بافت فرش ماشینی با سایز سفارشی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65558
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ |

 بافت فرش ماشینی با سایز سفارشی

همانطور که می دانید، امروزه استفاده از فرش های ماشینی به شدت رواج یافته است و تمامی افراد همواره به دنبال فرشی با کیفیت و مرغوب می باشند تا بتوانند سالیان متوالی آن را مورد استفاده شان قرار دهند.
 بافت فرش ماشینی با سایز سفارشی

بافت فرش ماشینی با سایز سفارشی

همانطور که می دانید، امروزه استفاده از فرش های ماشینی به شدت رواج یافته است و تمامی افراد همواره به دنبال فرشی با کیفیت و مرغوب می باشند تا بتوانند سالیان متوالی آن را مورد استفاده شان قرار دهند. عده ای گمان می کنند فرش های ماشینی تنها در سایز های موجود در بازار قابل سفارش می باشند، اما باید بگوییم این فرضیه کاملا نادرست تلقی می شود. وب سایت های معتبر و محبوبی همچون دیجی فرش، به بافت فرش طرح سنتی با سایز سفارشی مد نظر مشتریان شان می پردازند و خرید را برای آن ها امری آسان می نمایند. این وب سایت همواره با مشتری مداری خود، توانسته در میان رقبایش همچون نگینی بدرخشد و رضایت مخاطبانش را در کم ترین زمان ممکن به دست آورد.

عده ای گمان می کنند تعرفه کم قیمت ها در این وب سایت نشان از بی کیفیتی محصولات و فرش ها دارد، اما باید بگوییم دیجی فرش همواره سعی نموده تا با کاهش تعرفه ها، قدرت خرید مشتریانش را افزایش دهد که نمی توان از این موضوع نیز چشم پوشی نمود.

https://digifarsh.com/wp-content/uploads/2021/05/shaggi-farsh.jpg

مزایا و شرایط بافت فرش ماشینی با سایز دلخواه

اگر می خواهید یک فرش منحصر به فرد با سایز دلخواه را تهیه و خریداری نمایید، می بایست با نحوه و شرایط بافت آن نیز به خوبی اشنا باشید که در ادامه به بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

  • با هر بودجه ای فرش بخرید

یکی از اولین و مهم ترین مزایای خرید فرش های سفارشی در ابعاد دلخواه، متناسب بودن هزینه ها با بودجه افراد می باشد. به عبارت دیگر، مشتریان از هر قشری می توانند به خرید فرش دلخواه شان بپردازند و منزل خود را با استفاده از آن مزین فرمایند. بسیاری از افراد به دلیل ابعاد بسیار بزرگ و هزینه سرسام آور فرش های ماشینی، قادر به خرید آن ها نخواهند بود و این موضوع باعث آزرده خاطر شدن شان نیز می گردد. اما باید بگوییم دیگر جای نگرانی نیست، زیرا با استفاده از خدمات جدید وب سایت ها و مراکز فروش معتبری همچون دیجی فرش، می توان با توجه به بودجه یک فرش زیبا و با کیفیت را تهیه نمود.

  • بافتن فرش های زوجی توسط دستگاه

همانطور که می دانید، فرش های ماشینی با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته بافته می شوند که این دستگاه فرش های سفارشی را اغلب به صورت زوجی می بافد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند زوج بافتن فرش ها توسط دستگاه به چه معنا است؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم شما با سفارش یک فرش می توانید دو فرش را در اختیار داشته باشید که این فرش ها از نظر رنگ، طرح و اندازه کاملا با یک دیگر مشابه می باشند. فرش ها به صورت قطوری بافته شده و توسط تیغه های مخصوص از یک دیگر کاملا جدا می شوند و به دو فرش کاملا مجزا تبدیل می گردند که این موضوع یکی از ویژگی های مثبت فرش های ماشینی با سایز دلخواه است.

  • عدم حدودیت در انتخاب ابعاد فرش

هنگامی که می خواهید سایز دلخواه فرش هایتان را اعلام نمایید، به هیچ وجه لازم نیست نگران چیزی باشید. بسیاری گمان می کنند تنها فرش های کوچک را می توان سفارش داد، اما دیجی فرش می تواند با دستگاه های پیشرفته خود حتی تا منازل ۲۰۰۰ متری را با فرش ها پوشانده و آن ها را مزین سازد. لذا پیشنهاد می شود تا با توجه به ابعاد منزل و میزان بودجه تان، یک سایز مناسب را انتخاب نموده و سپس به سفارش فرش مد نظرتان بپردازید.

