انواع ون های موجود در ایران همراه با قیمت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 88872
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ |

انواع ون های موجود در ایران همراه با قیمت

ون یک نوع خودروی مسافربری است که برای حمل افراد و بار در سفرها و ترانزیت‌ها استفاده می‌شود. ون‌ها دارای ظرفیت بالایی هستند که می‌توانید برای سفرهای دسته‌جمعی خود از اجاره ون استفاده کنید. ظرفیت یک خودروی ون متناسب با اندازه و نوع آن است. در این صفحه شما را با انواع ون‌های موجود در ایران و چگونگی کرایه ون و شرایط آن آشنا می‌کنیم. پس تا آخر مطلب همراه ما باشید.
انواع ون های موجود در ایران همراه با قیمت

ون یک نوع خودروی مسافربری است که برای حمل افراد و بار در سفرها و ترانزیت‌ها استفاده می‌شود. ون‌ها دارای ظرفیت بالایی هستند که می‌توانید برای سفرهای دسته‌جمعی خود از اجاره ون استفاده کنید. ظرفیت یک خودروی ون متناسب با اندازه و نوع آن است. در این صفحه شما را با انواع ون‌های موجود در ایران و چگونگی کرایه ون و شرایط آن آشنا می‌کنیم. پس تا آخر مطلب همراه ما باشید.

انواع اجاره ون

یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های سفر یا تردد در سطح شهر به‌صورت دسته‌جمعی، ون‌ها هستند که با داشتن ظرفیت بالا و امکانات منحصربه‌فرد، ترددی راحت و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

ون‌ها معمولاً دارای صندلی‌های ردیفی در داخل خودرو هستند که به‌صورت عمودی در چند ردیف قرار می‌گیرند. بسته به اندازه و نوع ون، ظرفیت آن می‌تواند متفاوت باشد. برخی ون‌ها می‌توانند ظرفیت بین ۸ تا ۱۵ نفر را داشته باشند، درحالی‌که ون‌های بزرگ‌تر می‌توانند بیش از ۲۰ نفر را جابه‌جا کنند.

علاوه بر ظرفیت مسافربری، ون‌ها معمولاً دارای فضای بار مناسبی نیز هستند. آن‌ها مجهز به صندوق‌عقب بزرگ و فضای بار در داخل خودرو برای جابه‌جایی کالاها و بارهای حجیم و سبک هستند.

در مجموع، ون‌ها با ظرفیت بالا، چندمنظوره بودن و قابلیت اجاره در انواع سفرها، تورها و رویدادها، انتخاب مناسبی برای حمل‌ونقل گروهی افراد و بار در ایران هستند.

برای اجاره ون از سعادت رنت می‌توانید به انواع ون ‌های زیر دسترسی داشته و ون موردنظر خود را با قیمتی مناسب و شرایطی آسان اجاره کنید.

hyundai chorus 16seats

مینی‌بوس هیوندای کروس دارای طراحی جذاب و مدرنی است و به‌عنوان یک خودرو خانوادگی کوچک و عملی شناخته می‌شود. این خودرو دارای فضای داخلی مناسبی است و قابلیت جابه‌جایی بار و مسافر را فراهم می‌کند.

امکانات و ویژگی‌های فنی مینی‌بوس هیوندای کروس به متغیرهای مختلفی بستگی دارد، اما معمولاً این خودروها با موتورهای بنزینی یا الکتریکی عرضه می‌شوند. همچنین، سیستم‌های هوشمند ناوبری، صفحه نمایش لمسی، سیستم‌های ایمنی و راحتی مدرن نیز در آن‌ها یافت می‌شوند.

brilliance hiace

یکی از انواع ون های موجود در این مجموعه، برلیانس هایس است. این ون توسط شرکت برلیانس خودرو تولید می‌شود. ون برلیانس هایس با طراحی کلاسیک و قدرتمند، جزء محبوب‌ترین ون‌ها در بازار خودروی ایران است. برخی از ویژگی‌های ون برلیانس هایس عبارت است از ظاهر زیبا و جذاب، فضای باربری بزرگ، صندلی‌های راحت، امکانات راحتی و ایمنی بالا. به این ترتیب یکی از ماشین‌های مناسب برای سفرهای دسته جمعی با ظرفیت ۱۳ نفر، اجاره ون برلیانس هایس است.

foton hiace

ون فوتون هایس به‌عنوان یک خودروی سبک و باربری کاربردهای مختلفی دارد. این خودرو دارای طراحی کلاسیک و جذابی است و معمولاً در حمل‌ونقل عمومی، تاکسی، توریستی و همچنین به‌منظور استفاده شخصی استفاده می‌شود. فوتون هایس با بدنه و فضای داخلی بزرگ، قابلیت حمل بار و تعداد زیادی مسافر را دارد.

