باز شدن تورهای آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 44120
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ |

باز شدن تورهای آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

سالی که گذشت پر از فراز و نشیب های باورنکردنی بود و با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مرزهای دنیا به روی گردشگران بسته شد و تمام برنامه ریزی های افراد برای گذراندن تابستانی متفاوت نقش بر آب شد.
باز شدن تورهای آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

سالی که گذشت پر از فراز و نشیب های باورنکردنی بود و با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی مرزهای دنیا به روی گردشگران بسته شد و تمام برنامه ریزی های افراد برای گذراندن تابستانی متفاوت نقش بر آب شد. متاسفانه در تابستان ویروس کرونا تنها توریست دنیا بود و با قدرت توانست تمام مرزها را ببندد و تمام برنامه‌ های مسافران برهم زد، بنابراین تابستان ماند دلتنگی برای سفرهایی که به دلها ماند. اما امسال با فروکش کردن تب و لرز کرونا در تابستان ۱۴۰۰، احتمالا تور آنتالیا تابستان به یکی از شلوغ ‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه تبدیل خواهد شد. چرا که آنتالیا مقصدی جذاب برای تورهای تفریحی و شاد تابستانی است.

آنتالیا یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور ترکیه و مهمتر نگین مدیترانه است. قرار گرفتن در منطقه جنوب غربی ترکیه و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا این شهر آب و هوایی متفاوت و فوق العاده ای را تجربه کند. حجم بالای مسافرین تور آنتالیا، این شهر را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی این کشور بدل کرده اند. به همین علت در سال های اخیر هتل‌ ها و پارک ‌های آبی و غیر آبی بسیار هیجان انگیز و متفاوتی در این شهر ساخته شده است؛ از این رو تور آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خود را میزبانی میکند.

ضمنا تابستان ‌های آنتالیا بسیار گرم و مرطوب است. اما ساحلی بودن این شهر، مکان بسیار مناسبی برای حمام آفتاب و تفریحات آبی است. در نتیجه فصل تابستان فصل شلوغی آنتالیا شناخته میشود و بسیاری از گردشگرها و مسافران که علاقه به دریا و ساحل مدیترانه دارند این مقصد رویایی را انتخاب میکنند و فراموش نکنید که شهریور ماه با توجه به اینکه دمای هوا در آنتالیا کمتر شده، بهترین ماه در تابستان برای سفر به آنتالیا بشمار می رود.

تابستانی متفاوت را با تور آنتالیا تجربه کنید

خوب بی شک آنتالیا بیشتر جذابیتش را مدیون ساحل و پارک ‌های آبی متنوع و هتل‌ ها uall  و ۵ ستاره اش است، در نتیجه باید انتظار هتل ‌های لوکس و مجهزی را در این مقصد ساحلی داشته باشید. بهترین هتل ‌های آنتالیا در دو منطقه لارا و کالچی قرار گرفته اند و طرفداران خاص خودشان را دارند. اما اگر قصد تفریحی لوکس و فوق العاده در اسپانیا را دارید بهترین گزینه برای شما هتل ‌های پنج ستاره و یوآل آنتالیا هستند. قیمت تور آنتالیا تابستان بستگی به زمان و سفر شما دارد. در فصل تابستان نسبت به فصل زمستان مسافران زیادتری به آنتالیا سفر می ‌کنند که این موضوع باعث شلوغی هتل‌ ها، گران‌ تر شدن بلیط هواپیما، گران ‌تر شدن نرخ هتل ‌ها و حتی بالا رفتن قیمت ‌های مراکز خرید و فروشگاه‌ های برند در آنتالیا می ‌شود. با این توصیفات اگر ترجیح می دهید با هزینه کمتری به آنتالیا سفر کنید پیشنهاد میکنیم که در فصل زمستان یا پاییز به آنتالیا بروید، ولی اگر برای تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن در ساحل این شهر، آنتالیا را انتخاب کرده‌ اید، تابستان بهترین زمان برای سفر به آنتالیا بشمار می رود.

در خصوص نرخ تور آنتالیا باید بگوییم که ستاره هتل‌ های این شهر یکی از دلایل تفاوت در قیمت تور مسافرتی می باشد و اینکه مهم است که شما مسافران هتل چند ستاره آنتالیا را انتخاب می کنید و قاعدتا با بالا رفتن ستاره هتل قیمت تور شما هم بالاتر می ‌رود. همچنین شرکت ‌های هواپیمایی ایرانی و ترکی گوناگونی از تهران و چند شهر دیگر ایران به مقصد آنتالیا در طول هفته پرواز دارند و از آنجاییکه پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ‌ای هستند؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعد برمی‌ گردند باید بدانید که مدت زمان تورها یک هفته ای هستند. البته تعداد پروازهای آنتالیا در بازه زمان های نوروز، تابستان و ایام پیک سفر افزایش خواهد داشت. موضوع بعدی این است که بهترین زمان خرید تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ کی است؟ از آنجایی که آنتالیا فقط دو روز در هفته پرواز دارد مسافرانی که قصد تهیه تور مسافرتی را دارند باید حداقل یک هفته زودتر برای تهیه تور اقدام کنند و نکته قابل توجه این است که تور آنتالیا به جز ایام نوروز هفت روزه است و گرفتن تور با تعداد روزهای کمتر یا بیشتر برای شما امکان ‌پذیر نمی باشد.

