آموزش ساخت حساب پی پال برای ایرانیان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65178
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ |

آموزش ساخت حساب پی پال برای ایرانیان

امروزه ساخت حساب پی پال برای کسانی که قصد انجام تراکنش‌های مالی با خارج از کشور را دارند یک نیاز محسوب می‌شود.
آموزش ساخت حساب پی پال برای ایرانیان

 

امروزه ساخت حساب پی پال برای کسانی که قصد انجام تراکنش‌های مالی با خارج از کشور را دارند یک نیاز محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در این روزها بسیاری از ایرانیان به سرمایه گذاری در بازارهای جهانی رو آورده‌اند و بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان مهم‌ترین آن‌ها نام برد که برای ترید در آن‌ها نیاز به انتقال وجه مستقیم است.

علاوه بر موارد ذکر شده، اگر شما هم نیاز به خرید محصول یا خدمات از سایت‌های خارجی داشته باشید، به نیاز خود برای ساخت حساب پی پال پی خواهید برد. در ادامه به ماهیت پی پال خواهیم پرداخت و نحوه ساخت حساب در پی پال را بررسی خواهیم کرد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649069601.png

شرکت پی پال

برای درک ماهیت اصلی پی پال بهتر است کمی با تاریخچه و دلیل به وجود آمدن آن آشنا شویم تا کارکرد آن را بهتر درک کنیم. در اواخر دهه نود میلادی در کشور آمریکا پس از رونق گرفتن فروش آنلاین از فروش تلفنی و حضوری، مردم با روش‌های مختلفی اقدام به پرداخت مبالغ می‌کردند.

در آن سال‌ها بسیاری برای تکمیل پرداخت‌های خود از چک و حواله‌های پولی اقدام می‌کردند که آن‌ها را از طریق پست به شرکت مبدا ارسال ‌کردند. اما این روش مشکلات زیادی داشت و انجام معاملات را با مشکل روبه‌رو کرده بود. سرانجام در سال ۱۹۹۸ میلادی دو فرد به نام‌های پیتر تیل و مکس لوچین تصمیم به اجرای ایده‌ای برای پرداخت دیجیتال کم هزینه گرفتند. ابتدا شرکت تاسیس شده آن‌ها با نام Confinity شروع به کار کرد و در ادامه با تغییراتی همراه شد که سرانجام نام فعلی آن یعنی پی پال روی آن گذاشته شد.

کاربرد حساب پی پال

به‌طور کلی پی پال را می‌توان یک سیستم انتقال وجه دیجیتال با کارمزد پایین محسوب کرد که از امنیت بالایی برخوردار است. از حساب پی پال می‌توان برای خرید انواع کالا و خدمات در سایت‌های خارجی استفاده کرد. برای ساخت حساب پی پال تنها نیاز به انجام چند مرحله ساده است و پس از آن می‌توان به راحتی از خدمات آن استفاده کرد.

امروزه سرمایه گذاری در بازارهای جهانی بسیار رونق گرفته و بسیاری از ایرانیان نیز در این بازارها اقدام به ترید و سرمایه گذاری کرده‌اند. متاسفانه به دلایلی امکان انتقال وجه به صورت مستقیم از حساب بانکی به صرافی‌ها و بسترهای خارجی وجود ندارد، اما خوشبختانه سیستم پی پال این امکان را به وجود آورده تا با کم‌ترین کارمزد انتقال وجه به خارج از کشور ممکن باشد. همچنین اگر شما یک تریدر در ایزی تریدر بوده و به دنبال انتقال سرمایه خود به خارج از کشور هستید، استفاده از سرویس پی پال بهترین گزینه برای شما است. اما چرا باید ساخت حساب پی پال را یاد گرفت و استفاده از این روش چه مزایایی دارد؟

مزایای سیستم پی پال

انتقال وجه رایگان

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این سرویس، انتقال پول به صورت رایگان است و شما برای انتقال پول هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنید. برای این کار کافی است در هنگام ارسال وجه گزینه انتقال شخصی یا ارسال به‌ صورت هدیه را انتخاب کنید. همچنین با ساخت حساب پی پال و استفاده از این سرویس می‌توانید به راحتی مبلغ مورد نظر خود را به حساب بانکی انتقال دهید؛ این کار بعد از انجام عملیات به یک روز کاری زمان نیاز دارد. انتقال پول از حساب پی پال به کارت اعتباری نیز تنها ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد؛ اما لازم به ذکر است این کار کارمزدی معادل ۰.۲۵ دلار دارد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649069624.png

رابط کاربری ساده

اگر به فکر استفاده از این سرویس هستید و گمان می‌کنید که کار با آن برای شما دشوار خواهد بود، سخت در اشتباه هستید. مهم‌ترین عامل محبوب شدن پی پال را می‌توان به رابط کاربری ساده و کاربردی آن نسبت داد. بعد از ثبت نام و اتصال حساب پی پال به حساب بانکی خود تنها با چند کلیک می‌توانید به خریدهای آنلاین، انتقال وجه و… بپردازید.

