اسباب کشی مبل راحتی به روش صحیح - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66639
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ |

اسباب کشی مبل راحتی به روش صحیح

برای بسیاری از ما، جابجایی مبلمان به خانه جدید، استرس زاترین بخش اسباب کشی است. آیا مبلمان از درب ورودی رد می شود؟ مبل را از پله ها ببریم یا آسانسور؟ آیا مبل در اتاق نشیمن خانه جدید جا می شود؟ بهترین مکان برای گذاشتن مبل در خانه جدید، کجاست؟
اسباب کشی مبل راحتی به روش صحیح

برای بسیاری از ما، جابجایی مبلمان به خانه جدید، استرس زاترین بخش اسباب کشی است. آیا مبلمان از درب ورودی رد می شود؟ مبل را از پله ها ببریم یا آسانسور؟ آیا مبل در اتاق نشیمن خانه جدید جا می شود؟ بهترین مکان برای گذاشتن مبل در خانه جدید، کجاست؟

فکر کردن به تمام این موارد قطعا طاقت فرسا خواهد بود. اما بدیهی است که می توانید با استخدام نیروهای خدماتی حرفه ای، به راحتی و با امنیت بالا مبلمان خود را جابجا کنید و در خانه جدیدتان محل مناسبی را برای آن پیدا کنید. اما اگر اصرار دارید که این کار را خودتان انجام دهید، در این مقاله چند مرحله مفید را به شما خواهیم گفت تا بتوانید به راحتی مبلمان خود را جابجا کنید.

آیا مبل تان ارزشش را دارد؟

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که “آیا مبل راحتی من ارزش جابجایی را دارد؟” یا بهتر است که مبل خود را عوض کنید و مبل جدیدی بخرید؟ اگر مبل شما مناسب نیست چرا باید هزینه جابجایی بپردازید؟ اگر تصمیم دارید که مبلمان جدیدی بخرید، می توانید بدون پرداختن هزینه جابجایی، مبل جدیدی بخرید و مستقیما از فروشگاه به خانه جدیدتان ببرید تا هزینه جابجایی مبلمان را نپردازید.

همچنین می توانید مبل قدیمی خود را در پلتفرمی همچون دیوار یا شیپور بفروشید.

آماده سازی مناسب

هنگامی که تصمیم گرفتید که مبلمان تان هنوز به خوبی کار می کند و قصد دارید آن را جابجا کنید، بهتر است از شرکت های معتبر بسته بندی و حمل و نقل همچون ظریف بار بخواهید تا حد ممکن مبل را به قسمت های جداگانه بخش بندی کنند. همچنین می توانید این کار را خودتان نیز انجام دهید.

جدا کردن مبلمان شامل موارد زیر است:

  1. تمام کوسن های و بالشتک های مبل از جمله بالش های تزئینی را بردارید.
  2. پایه های کاناپه را با باز کردن یا چرخاندن در خلاف جهت عقربه های ساع، از مبل جدا کنید. (همه آن ها را در کنار هم قرار دهید و بپیچید یا در یک کیسه پلاستیکی بزرگ قرار دهید تا گم نشوند)
  3. اگر مبل یکسره است، حتما آن را با طناب محکم کنید تا روی دست اندازهای خیابان جدا نشود.
  4. اگر کاناپه تان بزرگ و دارای قسمت های مختلف است؛ بهتر است قطعات را جدا کنید تا راحت تر بتوانید قطعات را به صورت جداگانه به خانه جدید خود منتقل کنید.
  5. همه بست های مبلمان را در یک کیسه پلاستیکی نگه دارید، برچسب بزنید و به یکی از قطعات مبل بچسبانید.
  6. اگر خودتان این کار را انجام می دهید، از نحوه بسته شدن بست های مبل عکس بگیرید تا هنگام بستن مجدد مبل، بتوانید به راحتی آن را ببندید.

بسته بندی مبل راحتی پیش از حمل

هنگامی که قطعات مبل را جدا کردید، باید آن را به درستی بسته بندی کنید تا در مسیر رسیدن به مقصد جدید، محافظت شود. اگر مراکز معتبر و حرفه ای همچون بسته بندی ظریف بار این کار را برای شما انجام می ‌دهند، پس دیگر نگران نباشید، این مراکز با دارا بودن نیروهای کاربلد می توانند به بهترین شکل ممکن، خدمات بسته بندی را انجام دهند. اما اگر قصد دارید تا خودتان این کار را انجام دهید، در اینجا نحوه کار را به شما آموزش خواهیم داد:

  1. از نایلون های حباب دار یا کیسه های پلاستیکی بزرگ برای بسته بندی قطعات مختلف مبل و کوسن ها استفاده کنید تا در حین حمل و نقل، آلوده و کثیف نشوند و گرد و غبار را به خود جذب نکنند.
  2. اگر کاناپه تان قسمت هایی دارد که بیرون زده یا جزئیات زینتی دارد، بهتر است قسمت های ظریف را با نایلون حباب دار بپوشانید و سپس آن را با نوارهای بسته بندی در جای خود محکم کنید. مراقب باشید که مبل را مستقیما روی سطوحی که امکان خراش دادن پارچه آن را دارند، قرار ندهید.
  3. اگر می خواهید مبل راحتی را خودتان جابجا کنید، قطعات فلزی آن را با یک بند مبلمان در جای خود محکم کنید. با این کار از باز شدن آن در حین حمل و نقل جلوگیری خواهید کرد.
  4. اگر مبل شما ارزش مادی و معنوی بالایی دارد، بهتر است کل مبلمان را به دقت بسته بندی کنید.
  5. در نهایت، مبل را در پتوهای نرم و پشمی روی کامیون بچینید و با طناب در جای خود محکم کنید تا حین حمل و نقل تکان نخورد.

حمل و نقل مبل راحتی

به یاد داشته باشید که کاناپه ها اغلب سنگین هستند. پس سعی نکنید خودتان به تنهایی آن را جابجا کنید! بهتر است از مراکز حرفه ای حمل و نقل و اسباب کشی همچون ظریف بار کرج بخواهید تا با نیروهای ورزیده خود این کار را انجام دهند یا از دوستان یا همسایگان خود کمک بگیرید.

اگر قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید بهتر است چرخ هایی در زیر پایه ها قرار دهید تا بتوانید به راحتی آن را از خانه خارج کنید.

باربری حرفه ای

تفاوتی نمی کند که مبل راحتی برای منزل شما باشد یا محل کارتان. بهرحال جا به جا کردن آن قطعا برای شما سخت خواهد بود.

باربری و بسته بندی حرفه ای یکی از خدمات نوینی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال خانواده ها و شرکت ها قرار گرفته است. شما با استفاده از خدمات باربری کرج می توانید نیروهای آماده به کار و توانمند ظریف بار را در هر ساعتی از شبانه روز به کار گرفته و خدمات جابجایی خود را به آسانی انجام دهید.

ظریف بار

ظریف بار با سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در حوزه حمل و نقل اسباب و اثاثیه منازل و ارگان ها، خدمات خود را در سراسر تهران و کرج ارائه می دهد. شما می توانید از هر نقطه ای از کرج، خدمات ظریف بار را سفارش داده و یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید.

ما با استفاده از جوانان با قدرت بدنی بالا و حرفه ای، می توانیم خدمات بسته بندی وسایل و جابجایی آن ها را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهیم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.