ایسر لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 را در بازار جهانی عرضه کرد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65233
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ |

ایسر لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 را در بازار جهانی عرضه کرد

ایسر لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ را در هند عرضه کرده است و همین بهانه‌ای است که نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید. سازنده تایوانی این محصول را با پردازنده نسل دوازدهم Core i5 روانه بازار کرده و گرافیک RTX 3050 را نیز برای آن تعیین می‌کند
ایسر لپ تاپ گیمینگ Nitro 5 را در بازار جهانی عرضه کرد

 

 

ایسر لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ را در هند عرضه کرده است و همین بهانه‌ای است که نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید. سازنده تایوانی این محصول را با پردازنده نسل دوازدهم Core i5 روانه بازار کرده و گرافیک RTX 3050 را نیز برای آن تعیین می‌کند. این شرکت می‌گوید که نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فول اچ دی این لپ تاپ دارای نسبت ۸۰ درصدی نسبت به بدنه است . این نمایشگر نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز دارد و زمان پاسخ‌گویی آن هم ۳ میلی ثانیه تعیین شده است. با خرید لب تاب ایسر می‌توانید از یک بدنه باز طراحی شده استفاده کرده و از سیستم خنک کننده با دو فن استفاده کنید. سیستم کنترل دما را هم داریم که کاربران می‌توانند با اسفتاده از برنامه NitroSense، از یک سیستم نرم‌افزاری برای امکان اورکلاک سی پی یو و پردازنده گرافیکی استفاده کنند.

کاربران این امکان را خواهند داشت که نور مربوط به چهار منطقه از صفحه کلید را نیز کنترل کرده و سرعت فن را تعیین کنند. با توجه به قیمت لپ تاپ ایسر این امکانات بسیار عالی هستند و حس خوبی برای‌تان به‌همراه خواهند داشت. سری لپ تاپ‌های ایسر نیترو، میراثی بی‌نظیر از تجربه بازی‌های قدرتمند همراه با آخرین فناوری هستند که کاربران زیادی در صورت علاقه‌ می‌توانند با قیمت مناسبی آن‌ها را تهیه کنند.

لپ تاپ Nitro 5 همراه با جددیترین پردازنده نسل دوازدهم اینتل روانه بازار شده است و Core i7 می‌تواند عملکردی فوق‌العاده درخشان را در بازی فراهم کند. این لپ تاپ جدید برای علاقه‌مندان بازی فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به سایت مقداد آی تی، خرید لب تاب ایسر مدل Nitro 5 را پیگیری کنید. این محصول ظاهری کلاسیک داشته و از بدنه و صفحه نمایش جدید استفاده می‌کند. کاربران به همین واسطه می‌توانند یک تجربه عالی از تجربه بازی را داشته باشید. لپ تاپ Nitro 5 از فناوری شبکه Killer هم استفاده می‌کند و به کنترلر اترنت آن هم می‌توانید در کنار آداپتور بی‌سیم دسترسی پیدا کنید.

انواع کانفیگ سخت افزاری در لپ تاپ ایسر نیترو ۵

مشتریان می‌توانند دو نوع لپ تاپ برای انتخاب داشته باشند. یکی از آن‌ها با پردازنده نسل دوازدهم Core i5 و همچنین پردازنده گرافیکی RTX 3050 روانه بازار شده است و حافظه رم آن هم ۸ گیگابایتی است. فراموش نکنید که این محصول از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD هم استفاده می‌کند که با نصب آن بازی‌ها روی آن، سرعت بالاتری از اجرا را خواهید داشت. یک باتری ۴ سلولی ۵۷.۵ وات ساعتی هم داریم که برای ماندگاری بیشتر لپ تاپ هنگام استفاده و بازی مناسب خواهد بود. نسخه دوم هم به پردازنده نسل دوازدهمی Core i7 اینتل مجهز شده است و پردازنده گرافیکی RTX 3050 را برای شما دارد. حافظه رم آن ۱۶ گیگابایتی است و از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هم م‌توانید استفاده کنند.

این لپ تاپ هم به‌صورت مشابه به باتری چهار سلولی مشابه مجهز شده و قیمت لپ تاپ ایسر در این نوع هم مناسب‌ است. هر کدام از انواع لپ تاپ ایسر را می‌توانید با امکان نصب ویندوز ۱۱ داشته باشید. البته فراموش نکنید که ویندوز ۱۱ هنوز در شرایط بهینه قرار ندارد و هنوز هم ویندوز ۱۰ بهترین پلتفرم برای تجربه بازی محسوب می‌شود. لپ تاپ Nitro 5 را می‌توانید در پیکربندی‌های مختلفی در بازار جهانی تهیه کنید. قیمت لپ تاپ ایسر بین ۸۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار متغیر است و مانند بسیاری از لپ تاپ‌های بازی، به دلایلی بزرگ و حجیم دیده می‌شود.

عملکرد لپ تاپ نیترو ۵ در بازی

هیچ کس این لپ تاپ ایسر را با محصولاتی مانند مک بوک پرو یا Dell XPS اشتباه نمی‌گیرد. این لپ تاپ برای بازی، به شیوه منحصربه‌فرد خود عمل می‌کند و می‌توانید بازی‌های گرافیکی پیشرفته و پر هزینه را با کیفیت ۱۰۸۰p تجربه کرده و هیچ تجربه کندی یا مشکل خاصی هم نداشته باشید. ایسر لپ تاپی را طراحی کرده است که برای هیچ چیز دیگری مانند کار یا سرگرمی مناسب نیست و صرفا باید از آن برای بازی استفاده کنید. با ادامه داشتن روند کمبود در قطعات کامپیوتر؛ مخصوصا پردازند‌ه‌های گرافیکی، مصرف کنندگان می‌توانند به لپ تاپ‌های بازی روی بیاورند که از پردازنده سری RTX 30 استفاده می‌کنند.