  • استفاده از فرش در مکان های متنوع

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سفارش فرش ها با سایز دلخواه، استفاده از آن ها در مکان های متنوع می باشد. مشتریان گرامی قادر خواهند بود تا فرش خود را در محیط های گوناگون اعم از منازل، باغ ویلا و… مورد استفاده قرار دهند و از آن بهره کافی و لازم را ببرند. حتی شما می توانید برای حسینیه ها نیز فرش هایی با متراژ بالا سفارش دهید و آن ها را در مساجد محل تان استفاده نمایید.

  • سفارش فرش با طرح های دلخواه

همان گونه که می دانید، طرح های موجود فرش ها در سطح بازار، به شدت محدود می باشد. نمی تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. عده ای از افراد ممکن است هیچ یک از فرش های موجود در بازار مورد پسندشان نباشد. آنها نم توانند با توجه به سلایق شان، یک فرش مناسب و زیبا را تهیه کنند. در سفارش فرش ها با سایز دلخواه، مشتریان می توانند تمامی طرح های مد نظر شان را بر روی فرش اجرا کنند. البته زیبایی منحصر به فردی را به فرش شان ببخشند.

  • سفارش فرش در مدل های متنوع

امروزه مدل های متنوعی از فرش های ماشینی به چشم می خورند که از نمونه آن ها می توان به فرش های مثلثی، مستطیل، مربع، نیم دایره، بیضی و…. اشاره نمود. در وب سایت دیجی فرش مشتریان قادر خواهند بود تا علاوه بر طرح، مدل فرش شان را انتخاب کنند و از این موضوع نیز خرسند باشند.

  • قابلیت سفارش تکی فرش

یکی از نکاتی که می بایست آن را حائز اهمیت تان قرار دهید، قابلیت سفارش تکی فرش می باشد. همانطور که چندی قبل ذکر شد، فرش های سفارشی به صورت زوج تولید می شوند اما این بدین معنا نیست که نمی توان آن را تکی تهیه نمود. بسیاری از افراد ممکن است بودجه کافی برای سفارش دو فرش را نداشته باشند، به همین خاطر می توانند نقشه و طرح مناسبی را ارائه نموده و در صورت لزوم یک فرش مناسب را از دیجی فرش تحویل بگیرند.

https://digifarsh.com/wp-content/uploads/2021/05/machine-shaggy-carpet.jpg

هزینه سفارش فرش با طرح و سایز دلخواه

همان گونه که می دانید، تعرفه بافت فرش طرح سنتی به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان هزینه مشخصی را برای آن ارائه نمود. برخی از این عوامل عبارت اند از:

  • نوع نقشه و هزینه طراحی

در فرش های ماشینی می توان نقشه و طرح دلخواه را ارائه نمود تا بر اساس آن یک فرش بی عیب و نقص توسط دستگاه تولید شود. اما باید توجه داشته باشید نقشه ای که ارائه می دهید، مجددا می بایست طراحی شود که این موضوع هزینه جداگانه ای را در بر دارد. با توجه به نوع نقشه، یک هزینه برای طراحی آن در نظر می گیرند که می تواند بر روی قیمت نهایی محصول نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • شانه و تراکم فرش

همانطور که می دانید، تمامی فرش ها دارای تراکم طولی و عرضی می باشند که این موضوع می تواند قیمت نهایی فرش را به خوبی تعیین سازد. هر مقدار شانه و تراکم فرش بیش تر باشد، قطعا هزینه آن بیش تر خواهد شد که به هنگام سفارش محصول می بایست این نکته را حائز اهمیت تان قرار دهید.

  • نوع و جنس نخ و الیاف ها

امروزه برای بافت فرش های ماشینی نخ و الیاف های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که از نمونه آن ها می توان به اکرلیک ها اشاره نمود. هر مقدار ضخامت نخ ها کاهش یابد، افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود و بالعکس. می توانید با توجه به طرح، بودجه و… نوع نخ و الیاف فرش تان را انتخاب نموده با استفاده از آن ها یک جفت فرش زیبا را در اختیار داشته باشید.

  • نوع دستگاه

در صنعت فرش بافی دستگاه و ماشین آلات گوناگونی وجود دارند که هر یک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارا می باشند. هر مقدار کیفیت فرش تولیدی توسط دستگاه ها بیش تر باشد، هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت و این موضوع همواره می بایست مد نظر قرار گیرد.

https://digifarsh.com/wp-content/uploads/2021/09/golnoosh-kerem-asl2.jpg

مزایای سفارش فرش ماشینی با سایز دلخواه نسبت به فرش های دستباف

بسیاری از افراد ممکن است با خود گمان کنند فرش های ماشینی هیچ مزیتی نسبت به فرش های دستباف نداشته و سفارش آن ها امری بیهوده تلقی می شود. اما باید بگوییم این فرضیه کاملا نادرست تلقی می گردد. بعضی از مهم ترین مزایای سفارش فرش ماشینی با سایز دلخواه نسبت به فرش های دستباف عبارت اند از:

