در شبکه‌های مجازی مختلفی نیز وجود دارد. با توجه به زمان و هزینه‌ای که شما صرف آموزش و شرکت در این کلاس‌ها می‌کنید باید در همان ابتدا به تمامی ‌جوانب دقت داشته باشید تا بیهوده وقت خود را تلف نکنید. گاهی یک متد و منابع آموزشی اشتباه ممکن است شما را به طور کامل از آموزش زبان زده کند، به جای این‌که در مسیر یادگیری نوعی عامل محرک و کمک کننده برای شما باشد.

کلاس آیلتس در تهران

چند مورد از ویژگی‌های آموزشگاه‌ زبان معتبر

در انتخاب کلاس زبان انگلیسی معتبر فاکتورهای زیادی دخیل هستند که ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

•    اعتبار آموزشگاه

اعتبار داشتن آموزشگاه و کلاس زبان انگلیسی موردی است که در طی سالیان و با توجه به عملکرد کسب می‌شود؛ برای مثال شما باید به مدارک کسب شده و گواهی‌های کشوری و بین المللی آن مرکز در حوزه‌های مختلف دقت داشته باشید. معمولا این اطلاعات در وب سایت هر آموزشگاه یا دفتر کار موجود هستند.

•    برنامه ریزی دقیق

برای این‌که شما بتوانید برنامه ریزی دقیقی برای یادگیری زبان انگلیسی خود داشته باشید و برای ثبت نام در آزمون‌هایی مثل آیلتس یا تافل آماده شوید؛ باید بتوانید مدت زمان لازم برای رسیدن به سطح مهارت مد نظر خود را در دست داشته باشید. برای دست یابی به این امر شما باید به مدت زمان دوره‌های آموزشی مختلف دسترسی داشته باشید و بر اساس آن برنامه ریزی داشته باشید، ولی این اطلاعات در همه مراکز آموزشی موجود نیست و گاها پیش می‌آید که با گذر زمان برای دریافت هزینه بیشتر کلاس‌های آموزشی اضافی‌تری نیز به شما تحمیل می‌کنند.

•    نحوه ارزشیابی

کیفیت آزمون‌های هر مرکز آموزشی و سطح سوالات در واقع منعکس کننده میزان مهارت مدرسان و سطح آموزشی است. علاوه بر این شما باید به کارنامه و اطلاعاتی که بعد از هر ازمون در اختیار زبان اموز قرار می‌گیرد نیز توجه داشته باشید و صرفا ارزشیابی و بررسی با یک نمره نباشد.

•    منابع آموزشی

انتخاب منابع آموزشی در سطح یک آموزشگاه یک تصمیم مهم و بسیار تاثیر گذار در سطح گسترده است؛ چرا که روند آموزشی کلاس زبان انگلیسی به طور کامل تحت تاثیر قرار می‎گیرد. در مراکز آموزشی معتبر، انتخاب منابع آموزشی با وسواس زیادی متناسب با رده‌های سنی و میزان مهارت کلی افراد صورت می‌گیرد.

•    امکانات آموزشی

در چند سال اخیر با همه گیری بیماری کرونا و تعطیل شدن آموزش حضوری در سرتاسر جهان وجود امکانات به روز برای ادامه روند آموزشی به یک موضوع حیاتی مبدل شد. دوره‌های آموزش زبان  و کلاس زبان انگلیسی با توجه به مشکلات زمانی و مکانی تنها به صورت حضوری تشکیل نمی‌شوند؛ بلکه باید بستری هم فراهم باشد تا این آموزش به روش‌های دیگری ادامه دار باشد. امروزه در مراکز آموزشی معتبر اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین می‌شود؛ با این کار از مشکلات زمانی و وجود فاصله مکانی جلوگیری می‌شود.

•    تعداد زبان آموزان

وجود تعداد زیادی زبان آموز در آموزشگاه زبان انگلیسی یکی از عواملی است که شما می‌توانید به وجود اعتبار آن‌جا اعتماد کنید. در این صورت شما می‌توانید به این نتیجه دست یابید که به این مرکز آموزشی ویژگی‌های مثبت و مورد تایید برای این تعداد افراد داشته است؛ همچنین به راحتی می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که قبلا در کلاس و دوره‌های آن آموزشگاه شرکت کرده‌اند سوالات خود را بپرسید و بعد از آن اقدام به ثبت نام کنید.

•    متد‌های آموزشی

با توجه به تغییرات فراوانی که در جهان امروزی رخ داده است نمی‌توان با روش‌های اموزشی گذشته نیز پیش رفت و انتظار داشت که همان موفقیت‌های قبلی را به دست آورد. اگر کمی ‌اخبار آزمون‌ها را دنبال کنید متوجه این موضوع می‌شوید که نوع سوالات و نحوه طراحی آن‌ها در آزمون‌های زبان مختلف همچون آزمون آیلتس و تافل با سرعت زیادی در حال تغییر است؛ بنابراین نمی‌توان به همان روش‌های قدیمی‌ در مقابل چنین سوالاتی عمل کرد. در مراکز آموزشی معتبر از روش‌های آموزشی جدیدی استفاده می‌شود.

کلاس زبان انگلیسی معتبر

آزمون تعیین سطح آنلاین

وجود آزمون تعیین سطح آنلاین و استاندارد در مراکز آموزش زبان، باعث می‌شود که روند ثبت نام شما با سرعت هرچه بیشتری طی شود و مدت زمان زیادی منتظر رسیدن نوبت آزمون تعیین سطح نمانید.

افزایش سرعت یادگیری با انتخاب کلاس زبان انگلیسی معتبر

آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با شرکت در کلاس زبان انگلیسی یکی از راهکار‌هایی است که سرعت یادگیری شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود هرچه راحت‌تر این مسیر را طی کنید. امروزه با توجه به افزایش تعداد آموزشگاه‌های آموزش زبان امکان شرکت در هر آموزشگاهی وجود ندارد و باید بتوانید یک کلاس زبان انگلیسی و اموزشگاه معتبر برای آموزش انتخاب کنید چون در غیر این صورت زمان و پول خود را بیهوده صرف می‌کنید.

کلاس معتبر زبان انگلیسی در سفیر گفتمان

 موسسه آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان به عنوان یکی از مراکز آموزشی معتبر در سطح کشور به شمار می‌رود. سفیر گفتمان با سابقه بیش از بیست ساله و مدرسان مجرب و با تجربه بهترین امکانات را برای زبان آموزان خود در اختیار می‌گذارد. این موسسه با ۶۲ شعبه فعال در تهران و مراکز استان‌ها به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آموزش زبان، کلاس آیلتس در تهران و در سطح کشوری شناخته می‌شود؛ که تا کنون موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبری در سطح کشوری و جهانی شده است.
یکی از مراکز معتبری که برای یادگیری زبان و شرکت در کلاس آیلتس در تهران می‌توانید انتخاب کنید؛ موسسه آموزش زبان انگلیسی سفیر گفتمان است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.