انواع خدمات قالیشویی برای مشتریان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 74551
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۵ |

انواع خدمات قالیشویی برای مشتریان

فرش‌ها انواع مختلفی دارند که مهم‌‌ترین آن‌ها قالی‌‌های دستبافت و قالی‌‌های ماشینی هستند. قالیشویی‌ها انواع قالی‌ها شستشو داده‌ می‌شوند، زیرا که تجهیزات مدرن قالیشویی این امکان را فراهم‌ می‌کند که بهترین نتایج برای مشتریان حاصل شود.
انواع خدمات قالیشویی برای مشتریان

فرش‌ها انواع مختلفی دارند که مهم‌‌ترین آن‌ها قالی‌‌های دستبافت و قالی‌‌های ماشینی هستند. قالیشویی‌ها انواع قالی‌ها شستشو داده‌ می‌شوند، زیرا که تجهیزات مدرن قالیشویی این امکان را فراهم‌ می‌کند که بهترین نتایج برای مشتریان حاصل شود. به علاوه آن نیز مشکلی برای فرش‌هایی که شسته‌ می‌شود پیش نخواهد آمد. برای مثال پارگی یا به وجود آمدن لکه‌‌های اضافی هرگز برای قالی‌ها رخ نخواهد داد. در مواردی مشاهده‌ می‌شود که به دلیل فعالیت‌‌های غیر اصولی و غیر حرفه‌ای گاها مشکلاتی برای فرش‌ها ایجاد‌ می‌شود. در این شرایط خانواده‌ها با مشکلاتی از جمله عدم مسئولیت‌پذیری مراکز قالیشویی مواجه‌ می‌شوند. اما در قالیشویی همشهری هرگز مشکلی رخ نخواهد داد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به قسمت درباره ما سایت قالیشویی همشهری مراجعه کنید.

خدمات خشکشویی مبلمان

مبلمان نیز در مدت زمان طولانی ممکن است که با مشکلاتی مواجه‌ ‌شوند. در این موارد نیاز است که روند شستشوی برایشان انجام شود. بهترین ابزارآلات که مخصوص خشکشویی مبلمان هستند برای شستشوی مبلمان به کار گرفته‌ می‌شود. اگر به دنبال انجام این دست خدمات توسط قالیشویی هستید می‌توانید به آدرس سایت همشهری به نشانی https://hamshahriCarpet.com/ مراجعه کنید.

رفوگری و ترمیم فرش‌ها

ترمیم کردن فرش‌ها و از بین بردن پارگی‌ها از جمله خدمات قالیشویی همشهری است. در شرایطی که فرش‌ها کهنه شده باشند و دچار پارگی شوند در قالیشویی با بهترین متد‌ می‌توانند رفو و ترمیم فرش را انجام دهند. بعد از این که رفو به شکل حرفه‌ای و تخصصی انجام شد قابل مشاهده نخواهد بود. به همین دلیل نیاز نیست که قالی تان را تعویض کنید. رفوگری و ترمیم تا حد زیادی‌ می‌تواند به عمر فرش‌ها اضافه کند.

آیا در قالیشویی لکه‌ها و آدامس از روی فرش‌ها پاک‌ می‌شود؟

بله در قالیشویی‌ها با کمک انواع ابزارها و تجهیزات مدرن‌ می‌توانند که جای لکه‌‌های قدیمی و کهنه از بین‌ ببرند. به علاوه اینکه اگر آدامس چسبیده باشد آن را به طور کامل پاک‌ می‌کنند. لکه‌ها و چسبیدگی آدامس از جمله موضوعاتی است که نمی‌توان به راحتی پاک کرد. اما پرسنل حرفه‌ای به شکل کامل تخصصی آن را انجام خواهند داد.

آبگیر لوله‌ای در قالیشویی

آبگیر لوله‌ای به گرفتن آب اضافی فرش‌ها کمک‌ می‌کند. در نتیجه بعد از اینکه آب به طور کامل از فرش گرفته شد احتمال چروک شدن فرش از بین‌ می‌رود. حتما این تجربه را داشته‌اید که بعد از این که فرش را شسته‌اید و بعد از خشک شدن آن مشاهده کردید که چروک شده است. قالیشویی‌هایی که در زمینه انواع خدمات قالیشویی فعالیت‌ می‌کنند برای جلوگیری از بروز این عارضه از آبگیر لوله‎ای استفاده‌ می‌کنند. این آبگیر نیز بهترین نتیجه را برای ظاهر فرش‌ها حاصل‌ می‌کند.

