اصلاح‌طلبان باید صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 17432
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ |
عضو سابق شورای شهر تهران:

اصلاح‌طلبان باید صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخریب نیروهای انقلابی از طرف جبهه ضدانقلاب بیان کرد: اصلاح‌طلبان و دوستان داخلی نباید با تخریب و تهمت به ضدانقلاب اجازه دخالت در امور کشور را بدهند.
اصلاح‌طلبان باید صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند
‌|  گروه سیاسی‌|
عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخریب نیروهای انقلابی از طرف جبهه ضدانقلاب بیان کرد: «اصلاح‌طلبان و دوستان داخلی نباید با تخریب و تهمت به ضدانقلاب اجازه دخالت در امور کشور را بدهند. آن‌ها بدانند زمانی که دشمن از تفکر و عمل شما حمایت می‌کند باید به راه خود شک کنید.»
ابوالفضل قناعتی، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با «رسالت» با اشاره به تخریب شدید علیه نیروهای انقلابی بیان کرد: «ضدانقلاب که همواره درصدد تخریب هستند، اصلاح‌طلبان باید صف خود را از آن‌ها جدا کنند. به فرموده امام خمینی (ره) اگر دشمنان، شما را موردحمله قراردادند راه را درست انتخاب کرده‌اید. در حال حاضر انگلیس، آمریکا و اسرائیل در حال تخریب نیروهای انقلابی هستند ،پس راه نیروهای انقلابی درست است.»
  وی افزود: «احزاب مختلف کشور باید از رقبای خود انتقاد کنند، نه اینکه راه تخریب و تهمت را پیش گیرند. این عمل آب به آسیاب دشمن ریختن است. هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده در انتخابات باید از برنامه‌های خود برای آینده سخن بگویند نه با تخریب رقبا برای جلب آرای مردم تلاش کنند. اصلاح‌طلبان باید در این زمان راه خود را از ضدانقلاب جدا کنند. درست است که در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد اما نباید به دشمنان اجازه دخالت در امور کشور را بدهیم.»
عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران بابیان ورود برخی از اصولگراها به جبهه تخریب علیه نیروهای انقلابی  تصریح کرد: «اصولگرایانی که همنوا با اصلاح‌طلبان در حال تخریب نیروهای انقلاب هستند یا خودفروخته اند یا ساده‌لوح. شاید بتوان به برخی از افراد لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انتقاداتی داشت اما تخریب کل لیست ، آن‌هم از نیروهای خودی کاری بسیار غلط است. این افراد باید در افکار و اندیشه‌های خود تجدیدنظر کنند آن‌ها تنها با این سخنان به جبهه نیروهای انقلابی ضربه وارد می‌کنند.»قناعتی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق آن در مجلس آینده اظهار کرد: «با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری که فرمودند باید مسائل اجرایی کشور را به جوانان سپرده و با  توجه به وارد شدن به چهل سال دوم انقلاب باید این گام دوم را با تفکر جدید و نواندیشی پیش برد و با ورود افکار نو و نسلی جدید در مقابل ترفندهای دشمنان مقابله خواهیم کرد.» 
  وی ادامه داد: « مجلس باید از اقشار مختلف یعنی جوانان، روحانیون و بانوان و … با نظرات متفاوت تشکیل شود. به‌طورقطع مجلس نیازمند اندیشه‌های نو، جوانان پرشور و البته متخصص است . اما باید به این نکته نیز توجه داشت که مجلس باید متشکل از جوانان و افراد باتجربه باشد ، تا هم از نیروی جوان و هم از نیروی باتجربه استفاده کرد.»عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در پایان تأکید کرد: «لیست شورای ائتلاف تنوع و چیدمان مناسبی دارد و با توجه به مشکلات داخلی و خارجی کشور این تیم بسیار امیدوارکننده است البته ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی باید با توجه به تخصص‌های گوناگون طوری در کمیسیون‌های مختلف چیده شوند که بتوانند به‌خوبی به مشکلات مردم رسیدگی کنند و باری از روی دوش مردم بردارند.»
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.