ایران، اسیر بازی دولت ترامپ نشد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 38094
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 11 بهمن 1399 - 6:53 |
ریچارد فالک، استاد حقوق بین الملل دانشگاه پرینستون در گفت و گو با «رسالت» :

ایران، اسیر بازی دولت ترامپ نشد

استاد حقوق بین الملل  دانشگاه پرینستون تأکید کرد : ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ، اسیر بازی تبلیغاتی خاص او و دولتش نشد.«ریچارد فالک» در گفت وگو با« رسالت» اظهار داشت :« ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ، واکنشی معقولانه و هوشمندانه با بازی برجامی و سیاسی رئیس جمهور قبلی آمریکا اتخاذ کرد و اسیر تحریم‌ها و تهدیدات کاخ سفید نشد.
ایران، اسیر بازی دولت ترامپ نشد

استاد حقوق بین الملل  دانشگاه پرینستون تأکید کرد : ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ، اسیر بازی تبلیغاتی خاص او و دولتش نشد.«ریچارد فالک» در گفت وگو با« رسالت» اظهار داشت :« ایران در دوران ریاست جمهوری ترامپ، واکنشی معقولانه و هوشمندانه با بازی برجامی و سیاسی رئیس جمهور قبلی آمریکا اتخاذ کرد و اسیر تحریم‌ها و تهدیدات کاخ سفید نشد. ایران به دولت ترامپ فرصت نداد تا با استناد به استراتژی فشار حداکثری خود، بتواند توافقی جامع ( توافق محدود کننده و همه جانبه) را علیه این کشور تحمیل کند.از سوی دیگر، ترامپ به وضوح می دانست که اگر بخواهد وارد جنگ با ایران شود نیز این موضوع برایش هزینه ای بسیار سنگین خواهد داشت.»
گزارشگر ویژه سابق حقوق بشر سازمان ملل متحد افزود:« ایران در دوران ترامپ نیز نشان داد که اگر در خصوص لغو تحریم‌ها و عملیاتی شدن تعهدات آمریکا در توافق هسته ای اطمینان پیدا نکرده و اقناع نشود، دیگر به تعهدات خود در برجام باز نمی گردد. این قاعده در حال حاضر هم وجود دارد. »

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ایران، اسیر بازی دولت ترامپ نشد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.