آیفون ۱۴ پلاس قابلیت تعمیرپذیری بالایی دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77093
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ |

آیفون ۱۴ پلاس قابلیت تعمیرپذیری بالایی دارد

در سال ۲۰۲۲، اپل با آیفون ۱۴ پلاس بازگشتی به نسخه‌های بزرگ‌تر آیفون‌های مدل پایه داشته است. برخی از دارندگان احتمالی آن ممکن است بخواهند بدانند که آیا این مدل، کیس پشتی قابل جا به جایی را مانند مدل پایه دارد یا خیر. یک کانال وبلاگی که بیشتر به نکات فنی گوشی‌های هوشمند می‌پردازد
آیفون ۱۴ پلاس قابلیت تعمیرپذیری بالایی دارد

در سال ۲۰۲۲، اپل با آیفون ۱۴ پلاس بازگشتی به نسخه‌های بزرگ‌تر آیفون‌های مدل پایه داشته است. برخی از دارندگان احتمالی آن ممکن است بخواهند بدانند که آیا این مدل، کیس پشتی قابل جا به جایی را مانند مدل پایه دارد یا خیر. یک کانال وبلاگی که بیشتر به نکات فنی گوشی‌های هوشمند می‌پردازد، این موضوع را بررسی کرده است. آیفون ۱۴ پلاس جدید ممکن است برای کسانی در نظر گرفته شده باشد که ابعاد بزرگ صفحه نمایش را با قیمت پایین‌تر می‌خواهند و صرفا می‌خواهند که صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تری را بدون نیاز به امکانات بیشتر داشته باشند.

آیفون وانیلی ۱۴ یک لبه دارد که در صورت تمایل کاربر، قسمت داخلی کاملا قابل دسترسی است. بیرون کشیدن شیشه پشتی از قاب آن بسیار ساده‌تر شده است و این می‌تواند نکته مهمی باشد. اکنون هم می‌دانیم که آیفون ۱۴ پلاس همان مزیت را مانند ایفون ۱۴ پایه به همراه دارد. این گوشی را می‌توان از پنل عقب و جلو مورد بررسی قرار دهد. در این وبلاگ آمده است که گوشی دارای طراحی داخلی بوده و نوعی تلاقی بین مدل‌های پرو و استاندارد را هم در این بخش می‌توانیم داشته باشیم. بر اساس بررسی‌های انجام شده، شما با خرید اقساطی آیفون ۱۴ پلاس می‌توانید همان تعمیرپذیری عالی را مانند مدل پایه داشته باشید.

خرید اقساطی آیفون ۱۴ پلاس

علاقه‌مندانی که به دنبال صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تری مانند آیفون ۱۴ پرو مکس هستند، می‌توانند با هزینه‌ای پایین‌تر به سراغ مدل پلاس امسال بروند. این مدل امکانات مشابه با آیفون ۱۴ پایه را به همراه دارد و هیچ کدام از امکانات مدل‌های پرو را در خود جای نداده است. همین امر سبب می‌شود که تردیدهایی نسبت به خرید این گوشی وجود داشته باشد. به هر حال، اگر صرفا صفحه نمایش و باتری بزرگ برای‌تان اهمیت دارد، خرید اقساطی آیفون ۱۴ پلاس با توجه به قیمت آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد.

اپل در دو سال گذشته آیفون‌های مینی را روانه بازار کرده بود که گویا هیچ کدام نتوانستند انتظارات اپل را برآورده کنند. به همین دلیل، اپل این گوشی‌ها را در نهایت کنار گذاشته و در سری آیفون ۱۴ مدل پلاس را جایگزین نسخه مینی کرد. حال خبر می‌رسد که مدل پلاس تنها دو هفته بعد از عرضه رسمی با مشکل عدم استقبال مواجه شده است و اپل هم تولید آن را متوقف می‌کند. میزان تولید این گوشی‌ها در بسیاری از تامین کنندگان کاهش پیدا کرده و در برخی از کارخانه‌ها نیز با توقف کامل تولید قطعات برای این گوشی مواجه هستیم. (منبع: ایسنا)

بررسی ارزش قیمت آیفون ۱۴ پرو

اپل در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که فاصله بیشتری را بین نسخه‌های استاندارد و پرو ایجاد کند. به همین دلیل، با نگاهی گذرا به مشخصات فنی هم می‌توان متوجه شد که این فاصله چقدر بیشتر است. در ابتدا، حذف ناچ مهم‌ترین تصمیمی بود که اپل بالاخره در مدل‌های پرو آن را عملیاتی کرد. داینامیک آیلند زیبا و چشم نواز جای ناچ را در مدل‌های پرو گرفته است و این بار با صفحه نمایش زیباتری مواجه هستیم. فناوری داینامیک آیلند با احتمال بیشتری توسط رقبا کپی شده و از آن استفاده خواهد شد.

با بررسی قیمت آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس می‌بینیم که اپل برای اولین بار از یک سنسور بزرگ‌تر ۴۸ مگاپیکسلی در کنار سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو همیشگی استفاده می‌کند و فناوری‌های برتر را هم به آن اضافه کرده است. البته این بار هم قرار است که با فناوری پیکسل بینینگ، همان تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اما به جزئیات و کیفیت بالاتر را شاهد باشیم. کاربران در زمینه تصویر برداری سلفی هم این بار با فوکوس خودکار روبرو شده و می‌توانند به امکانات بهتری در این زمینه روبرو باشند.

خرید آسان از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب به‌عنوان فروشگاهی با سابقه بالا و خوش نام در زمینه ارائه محصولات اکونومی اپل، این افتخار را دارد که در سال ۲۰۲۲ هم محصولات سری آیفون ۱۴ را در سریع‌ترین زمان ممکن برای‌تان فراهم کند. می‌توانید خرید اقساطی آیفون ۱۴ پلاس و سایر مدل‌های این سری را در طیف‌های رنگی متعدد تجربه کرده و پیکربندی‌های مختلف آن در قالب حافظه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی تا ۱ ترابایتی را تجربه کنید.

سایر محصولات اپل در سال ۲۰۲۲ مانند اپل واچ سری ۸ که یک ست کامل برای آیفون ۱۴ خواهد بود را هم می‌توانید از فروشگاه بازرگانی سیب دریافت کنید. اپل واچ اولترا ویژه هم که برای ورزشکاران ورزش‌های سخت‌تر در نظر گرفته شده و دوام بالاتری نسبت به اپل واچ معمولی دارد، با بهترین قیمت از بازرگانی سیب قابل دریافت است. شما می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و با بررسی قیمت آیفون ۱۴ پرو و مدل‌های دیگر، روند خرید خود را تسریع ببخشید. محصولات دیگر کمپانی مانند آیپد، ایرپاد، مک بوک و سایر محصولات هم با همین شیوه قابل خریداری هستند و می‌توانید مشاوره‌های لازم را هم از سایت دریافت کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.