امنیت ایران مثال‌زدنی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 10139
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ |

امنیت ایران مثال‌زدنی است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مثال‌زدنی ایران از هوشمندسازی ناجا خبر داد.
امنیت ایران مثال‌زدنی است

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی در مصلای امام خمینی اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی را که امروز افتتاح خواهد شد گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم هر سال نسبت به دوره قبل رشد و شکوفایی بیشتری را در این اثر مشاهده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بحمدالله با استفاده از مبتکرین و مخترعین داخلی و جوانان عزیزی که در این حوزه همت کرده و نوآوری های خود را عرضه کردند امروز در این نمایشگاه ملاحظه خواهید کرد که رشد خوبی را نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم و انشاالله این روند به همین شکل ادامه داشته باشد.

سردار اشتری تصریح کرد:امروز امنیت جوامع بشری جزو نیازهای اولیه مردم است؛ و از وظایف ذاتی دولت ها و حکومت ها است تا امنیت را برای مردم هر کشوری که می کنند.

وی افزود: نعمتی که پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه به آن اشاره کردند نعمت امنیت و سلامتی است.

اشتری ادامه داد:امروز به وسیله تجهیزات جدید, فناوری های روز و تکنولوژی که به وجود آمده به دست افراد مبتکر و مخترع، پلیس توانسته است این امنیت را در جاهای مختلف ایجاد کند و خوشبختانه در کشور جمهوری اسلامی ایران ما امنیتی با ثبات و مثال‌زدنی داریم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.