اژه‌ای: با تخلفات انتخاباتی بدون اغماض برخورد می‌شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 43784
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ |

اژه‌ای: با تخلفات انتخاباتی بدون اغماض برخورد می‌شود

معاون اول قوه قضاییه گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف از طرف هر یک از نامزدهای انتخاباتی، برخورد قانونی و بدون اغماض انجام خواهد گرفت.
اژه‌ای: با تخلفات انتخاباتی بدون اغماض برخورد می‌شود

حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگستری کل استان اردبیل که در سالن جلسات ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تمامی نامزدهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتی آن‌ها باید نسبت به رعایت دقیق قوانین انتخاباتی اهتمام بیشتری داشته باشند و در صورت بروز هر گونه تخلفی از طرف هر یک از نامزدهای انتخاباتی برخورد قانونی و بدون اغماض انجام خواهد گرفت.

وی افزود: بحث انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای پیش‌روی کشور بوده و در چنین شرایطی دشمنانی که تا به امروز تمام تلاش خود را برای تضعیف قدرت کشورمان انجام داده‌اند، فعالیت‌های خود را تشدید کرده و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: البته همواره مردم فهیم، ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی با تدبیر و بینش بالا نقشه‌های دشمنان را برهم زده‌اند و این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای درس مهم و بزرگی به دشمنان کشور خواهند داد.

کاندیداها قانون عدم استفاده از بیت‌المال را به‌طور دقیق رعایت بکنند

وی تصریح کرد: در حال حاضر تلاش دشمنان به مایوس کردن ملت شریف ایران از شرکت در انتخابات بوده و از این‌رو حضور در پای صندوق‌های رای یک احساس ملی و شرعی است که بدون شک مردم مومن، متدین و انقلابی ایران اسلامی نسبت به این امر مهم اقدام خواهند کرد.

محسنی اژه‌ای اذعان کرد: رعایت اخلاق اسلامی یکی از مهم‌ترین موضوعات مهم در برگزاری انتخابات در کشور ایران است و باید تمامی عوامل در رعایت اخلاق اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند و تمامی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید قانون عدم استفاده از بیت‌المال و امکانات دولتی و… را به‌طور کامل و دقیق رعایت بکنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در کشور انجام گرفته و در این ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و در تعدادی از حوزه‌ها انتخابات میان‌دوره‌ای مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و از ماه‌ها پیش دستگاه قضایی ستادی برای پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی به ریاست دادستان کل کشور ایجاد کرده که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی و سایر دستگاه‌ها نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم اقدام خواهیم کرد.

مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت اصلی است

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم حال حاضر کشور مباحث اقتصادی و فشار دشمنان بر روی مسائل اقتصادی بوده که در این راستا یکی از اولویت‌های اصلی ما، تولید و برقراری امنیت سرمایه‌گذاری در کشور و مبارزه با فشارهای دشمنان و مفاسد اقتصادی است و از این رو تمام تلاش خود را در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» انجام خواهیم داد.

محسنی اژه‌ای تشریح کرد: امنیت کنونی در کشور نعمت بسیار بزرگی برای ایران اسلامی بوده و این امنیت را مرهون تلاش تمامی خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم‌چنین ایستادگی و مقاومت ملت فهیم، قدرشناس و انقلابی کشور است.

وی گفت: امینت کنونی موجود در استان اردبیل نیز در سایه تلاش تمامی مسؤولان استانی و همدلی و همکاری میان دستگاه قضایی و سایر مسؤولان و نیز همدلی مردم شریف و انقلابی استان اردبیل تحقق یافته است.

جنایت‌های صهیونیست‌ها در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر رخ می‌دهد

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها بیان کرد: جنایت‌های هولناک توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی ریشه در زیاده‌خواهی‌ها، زیاده‌طلبی‌ها و دور شدن از انسانیت داشته که این چنین جنایت‌هایی را بر مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجام می‌دهند و این جنایت‌ها در سایه سکوت و بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر انجام می‌گیرد.

وی گفت: اگر به دنبال آن هستیم که نشاطمان در بندگی خدا باشد و تمام میل و تلاشهایمان در جهت رضایت پروردگار باشد، توجه به ۲ امر مبارزه مستمر با نفس و هواهای نفسانی درونی و هم‌چنین مراقبت از شیطان بیرونی بسیار اهمیت دارد.

گفتنی است؛ در این مراسم از تلاش‌های ناصر عتباتی تقدیر به‌عمل آمد و حجت‌الاسلام حسین کثیرلو به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان اردبیل معرفی شد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.