با دلایل استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی در دنیای امروز بیشتر آشنا شوید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55285
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ |

با دلایل استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی در دنیای امروز بیشتر آشنا شوید

صنعت کارتن سازی یکی از صنایع رو به رشد نه فقط در ایران بلکه در جهان می باشد. این صنعت به دلیل اهمیت زیاد خود در کسب و کارهای مختلف، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
با دلایل استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی در دنیای امروز بیشتر آشنا شوید

صنعت کارتن سازی یکی از صنایع رو به رشد نه فقط در ایران بلکه در جهان می باشد. این صنعت به دلیل اهمیت زیاد خود در کسب و کارهای مختلف، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. با این وجود همواره یک سری ابهامات در ذهن آن ها وجود دارد که در کمتر جایی به آن ها پرداخته شده است. ابهاماتی مانند میزان تاثیر صنعت چاپ و بسته بندی در برندینگ و یا میزان تنوع در کارتن ها و عواملی از این قبیل، ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. به همین دلیل آشنایی با پاسخی واضح و روشن در خصوص سوال های بالا، می تواند مدیران کسب و کارها را با پتانسیل های کارتن های بسته بندی به خوبی آشنا کند. همچنین می تواند بسیاری از کسب و کارها را با خدماتی که هر شرکت چاپ و بسته بندی معتبری باید ارائه دهد، آشنا کند.

کارتن سازی صفاپک

دلایل استقبال کسب و کارها از صنعت چاپ و بسته بندی چیست؟

پیش از پرداختن به تاثیرات چاپ و بسته بندی در صنعت جعبه سازی اجازه دهید بررسی کنیم که دلیل استقبال کسب و کارها از این روش چیست؟ از گذشته تا کنون روش های مختلفی برای جا به جایی وسایل وجود داشت. همین امر سبب تولید و اختراع تجهیزات گوناگونی شد که عمل مذکور را تسهیل نمایند. رفته رفته انسان به این نتیجه رسید که از وسایل جا به جایی( مانند کارتن) می تواند علاوه بر استفاده جهت حمل و نقل کالا، استفاده های دیگری نیز بکند. با ورود دستگاه های چاپ روی کارتن، تحول دیگری در خصوص تبلیغات و برندینگ آغاز شد. امروزه افراد به سادگی می توانند با چاپ لوگو و یا طرح مورد نظر خود روی کارتن، اقدام به تبلیغات نمایند، بدون اینکه هزینه زیادی بپردازند. تمامی این اقدامات جهت برندینگ صورت می گیرد که در زیر ب چاپ و بسته بندی کارتن

یشتر در خصوص آن توضیح می دهیم.

آشنا شدن با مفهوم برندینگ و تاثیر صنعت چاپ و بسته بندی روی آن

اگر در خصوص کسب و کارهای مختلف و روش های تبلیغاتی آن تحقیق کرده باشید، به سادگی مفهوم برندینگ را درک خواهید کرد. به زبان ساده برندینگ یک روش تبلیغاتی است که منجر می شود نام برندتان در ذهن افراد، حتی آنان که مشتری شما نیستند، حک شود. این موضوع در نهایت منجر به شناخته شدن برند شما و افزایش اعتبار آن خواهد شد. به همین دلیل است که سالانه میلیاردها تومان پول صرف هزینه های برندینگ می شود؛ اما آیا برای این کار حتما باید هزینه های میلیاردی بپردازید؟ مسلما خیر.

 شرکت هایی هستند که با هزینه ای بسیار کمتر موفق شده اند تا نام خود را بر سر زبان ها بیندازند. مهم ترین پارامتر در برندینگ، خلاقیت است. ممکن است هزینه زیادی را جهت برندینگ شرکت خود بپردازید و نتیجه ای نگیرید؛ در این صورت مطمئنا به صحت جمله قبل پی می برید که مهم ترین عامل در برندینگ، خلاقیت است. البته عوامل مختلفی می توانند سرعت برندینگ را افزایش دهند؛ به عنوان مثال استفاده از کارخانه کارتن سازی معتبری که از تجهیزات به روز استفاده کرده و مشاوران مجربی دارد، بدون شک منجر به پیشرفت شرکت شما خواهد شد.

