باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102582
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 17 تیر 1403 - 6:35 |
ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد

ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها و نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان داشت: در گام نخست باید از اصحاب رسانه تشکر داشت که طی مدت رقابت‌ها به پوشش اخبار پرداختند.
باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد

ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها و نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان داشت: در گام نخست باید از اصحاب رسانه تشکر داشت که طی مدت رقابت‌ها به پوشش اخبار پرداختند. بدیهی است که ماهیت انتخابات، در وهله اول رقابت است و درنهایت می‌بایست یک نفر به‌عنوان منتخب مردم اعلام گردد. اکنون فضای رقابت‌ها به پایان رسیده و آن‌کس که بیشترین آرای مردمی را کسب کرده است، به‌عنوان رئیس‌جمهور اعلام می‌گردد. اینک جناب آقای پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب است و ازاین‌رو امیدواریم در تمامی مراحل پیش‌رو موفق باشد و مسیر خدمت نیز به‌درستی طی شود. وی افزود: افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و مشارکت بیش از ۵۰ درصد پشتوانه کشور و رئیس‌جمهور خواهد بود. سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی، مشارکت کمتر از ۴۰ درصد است و تعداد کمی از مردم درصحنه مشارکت سیاسی حاضر می‌شوند. ازاین‌رو می‌توان بیان داشت که افزایش مشارکت، امری حائز اهمیت و افتخار است. به طورحتم برنده این دوره انتخابات، همچون تمامی ادوار گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که همواره از یک‌دلی و همراهی برخوردار است. نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: بی‌شک  مردم مشکلاتی را در سطح جامعه می‌بینند و خود نیز با برخی از مسائل مواجه‌اند. به طورحتم انتخاب یک نفر از میان نامزدها به معنای آن است که مردم درصدد رفع کمبودها و رفع نارسایی‌ها باهمت منتخب خود هستند. 
او متذکر شد: رئیس‌جمهور منتخب می‌بایست به وعده‌های خود عمل کند تا رضایتمندی روزبه‌روز افزایش یابد. بی‌شک در این مسیر تمامی قوا باید دست‌به‌دست یکدیگر دهند و همکاری  لازم را به عمل‌آورند. باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد و در عرصه‌های بین‌المللی خوش بدرخشد. وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: مهم‌ترین مشکل مردم، موضوع معیشت است. در این راستا باید کوشید تا معضلات معیشتی توأمان با بحث اشتغال، اقتصاد و مسکن رفع گردد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای باید به رئیس‌جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند در مسیر پیش رو موفق باشد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.