  • قیمت مقرون به صرفه

اولین مزیت فرش های ماشینی نسبت به فرش های دستباف، قیمت مقرون به صرفه آن ها می باشد. همه ما می دانیم امروزه تعرفه و قیمت فرش های دستباف به شدت افزایش دارد و کمتر کسی قادر به خرید آن ها خواهد بود. به همین خاطر، فرش های ماشینی گزینه مناسبی برای خرید هستند و توانستند قیمت کمی را به خود اختصاص دهند. لذا می توان گفت تمامی افراد در هر قشری قادر به خرید این محصول خواهند بود و هیچ محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت.

  • سرعت تولید بالا

از دیگر مزیت های خرید فرش کودک ماشینی، سرعت تولید بالای آن می باشد. فرش های دستباف ماه های طولانی بافت آن به طول می انجامد. فرش های ماشینی در کم تر از چند روز بافت و آماده تحویل به مشتری خواهند شد. اگر می خواهید در کم ترین زمان ممکن فرشی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید، به شما پیشنهاد می دهیم تا بافت فرش های ماشینی با ابعاد سفارشی را مد نظر تان قرار دهید.

  • وزن کم

یکی از مهم ترین مزیت های فرش های ماشینی، وزن کم آن ها می باشد. این فرش ها به علاوه مقاوم بودن شان، وزن بسیار کمی خواهند داشت. افراد می توانند به خوبی آن ها را جابجا نموده و در مکان های مختلف به استفاده از آن ها بپردازند.

  • عدم اشتباه در بافت و طرح فرش

هنگامی که می خواهید به سفارش فرش های دستباف بپردازید. باید توجه داشته باشید برخی از قسمت های طرح تان ممکن است نا منظم بافت شوند. این موضوع جلوه فرش تان را تحت تاثیر قرار دهد. اما فرش های ماشینی با دستگاه های پیشرفته تولید می شوند و احتمال خطای آن ها نقریبا صفر می باشد. لذا می توان گفت در این فرش ها طرح ها یک دست هستند. البته زیبایی را به وضوح در آن ها مشاهده خواهید کرد.

  • کیفیت بالا نسبت به قیمت

با توجه به تعرفه ای که برای فرش های ماشینی در نظر می گیرند، باید گفت کیفیت آن به شدت بالا می باشد. مشتریان گرامی تنها با پرداخت هزینه اندکی، می توانند از فرش خود طی سالیان متوالی استفاده کنند. دکوراسیون منزل خود را با استفاده از آن بهبود ببخشند. البته دقت داشته باشید فرش های ماشینی مد نظر تان را از هر مجموعه ای تهیه نکنید. بعضی از فروشگاه ها هزینه های بالایی را به مشتری تحمیل می کنند. آنها کیفیت مناسبی را به آن ها تحویل نخواهند داد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می شود تا همواره وب سایت های معتبری همچون دیجی فرش و  اقای فرش را مد نظر تان قرار دهید. از خدمات بی نظیر آن ها بهره مند گردید.

https://digifarsh.com/wp-content/uploads/2021/09/ashpazkhune-abi-code-098.jpg

ایا فرش با طرح سنتی را می توان در دیجی فرش سفارش داد؟

طرح های سنتی یکی از اصیل ترین طرح های ایرانی محسوب می شوند. بسیاری از افراد به طرح های سنتی علاقه مند می باشند. همواره دکوراسیون منزل شان را به صورت سنتی می چینند. لازم است بگوییم مشتریان گرامی می توانند در دیجی فرش طرح سنتی مد نظر شان را در ابعاد گوناگون سفارش دهند. البته دکوراسیون منزل شان را با استفاده از آن بهبود ببخشند. وب سایت دیجی فرش تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد و هیچ محدودیتی در این باره وجود نخواهد داشت.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شدید، فرش های ماشینی امروزه به یکی از اعضای جدایی ناپذیر در منازل تبدیل شدند. نمی توانیم از آن ها استفاده نکنیم. بسیاری از افراد پس از مدتی استفاده از فرش های ماشینی از طرح و ابعاد آن خسته می شوند. به دنبال فرش های دیگری می روند. به این افراد پیشنهاد می شود تا سایز و طرح دلخواه خود را انتخاب کنند. یک فرش با قیمت مناسب را از دیجی فرش سفارش دهند. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کنید. در صورت لزوم یک فرش مناسب و منحصر به فرد را تهیه نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.