هزینه مناسب

عامل دومی که وابسته به برندینگ بوده و باید مورد بحث قرار بگیرد، هزینه خدمات چاپ و بسته بندی می باشد. طبیعتا اگر چاپ و بسته بندی هزینه بسیار زیادی داشته باشد، امکان استفاده از آن برای بسیاری از کسب و کارها وجود نخواهد داشت. شما که قصد ندارید تمامی سرمایه خود را روی چاپ و بسته بندی سرمایه گذاری کنید؟! به همین دلیل است که استفاده از کارخانه کارتن سازی معتبر، اهمیت زیادی دارد؛ چراکه بسیاری از این کارخانه ها گزینه های معقول و مناسبی را جهت ارائه انواع خدمات چاپ و بسته بندی به مشتریان خود ارائه می کنند که به آن ها این انتخاب را می دهد تا متناسب با بودجه خود، روش چاپ مورد نظرشان را انتخاب نمایند. صرفا برای آشنایی باید بدانید که روش های گوناگونی برای چاپ روی کارتن مانند افست و فلکسو گرافی وجود دارد.

در هنگام انتخاب کارخانه کارتن سازی  چه عواملی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند؟

کارخانه کارتن سازی

اکنون که با مزایای استفاده از چاپ و بسته بندی آشنا شده اید، ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که در هنگام انتخاب کارخانه کارتن سازی چه عواملی را باید مورد بررسی قرار دهید و یا به عبارتی دیگر مهم ترین عوامل در انتخاب یک کارخانه کارتن سازی حرفه ای چه مواردی هستند؟ آیا تعداد پرسنل اهمیت زیادی دارد؟ متراژ تولیدی چطور؟ آیا هر اندازه کارخانه مورد نظر بزرگتر باشد به این معنا است که خدمات آن نیز بهتر می باشد؟

پاسخ به این سوال ها به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد اما اگر بخواهیم به یکی از آن ها کوتاه پاسخ دهیم باید بگوییم که با وجود اهمیت بزرگی فضای کارخانه اما این موضوع تاثیر چندانی در کیفیت خدمات آن ندارد؛ چه بسیار کارخانه هایی که در فضای کوچک، کارتن هایی با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. در ادامه به بررسی یکی از موارد مهم در انتخاب کارخانه کارتن سازی می پردازیم.

سابقه کارخانه

با وجود اختلاف نظر در رابطه با اهمیت سابقه کاری یک کارخانه باید بگوییم که این موضوع در هنگام انتخاب کارتن، اهمیت ویژه ای دارد. چراکه هر اندازه سابقه و تجربه کارکنان یک کارخانه بیشتر باشد، بدین معنا است که راحت تر می توان به آن اطمینان کرد. از طرفی دیگر کارخانه هایی که سال های زیادی است فعالیت می کنند، به خوبی از نیازهای مصرف کنندگان خود آگاه هستند و می توانند بهترین مشاوره ها را به آنان بدهند.

صفاپک با بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید کارتن و چاپ و بسته می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که قصد انتخاب یک کارخانه معتبر را دارند. این کارخانه می تواند سفارش کارتن های مختلفی اعم از کارتن دایکاتی، لمینتی و انواع دیگر جعبه را در کمترین زمان به مشتریان خود تحویل دهد. از طرفی نکته دیگری که اهمیت زیادی دارد، کیفیت بالایی است که محصولات این کارخانه دارد. برای اطمینان از کیفیت محصولات می توانید به سایت صفاپک مراجعه کرده و نمونه کارهای مختلف آن را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که ابهامی دارید، می توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

جمع بندی

اهمیت استفاده از خدمات کارخانه کارتن سازی به اندازه ای زیاد است که می تواند سرعت پیشرفت کسب و کار شما را به طور قابل توجهی افزایش و یا کاهش دهد. بنابراین در انتخاب کارخانه مورد نظر دقت فراوانی داشته باشید. از طرفی دیگر اگر به دنبال کارخانه ای هستید که تمامی موارد بالا را رعایت کرده و سابقه مناسبی نیز داشته باشد، صفاپک انتخابی مناسب برای شما به شمار می رود. این کارخانه کارتن سازی با دارا بودن خط تولید مجهز و سابقه ای مناسب، می تواند انتظارات شما از یک کارخانه کارتن سازی حرفه ای را برطرف نماید. ممنون از اینکه تا پایان این بخش همراه ما بودید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.