اگر تنها چیزی که از خرید لب تاب خود می‌خواهید، یک پردازنده گرافیکی برای اجرای جدیدترین بازی‌ها با سیستم ردیابی پرتو است، Nitro 5 می‌تواند ترکیب مناسبی است عملکرد و قیمت را ارائه کند. شما می‌توانید از یک پردازنده گرافیکی، مانند نسخه ددسکتاپ کارایی دریافت کنید و ایسر به خوبی چنین امری را در لپ تاپ خود فراهم کرده است. این محصول از پردازنده مرکزی Core i7 استفاده می‌کند که یکی از بهترین گزینه‌های لپ تاپ است و از نظر عملکردی هم تا حدودی می‌تواند با تراشه Apple M1 اپل قابل مقایسه باشد. شما می‌توانید سرعت بوت و لودینگ سریعی را توسط لپ تاپ Nitro 5 دریافت کنید و نمرات سنچش بنچمارک ۳DMark هم دقیقا همین موضوع را نشان می‌دهند.

بررسی سخت افزاری نیترو 5

بررسی سخت افزاری نیترو ۵

با خرید لب تاب Nitro 5 ایسر، می‌توانید از پیکربندی مجهز به پردازنده AMD Ryzen 2700X هم بهره ببرید که عملکردی قدرتمند به شما هدیه خواهد داد. با این حال، لپ تاپ نیترو ۵ یک محصول گیمینگ هیجان انگیز است و تراشه‌ها هیچگاه ناامید کننده ظاهر نمی‌شوند. همان‌طور که از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا انتظار داشتیم، RTX 3050 Ti به اندازه برادران خود سریع‌تر ظاهر نمی‌شود و همچنان نمی‌تواند که میزان VRAM نسخه‌هایی مانند RTX 3080 را تامین کند. البته هنگام بازی، از هالو اینفینیت گرفته تا اپکس لجندز را می‌توانید بهتر از چیزی که انتظار داشتید، تجربه کنید.

بازی Halo Infinite را می‌توانید با سرعت ۷۰ فریم در ثانیه تجربه کرده و نوسانات خاصی هم نداشته باشید. زمانی که تنظیمات گرافیکی را روی سطح متوسط تنظیم کنید، بازی با سرعت ۹۰ فریم در ثانیه اجرا شده و همان تنظیمات مشابه را خواهید داشت. در نیترو ۵ نمی‌توانید گرافیک را روی سطح اولترا قرار دهید، چرا که VRAM کافی در پردازنده گرافیکی تامین نشده است و بهتر است که تنظیمات متوسط را تنظیم کنید. در بازی‌های دیگری مانند اپکس لجندز، نرخ فریم نسبتا بهتر بوده است و با دریافت ۹۰ فریم در ثانیه، فاصله چندانی با عملکرد Radeon 5700XT نداشتیم. همه این موارد نشان می‌دهند که لپ تاپ Nitro 5 کاملا ارزشش را دارد.

با پرداخت قیمت لپ تاپ ایسر می‌توانید از شبکه DLSS استفاده کنید که یک شبکه یادگیری عمیق برای ارتقای وضوح بازی از رزولوشن‌های پایین‌تر بوده و این کار را طریق پردازنده‌های AI Tensor Core روی GPU انجام می‌دهد. نتیجه این عملکرد هم رسیدن به اجرای بازی‌ها در کیفیت ۱۰۸۰p یا بالاتر بوده است. اگرچه، بازی‌ها در واقع با وضوح پایین‌تری اجرا می‌شوند و منابع GPU برای فریم‌های بالاتر و پایدارتر آزاد می‌شوند. سیستم ردیابی پرتو هم واژه بزرگی است که ناشرین و توسعه دهندگان دوست دارند که از آن استفاده کنند. فریم‌ها در اکثر موارد که روی تنظیمات گرافیکی بالا تنظیم می‌شدند، نهایتا تا ۷۰ فریم رفته و اگرچه، گاهی اوقات هم می‌توانستند تا ۱۲۰ هم بالاتر روند. بازی‌ها همچنان قابل اجرا هستند و تفاوت بین این دو نفریم، معمولا در بازی‌های اکشن و سریع‌تر بیشتر دیده می‌شود.

این کاملا به خود شما بستگی دارد که اولویت را روی چه چیزی تنظیم کرده باشید. می‌توانید اولویت را به نرخ فریم پایدارتر داده و سطح کاملی از کیفیت گرافیکی را داشته باشید. تجربه ما با ردیابی پرتو در بسیاری از بازی‌ها خوب بوده است و به‌همین دلیل می‌توانیم بگوییم که با پرداخت قیمت لپ تاپ ایسر می‌توانید امکاناتی در حد و اندازه نسل نهم بازی‌های ویدیویی را دریافت کنید.

خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

مقداد آی تی امکان خرید تنوع بالایی از لپ تاپ‌های گیمینگ و غیر گیمینگ را در سایت خود فراهم کرده است. لپ تاپ دل و ایسوس در انواع مختلف ارائه می‌شود و در صورت علاقه به اکونومی اپل هم می‌توانید به سراغ محصولاتی مانند مک بوک پرو و مک بوک ایر بروید. خرید لب تاب از فروشگاه مقداد آی تی از آن جهت ارزشمند است که این سایت مرجعی کامل برای بررسی قیمت لپ تاپ است و با یک مقایسه دقیق و حساب شده، می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.