همچنین، این خودرو مجهز به امکانات رفاهی مانند سیستم‌های تهویه، صندلی‌های راحت، سیستم صوتی و سایر امکانات است که سفر را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. به‌طورکلی، ون فوتون هایس یک خودروی کارآمد و مناسب برای حمل‌ونقل گروهی و باربری است که با قابلیت‌ها و امکانات متنوع خود، توجه بسیاری از مشتریان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

isuzu minibus

مینی‌بوس‌های ایسوزو معمولاً دارای طراحی کوچک‌تر از اتوبوس‌های عادی و متناسب با فضای شهری هستند. این میدل باس با ظرفیت ۱۹ صندلی برای متقاضیانی که به تعداد کمتری صندلی نیاز دارند، مناسب است. مینی‌بوس‌های ایسوزو معمولاً برای استفاده در خطوط حمل‌ونقل عمومی شهری، مدارس، هتل‌ها، فرودگاه‌ها و سایر مکان‌های مشابه استفاده می‌شوند. کرایه این خودرو باتوجه‌به نیازهای مختلف مشتریان، از جمله تنظیمات داخلی مختلف و سیستم‌های راحتی و… امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد.

toyota hiace

خودروی ون هایس در انواع مختلفی چون ون هایس پاسو (Passo) و ون هایس کوموتر (Commuter) عرضه می‌شود و قابلیت حمل بیشترین تعداد مسافر را دارد.

ون هایس مجهز به امکانات متنوعی ازجمله سیستم‌های ضد قفل (ABS)، نظام کنترل استحکام (VSC)، کیسه هوا برای راننده و مسافر جلو، سیستم صوتی و تصویری و سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی است که می‌توانید با خیال راحت به اجاره ماشین ون کرده و ترددی راحت و امن را تجربه کنید.

hyundai h350

H350 به‌عنوان یک ون بزرگ و مجهز، دارای طراحی مدرن و استانداردهای ایمنی بالا است. این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ با ظرفیت ۱۳ نفر سرنشین است که به‌راحتی برای حمل مسافران و بار مناسب است. علاوه بر این، H350 باقدرت موتوری مناسب و سیستم‌های پیشرانه پیشرفته به شما کمک می‌کند تا در مسیرهای طولانی و سخت‌تر نیز به‌راحتی حرکت کنید.

در مجموع، خودروی H350 یک انتخاب خوب برای افرادی است که به دنبال یک ون بزرگ و کارآمد هستند تا مسافران و بار خود را به‌صورت ایمن و راحت حمل کنند.

امکانات اجاره ون

اجاره ون از شرکت‌ معتبر سعادت رنت، امکاناتی را به‌صورت اختصاصی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که تاکنون موردتوجه و رضایت افراد بسیاری قرار گرفته است. اجاره ماشین ون این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی همراه با دوستان و خانواده خود به سفر رفته و از سفر دسته‌جمعی با این خودرو لذت ببرید.

برخی امکانات ارائه‌دهنده کرایه ون از شرکت سعادت رنت به این صورت خواهد بود:

  • در طول سفر مسافران در Wifi برخوردارند.
  • مجهز به صندلی کودک (در ابتدا باید اعلام شود)
  • تمامی مسافران از بیمه کامل در طول سفر برخوردارند.
  • راننده مجرب و با مسیر آشنا
  • راننده مسلط به زبان‌های خارجی همچون (انگلیسی، ترکی، فرانسوی و…)
  • ون‌ها به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مجهز هستند.

جمع‌بندی

کرایه ون این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید به‌آسانی با جمعی از دوستان یا خانواده خود به مناطق دیدنی کشور سفرکرده و از سفر خود لذت ببرید. به این منظور برای اجاره ون کافی است به وب‌سایت شرکت سعادت رنت مراجعه کرده و با مشاهده قیمت‌های به‌روز کرایه ون، ون موردنظر خود را انتخاب کرده و رنت کنید.

کرایه ون از سعادت رنت با شرایطی آسان امکان‌پذیر است و می‌توانید با ارسال مدارک موردنظر به‌صورت آنلاین، ون موردنظر خود را اجاره کنید. اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ون به سایت سعادت رنت مراجعه کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.