در تور آنتالیا تابستان این تفریحات را از دست ندهید

  • رفتینگ در تور آنتالیا

در سفر به این منطقه کسانی هم هستند که به دنبال کمی هیجان بیشتر هستند، قطعا یکی از بهترین کارهایی که در آنتالیا می توانید تجربه اش کنید قایقرانی بر روی آب های خروشان و یا همان رفتینگ می باشد. منطقه کپرولو، بهترین مکان رفتینگ در این شهر است که هر ساله مورد بازدید بسیاری از توریست های خارجی از سراسر دنیا قرار می گیرد. ضمنا اصلا نگران نباشید چرا که در تمام طول انجام این کار یک راهنمای با تجربه در کنار شما هست و شما همراه با حدود ۸ تا ۱۰ نفر دیگر، مسیری در حدود ۱۴ کیلومتر را در قایق های رفتینگ طی خواهید کرد. کل تجربه حدود ۲.۵ ساعت به طول می انجامد و بی شک یک تجربه شگفت انگیز و فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد خورد. در ادامه ماه های جولای، آگوست و سپتامبر ایده آل ترین ماه ها برای تجربه این سواری رویایی و مهیج می باشند.

  • پارک های آبی در تور آنتالیا

پارک های آبی از تفریحات پرطرفدار تابستانی هستند که در اکثر هتل های آنتالیا به صورت اختصاصی وجود دارد. اگر چنانچه در سفر به آنتالیا هتلی را رزرو کرده اید که پارک آبی ندارد، اصلاً نگران آن نباشید. چرا که پارک های آبی هیجان انگیز و متفاوتی در آنتالیا وجود دارند که به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و نیز از معروف ترین این پارک های آبی می توان به پارک آبی آکوا و ددمان اشاره کرد.

  • پاراسیلینگ در تور آنتالیا

از آنجاییکه آنتالیا به قطب ورزش های آبی و فعالیت های ماجراجویانه در ترکیه مشهور است. پاراسیلینگ، که به پاراگلایدر آب یا پاراگلایدر قایق نیز معروف بوده از بهترین تفریحات آبی است که می توانید در آنتالیا انجام بدهید و کلی کیف کنید. شما علاقه مندان در حالی که در پشت قایق به پرواز در آمده اید، می توانید از مناظر چشمنواز اطراف نهایت لذت ببرید. این تفریح، در اصل یک فعالیت و تجربه هیجان انگیز و جدید برای تمام افرادی است که به دنبال کمی هیجان هستند.

  • غواصی در آب های مدیترانه آنتالیا

هیجان انگیزترین فرصت برای غواصی در آب های زلال دریای مدیترانه در سواحل آنتالیا در اختیار شما گردشگران قرار می گیرد. صخره های مرجانی جذاب، ماهی های رنگارنگ و تماشای زندگی زیر آب تجربه بینظیری است که فرصت آن در سفر با تور مسافرتی آنتالیا فراهم شده است. در این تورها هم امکان صرف ناهار وجود دارد و هم علاقه مندان از قایق سواری لذت می برند و هم غواصان حرفه ای و هم افراد مبتدی می توانند از این فرصت استفاده کرده و این تجربه را کسب کنند و در ادامه آب های آنتالیا هم شفاف و هم گرم هستند و افراد می توانند به راحتی یک ماجراجویی مهیج را تجربه کنند.

  • کشتی های تفریحی در تور آنتالیا

در تمام سواحل آنتالیا، تورهای ویژه دریانوردی برای مشتاقان این تفریح برگزار می شود که یکی دیگر از تفریحات پرطرفدار آنتالیا محسوب می شود. همچنین تورهای ویژه با کشتی تفریحی قابل رزرو هستند و شما می توانید یک روز را در درون آبها بگذرانید و لذت ببرید و اینکه در این برنامه در تمام مدت زمانی که در روی کشتی هستید، از شما پذیرایی می شود و ساعات به یادماندنی همراه با جشن و رقص و پایکوبی سپری می شود. در کشتی های کروز همچنین امکان حمام آفتاب و شنا هم برایتان وجود دارد. این تور چند ساعت طول می کشد و توجه داشته باشید که برای استفاده از تور کشتی کروز باید از طریق دفاتر مسافرتی اقدام به رزرو بلیط نمایید و رأس ساعت تعیین شده در مکان مقرر شده حاضر باشید.

  • جت اسکی در تور آنتالیا

سوار شدن بر جت اسکی در آب های زیبای مدیترانه از تفریحات دیگری است که در آنتالیا می توانید آن را انجام دهید و لذت ببرید و اگر هم تمایل داشته باشید این امکان هست که خودتان فرمان را به دست بگیرید و بر روی امواج حرکت کنید البته اگر حرفه ای این کار هستید. خوبی این تفریح این است که در تمامی سواحل آنتالیا جت اسکی به شما اجاره داده می شود و اینکه هزینه اجاره جت اسکی چندان زیاد نیست.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات تابستان را انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای تابستان آنتالیا ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور ترکیه در تعطیلات تابستان امسال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه صفحه اصلی سایت نامی گشت، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.