اجرای دقیق دستورالعمل‌ها لازمه استمرار آرامش مسکن است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 89262
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 04 مرداد 1402 - 7:28 |
ر

اجرای دقیق دستورالعمل‌ها لازمه استمرار آرامش مسکن است

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: مر‌دم در حوزه مسکن با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌باشند بنابراین هر اقدامی که بتواند در این حوزه تسهیل‌گری کند، کارآمد خواهد بود و گره از مشکلات بازخواهد کرد.
اجرای دقیق دستورالعمل‌ها لازمه استمرار آرامش مسکن است

رحمت‌الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: مر‌دم در حوزه مسکن با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌باشند بنابراین هر اقدامی که بتواند در این حوزه تسهیل‌گری کند، کارآمد خواهد بود و گره از مشکلات بازخواهد کرد. این اقدامات چه در حوزه شناسایی مسکن و چه در حوزه ارائه خدمات همچون قرارداد و صدورکدرهگیری رایگان امری ضروری است و می‌بایست از سوی دولتمردان موردحمایت و در دستورکار قرار بگیرد تا در آینده‌ای نزدیک افراد فاقد مسکن نیز بتوانند مسکن موردنظر خود را تهیه کنند.وی افزود: اقداماتی مانند راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات همچون مُسکنی برای بخش مسکن خواهد بود و نقشی کمکی در کاهش التهابات و فشارهای موجود این بازار خواهد داشت. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که در کنار صدور کد رهگیری برای اجاره، چه میزان ضرورت دارد تا اقدامات کد رهگیری برای خریدوفروش نیز مهیا شود، تصریح کرد: اقدامات این‌چنینی راهگشا خواهند بود و شرایط آرامی را رقم خواهند زد. امیدواریم این نوع اقدامات به شکلی پررنگ‌تر در دستورکار قرار بگیرد و مؤثر واقع شود. 

وی در پاسخ به اینکه لازمه استمرار چنین اقداماتی چیست، همچنین خاطرنشان کرد: لازمه استمرار هر دستورالعملی، اجرای دقیق است. مجلس شورای اسلامی در این زمینه قوانینی را مصوب کرده که حال ضرورت دارد دولت در راستای تحقق آن‌ها تلاش کند. وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: قوانین بسیار خوبی از سوی مجلس شورای اسلامی باهدف ساماندهی بازار مسکن مصوب شده است. ضرورت دارد تا دولت این مصوبات را عملیاتی کند و چنانچه تجربه موفقی رقم خورد، آن را گسترش دهد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای اجرای دقیق دستورالعمل‌ها لازمه استمرار آرامش مسکن است بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.