اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به ۶۰ میلیون برسانید! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84048
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ |

اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به ۶۰ میلیون برسانید!

جرثقیل های سقفی از سیستم های مختلفی از جمله سیستم برق ، سیستم مکانیکی ، سیستم کنترلی و... تشکیل شده است که با داشتن دانش فنی مهندسی میتوان به در امد بالا رسید
اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به ۶۰ میلیون برسانید!

اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به ۶۰ میلیون برسانید!

امروزه با پیشرفت صنعت و به کاربری بیشتر ماشین آلات صنعتی در کارخانه های تولیدی (فولاد سازی، آلومینیوم سازی و…) جرثقیل های سقفی نقش به سزایی دارند. با توجه به اینکه جرثقیل های سقفی دارای سیسم های مانند سیستم برق(شینه برق جرثقیل سقفی ) ، سیستم راهبری ، سیستم کنترلی ، تابلو برق و … دارد که هر کدام از این سیستم ها را در مرحله نصب و یا تعمیرات نیاز به دانش فنی می باشد که یک کارشناس با اندکی مهارت میتواند به رفع این ها بپردازد و حقوق بالایی دریافت کند. در زیر تعریف از بخشی از سیستم های جرثقیل سقفی می شود که با کسب اموزش های لازم و داشتن دانش فنی مهندسی میتوان از این راه به هزینه های بالا دست پیدا کنند. برای اموزش شرکت جرثقیل سقفی اریان صنعت در خدمت شماست.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به 60 میلیون برسانید!_files\images_1680793671_642ee0474fa0d.jpg

بالابر سقفی

بالابر های سقفی که تشکیل شده است یک موتور گیربکس ،درام ،ترمز سیم بکسل ، قلاب بالابر و …که به وسیله جریان الکتریکی دریافتی حرکت مکانیکی بالابری را ایجاد میکند که به وسیله درام و قلاب و سیم بکسل بار ها را جا به جا میکند به این مجموعه کلی بالابر سقفی می گویند.

سیستم برق جرثقیل

سیستم های برق رسان جرثقیل سقفی به دو بخش عرضی و طولی تقسیم بندی می شود که برق رسانی طولی را میتوان از خط برق رسان (شین) استفاده کرد . برای حرکت عرضی هم میتوان    از   قرقره ه کابل جرثقیل سقفی استفاده کرد .که با نصب متراژی از سیم بکسل و قرقره های مربوطه یک سیستم انتقال برق راه انداخت .

سازه پل جرثقیل سقفی

تیر های هستن که بالابر بر روی این تیر ها سوار می شود این تیر ها که از ورق های فولاد تشکیل شده وظیفه حمل بالابر و بار را دارند که بار حاصل از این دو به تیر های عرضی منتقل می شود.

ریموت کنترل

دستگاه ریموت کنترل دارای یک فرستنده و یک گیرنده می باشد که هم فرکانس بوده و با هدایت از دور بالابر های صنعتی باعث سهولت در انجام کار و ایمن ماندن اپراتور میشود.اموزش ست کردن فرستنده و گیرنده در سایت اموزش جرثقیل سقفی اریان صنعت توضیح داده شده است.

تابلو برق

تابلو برق های جرثقیل سقفی که با توجه نقشه های که طراح جرثقیل در اختیار شا قرار می دهد میتوانید به راحتی تابلو را مونتاژ کنید.

راهبر های طولی

راهبر های طولی که وظیفه حرکت طولی جرثقیل را دارد با توجه به گروه کاری جرثقیل سقفی از چندین موتور گیربکس تشکیل شده است که این راهبر ها به صورت باکس های مجزا که درون ان هم از چرخ های با جنس ggg70 هست که دارای مقاوت بالا و ضد سایش می باشد استفاده شده است .

دسته بندی جرثقیل های سقفی

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\اگر کارشناسی مهندسی برق یا مکانیک دارید ، در امد خود را به 60 میلیون برسانید!_files\images_1680793671_642ee04756979.jpg

جرثقیل سقفی اویز

جرثقیل سقفی آویز، تشکیل شده از دو راهبر طولی که توسط پل ‌ به یکدیگر وصل شده اند . این اتصال به گونه‌ای است که کلگی بالای پل قرار می‌گیرد. مزیت استفاده از این سازه، افزایش حداکثری دامنه ی حرکت در راستای عرضی است. ظرفیت این جرثقیل ها از ۲۵۰ کیلو گرم تا ۱۰ تن می باشد. این نوع دبرای دهانه های ۴ متر تا ۴۴متر استفده می شود.

جرثقیل سقفی تک پل رو نشین

این جرثقیل مانند جرثقیل سقفی اویز است و دارای یک تیر حمال یا پل می باشد و تا ظرفیت ۱۶ تن می توان از این استفاده کرد و ساختار کلی هم مانند جرثقیل اویز است

جرثقیل سقفی ۲ پل

این نوع جرثقیل برای ظرفیت های تا ۴۰۰ تن قابل استفاده می باشد که عمدتا برای گرو های اری بالا ماننده فولاد سازی و الومینیوم سازی ، خودرو سازی ها و … بالابر این نوع به همراه کالسکه در بالای پل قرار دارد . این نوع جرثقیل سقفی ها گاهی به همراه کابین برای هدایت اوپراتور طراحی می شود

شرکت مهندسی اریان صنعت وارد کننده و تولید کننده تجهیزات جرثقیل سقفی در ایران ariyansanat.ir اماده همکاری با شرکت های فولاد سازی،الومینیوم سازی و … می باشد.

 

 

| منبع خبر : رسالت به جهت تبلیغاتی بودن این مطلب را تایید یا رد نمی کند
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.