اپلیکیشن موبایل

شرکت پی پال در شروع کار تنها با استفاده از نسخه‌ وب خدمات‌رسانی می‌‎کرد؛ اما برای راحتی کاربران و عقب نماندن از رقبا، نسخه‌ موبایل این سرویس را منتشر کرد. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی و با چند حرکت ساده می‌توان تمام تراکنش‌های مالی را در زمان کوتاهی انجام داد.

آموزش ساخت حساب پی پال

برای ساخت اکانت پی پال در اولین قدم باید به فکر تهیه برنامه تغییر IP مناسب باشید. هرچند امکان استفاده از پی پال در داخل کشور وجود دارد، اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های موجود استفاده از آن تنها با برنامه‌های تغییر IP ممکن است. اما توجه داشته باشید از برنامه‌های رایگان و نامعتبر استفاده نکنید، چون ممکن است به دلیل مسائل امنیتی حساب کاربری شما به مشکل روبه‌رو شود.

مرحله اول : ورود به سایت

بعد از تهیه نرم‌افزار مورد نظر برای ساخت حساب پی پال، وارد سایت اصلی پی پال یا نرم‌افزار آن شده و روی گزینه Sign Up for Free و یا Sign Up کلیک کنید. در گام بعدی باید نوع حساب کاربری خود را از بین حساب Business و Personal انتخاب کنید. توجه داشته باشید نسخه Business همان‌طور که از نامش مشخص است برای کسب و کارها کاربرد دارد. این حساب کاربری نسبت به نسخه Personal امکانات بیشتری برای انواع عملیات پرداخت دارد و محدودیت‌های آن نیز از نسخه شخصی کمتر است.

مرحله دوم : شماره معتبر

در این مرحله نیاز به یک شماره معتبر خواهید داشت که باید بعد از وارد کردن آن در کادر مربوطه، کد ارسالی از طرف پی پال را در قسمت مشخص شده در سایت وارد کنید. همان‌طور که اشاره شده به دلیل تحریم‌های موجود علیه کشورمان امکان استفاده از شماره‌های ایران وجود ندارد و شما برای این کار می‌توانید از شماره‌های بین‌المللی یا شماره‌های مجازی استفاده کنید.

مرحله سوم : مشخصات حساب

بعد از وارد کردن کد ارسال شده توسط پی پال، به صفحه دیگری منتقل خواهید شد که در آن باید مشخصات مربوط به ساخت حساب پی پال را وارد کنید. نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسوورد امن مواردی هستند که شما باید آن‌ها را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

مرحله چهارم : مشخصات تکمیلی

در این مرحله و بعد از وارد کردن مشخصات ابتدایی، شما باید مشخصات تکمیلی را وارد کنید. این مشخصات شامل تاریخ تولد، ملیت، آدرس، کشور، نام شهر و کد پستی است. اما برای عبور از این مرحله در پی پال بهتر است از موسسات مربوطه کمک بگیرید تا احراز هویت به درستی انجام شود.

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649069645.png

مرحله پنجم : حساب معتبر

در گام پنجم یا گام آخر شما باید حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را به پی پال متصل کنید. همان‌طور که اشاره شد کشور ما در لیست تحریم این شرکت قرار دارد اما جای نگرانی نیست. اگر به حساب خارجی، مستر کارت یا ویزا کارت دسترسی ندارید، کافی است از موسسات خدمات مربوط به پی پال کمک بگیرید.

بعد از انجام دادن این مراحل کافی است منتظر اعتبارسنجی از طرف پی پال باشید و در آخر بعد از وریفای شدن حساب، از آن استفاده کنید. در دنیای امروز برای سرمایه گذاری‌های مختلف از جمله ترید کردن نیاز به ساخت حساب پی پال امری ضروری است.

 

با کمک دانشگاه کسب و کار، استارتاپی موفق داشته باشید

دانشگاه کسب و کار وبسایتی محتوامحور است که در رابطه با موضوعاتی مانند کارآفرینی، کسب و کار و استارتاپ محتواهای به‌روز و روشنگری ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی و استارتاپ و کسانی که می‌خواهند کسب و کاری داشته باشند یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و نیاز به راهنمایی دارند، می‌‌توانند از محتواهای این وبسایت استفاده کنند.
شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دانشگاه کسب و کار به آدرس https://businessuni.net، اطلاعات خود را به‌روز کنید و با به کارگیری این اطلاعات، کسب و کار خود را در مسیر موفقیت پیش ببرید.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.