استخر پیش ساخته بادی؛ مزایا، نصب، نگهداری و خرید از نمایندگی اینتکس در ایران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59495
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ |

استخر پیش ساخته بادی؛ مزایا، نصب، نگهداری و خرید از نمایندگی اینتکس در ایران

یکی از ورزش‌ها و تفریحاتی که همه ما در سنین مختلف به آن علاقه‌مند هستیم، شنا است. شنا کردن مخصوصا در روزهای گرم سال می‌تواند حس تازگی و طراوت را برای ما به همراه داشته باشد.
استخر پیش ساخته بادی؛ مزایا، نصب، نگهداری و خرید از نمایندگی اینتکس در ایران

یکی از ورزش‌ها و تفریحاتی که همه ما در سنین مختلف به آن علاقه‌مند هستیم، شنا است. شنا کردن مخصوصا در روزهای گرم سال می‌تواند حس تازگی و طراوت را برای ما به همراه داشته باشد. اما گاهی به دلیل مشغله یا وجود مسافت‌ها امکان رفتن به استخر برای همه فراهم نیست به همین ترتیب باید به دنبال چاره‌ای بود. یکی از راه حل‌های پیش رو خرید استخر پیش ساخته بادی است که به راحتی می‌توان آن را در مکان‌های مختلف نصب و اجرا کرد و در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کرد. استخر بادی پیش ساخته در ابعاد متفاوتی تولید شده و در نتیجه این امکان را فراهم می‌آورد تا همه بتوانند با توجه به فضای در دسترس مناسب‌ترین مدل از آن را تهیه کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزیت‌ها، مراحل نصب و همچنین روش‌های نگهداری از استخر پیش ساخته بادی بیشتر آشنا شوید.

استخر پیش ساخته بادی

 

استخر پیش ساخته بادی چیست؟

استخر پیش ساخته بادی همانطور که از نامش مشخص است، از محصولات بادی بسیار مقاومی است که توسط شرکت‌های مختلفی مانند اینتکس تولید می‌شود. این محصول به راحتی در فضاهای مختلف مانند باغ، ویلا و حتی منازل مسکونی قابلیت نصب و اجرا دارد. استخر پیش ساخته بادی نسبت سایر مدل‌های استخرهای بادی دارای ابعاد بیشتری است به همین ترتیب به افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند.

مزایای استخر پیش ساخته بادی

اولین و مهم‌ترین مزیت استخر پیش ساخته بادی آن است که این محصول دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای است و برای تهیه آن نیازی به صرف هزینه‌های مختلف و زیاد نیست زیرا تمامی لوازم جانبی مورد نیاز نیز در بسته بندی استخر در نظر گرفته شده است. همچنین برای نصب و اجرای این مدل استخر نیازی به خرابی، لوله کشی و تغییر وضعیت محل نصب نیست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید از استخر خود استفاده کنید. نکته قابل توجه آن است که استخر پیش ساخته بادی را می‌توان به راحتی جابه‌جا کرد و برای انتقال آن از مکانی به مکان دیگر نیازی به وسیله نقلیه خاص نیست. استخر بادی پیش ساخته هم در مکان‌های سرباز و هم پوشیده قابل استفاده است به همین ترتیب با خرید این محصول می‌توان یک تیر و دو نشان زد.

استخر پیش ساخته

کاربردهای استخر ایزی ست (Easy Set)

همانطور که گفتیم استخر بادی پیش ساخته محصولی است که در هر جا قبل نصب و اجراست به همین ترتیب می‌توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از این استخر، شنا است که با قرار دادن آن ویلا، باغ یا منزل شخصی می‌توان اوقات خوشی را با خانواده سپری کرد. دومین کاربرد استخر پیش ساخته بادی استفاده از آن به عنوان ذخیره آب کشاورزی است زیرا این استخر از مقاومت بالایی برخوردار بوده و با خرید آن دیگری نیازی به اجرای استخرهای بتنی پر هزینه و دردسر ساز نخواهد بود. سومین کاربرد این استخر پرورش ماهی است زیرا این استخر از عمق مناسبی برای پرورش ماهی‌های مختلف برخوردار بوده و به همین ترتیب می‌توان در هرجا اقدام به پرورش ماهی‌های مختلف کرد و کسب درآمد داشت.

نصب و اجرای استخر بادی پیش ساخته

برای نصب و اجرای استخر پیش ساخته بادی ابتدا محل قرار گیری آن را مشخص کنید و محیط را تمیز کنید. سپس استخر را از جعبه خود خارج کنید. به منظور خارج کردن راحت‌تر استخر بهتر است برای انجام آن از شخص دیگری کمک بگیرید. پس از آن استخر را به صورت کامل روی زمین پهن کنید و دقت کنید که اطراف آن اشیا تیز و برنده‌ای نباشد زیرا باعث آسیب و سوراخ شدن استخر می‌شوند. سپس از بسته بودن دریچه کف اطمینان حاصل کنید که به صورت پیش فرض این دریچه بسته است. در مرحله بعد پمپ تصفیه را به دریچه‌های مخصوص آن متصل کنید. برای این کار دو دریچه روی بدنه تعبیه شده که یکی از آن‌ها مربوط به تخلیه و دیگری برای ورود آب است. پس از انجام این کار باید شروع به باد کردن کنید. باد کردن بخش بالایی چند دقیقه زمان می‌برد. اکنون کارهایی که شما باید انجام می‌دادید پایان یافته و تنها شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت خودکار پر شده و به شکل عادی خود تبدیل شود. سرعت انجام آن هم به فشار آب خروجی از شلنگ بستگی دارد. پس از آنکه استخر با میزان آب مورد نظرتان پر شد می‌توانید از آن استفاده کرده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

استخر پیش ساخته بادی اینتکس

روش‌های نگهداری از استخر پیش ساخته بادی

استخرهای بادی پیش ساخته همچون هر محصول بادی دیگری نیاز به نگهداری‌های خاصی دارند تا بتوان در مدت زمان طولانی‌تری از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه با چند راهکار ساده آشنا خواهید شد که با رعایت آن‌ها می‌توانید موجب طول عمر استخر خود شوید.

۱. از باد کردن بیش از حد استخرهای بادی پرهیز کنید زیرا این کار می‌تواند باعث پارگی و آسیب رسیدن به بدنه آن می‌شود.

۲. علاوه بر باد شدن زیاد از حد، کم باد کردن استخر بادی نیز می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

۳. استخر پیش ساخته بادی خود را بر سطح مسطح و بدون شیب قرار دهید زیرا جمع شدن آب در یک سمت یا یک بخش از استخر می‌تواند در دراز مدت به این محصولات آسیب وارد کند.

۴. پیش از قرار دادن و نصب استخر بادی پیش ساخته، از تمیز بودن و صاف بودن سطح زیر آن اطمینان حاصل کنید چراکه  سنگ، چوب یا اشیا تیز می‌تواند باعث پارگی و پنجری استخر شود.

۵. بهتر است استخر پیش ساخته بادی خود را روی زیراندازهای مخصوص نصب کنید تا از آسیب به آن جلوگیری شود.

استخر پیش ساخته بادی در اینتکس کالا

شرکت اینتکس بزرگ‌ترین شرکت تولید و عرضه کننده محصولات بادی در جهان است که خرید محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌ها امکان پذیر است. نمایندگی اصلی شرکت اینتکس در ایران فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا بوده که کلیه محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت کالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل مشتریان عزیز می‌دهد. استخر پیش ساخته بادی اینتکس نیز از محصولات پر فروش این شرکت است که خرید آن به آسانی از طریق اینتکس کالا فراهم شده است.

 

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.