انواع دستگاه‌‌های شستشو فرش‌ها

دستگاه‌‌های دستی و دستگاه‌‌های تمام اتوماتیک از انواع دستگاه‌هایی است که در قالیشویی‌ها به کار گرفته‌ می‌شوند. دستگاه‌‌های دستی نیمه اتوماتیک هستند و نیروی انسانی‌ می‌تواند با به کا‌رگیری آن فرش‌ها را بشوید. اما در دستگاه‌‌های تمام اتوماتیک اغلب فعالیت‌‌های مربوط به شستشو فرش‌ها بر عهده دستگاه است. در این شرایط افراد کار کمتری برعهده دارند.

آیا دستگاه‌‌های اتوماتیک باعث از بین رفتن رنگ طبیعی فرش‌ها‌ می‌شود؟

خیر، ابدا دستگاه‌هایی که در روند قالیشویی به کار گرفته‌ می‌شود موجب از بین رفتن رنگ قالی‌ها نمی‌شود. بلکه تا حد زیادی در حفظ کیفیت و رنگ طبیعی فرش‌ها نقش دارند. بنابراین این صحبت‌ها در حد شایعه و صحبت‌‌های غیر فنی و تخصصی است. بهتر است که تمامی سوالات خودتان را با متخصصینی که سالهاست در این زمینه فعالیت داشته‌اند بپرسید. در نهایت متوجه خواهید شد که این دستگاه‌ها تا چه اندازه برای بهبود روند کار‌ می‌تواند مثمرثمر باشند. به همین دلیل است که در کوتاه‌ترین زمان استفاده از آن‌ها گسترش پیدا کرد و نتایج مثبت آن مورد بررسی قرار گرفت.

شستشوی فرش‌ها چقدر طول‌ می‌کشد؟

مدت زمان سرویس‌دهی قالیشویی‌ها بستگی به حجم کاری‌شان و نیز تعداد فرش‌هایی که شما تحویل‌ می‌دهید دارد. برای مثال در برخی از فصول سال حجم کاری قالیشویی‌ها زیاد است. بنابراین تا حدودی تعداد روزهای بیشتری لازم است که روند کاری مشتریان انجام شود. اما این مدت زمان چندان طولانی نیست که روند کاری‌تان مختل شود. بهتر است که قبل از تحویل فرش‌ها به مراکز قالیشویی از آن‌ها بخواهید که مدت زمان حدودی انجام روند کارتان را بپرسید. در نهایت‌ می‌توانید تصمیم بگیرید که‌ می‌توانید این مدت زمان را صبوری کنید یا خیر.

چرا قالیشویی همشهری بهترین گزینه است؟

این قالیشویی بهترین خدمات را با بهترین کیفیت انجام‌ می‌دهد. به علاوه اینکه هزینه دریافتی در قبال خدمات قالیشویی همشهری کاملا معقول و منطقی است.

ضمانت پرداخت وجه از سوی قالیشویی

در اغلب موارد قالیشویی‌ها ضمانت بازگشت وجه را به مشتریان خواهند داد. در صورتی که کوچک‌‌ترین مشکلی در نتیجه کار رخ دهد و مشتریان از روند کار راضی نباشند وجه مشتریان بازگشت داده‌ می‌شود. به همین دلیل مشتریان با خیال راحت‌ می‌توانند خدمات قالیشویی را دریافت کنند. در نهایت نیز با رضایت صد در درصدی‌ می‌توانند از خدمات بهره مند شوند.

آیا قالیشویی همشهری قابل اعتماد است؟

بله این مرکز برای قالیشویی تمامی اعتبارنامه‌‌های قانونی را دارد به علاوه این که پروانه کسب نیز دارد. بنابراین اگر شما به هر دلیل با مشکلاتی مواجه شوید به شکل قانونی روند کاری‌تان قابل پیگیری است.

علاوه بر تمامی این موارد به دلیل این که قالیشویی همشهری در طول سالهای فعالیت‌هایش موفقیت‌‌های چشمگیری داشته است به راحتی‌ می‌توان به آن اعتماد کرد. بسیاری از هموطنانی که به این مرکز اعتماد کرده‌اند و از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اند کیفیت کار آن‌ها را تایید‌ می‌کنند. بنابراین بهترین راه برای اعتماد به این مرکز مراجعه به سابقه کاری درخشان قالیشویی همشهری است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.