روزنامه رسالت
  • زخم کهنه کمبود معلم

    لزوم بازبینی در سازوکارهای تربیت و گزینش آموزگار بررسی شد

    زخم کهنه کمبود معلم

    چالش کمبود معلم معضل جدیدی نیست و این کمبود در نظام آموزشی کشور، به یکی از چالش‌هایی بدل شده که به اذعان کارشناسان، زمینه‌ساز بروز ضعف‌های بنیادین در ساختارهای آموزشی کشور است و عدم توجه و اهتمام دولت‌های مختلف و مجلس شورای اسلامی به حوزه منابع انسانی آموزش‌وپرورش موجب شده این موضوع یکی از مباحث پرحاشیه یک دهه اخیر باشد.

  • ایران در شور زیارت ثامن الحجج(ع)

    خیل عظیم و میلیونی زائران و عاشقان امام رضا(ع)، پیاده و سواره خود را به مشهد رساندند

    ایران در شور زیارت ثامن الحجج(ع)

    تا دوشنبه ۱۲ شهریور ۳ میلیون زائر وارد مشهد الرضا شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام این تعداد به ۷ میلیون نفر برسد. همچنین سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) از ورود بیش از ۱۳۷ هزار زائر پیاده به مشهد خبر داد.

  • کنکور همچنان طبقاتی!

    وقتی سهم مدارس دولتی از رتبه های برتر کنکور فقط ۷ درصد است

    کنکور همچنان طبقاتی!

    امسال هم سهم اندک مدارس دولتی در میان برترین‌های کنکور به آشکارترین شکل نابرابری در آموزش را به نمایش گذاشت؛ ماجرایی پرتکرار که هربار نشان داده است کنکور از قالب یک آزمون سراسری خارج شده و بیشتر شبیه به یک آزمون طبقاتی شده است.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار

رئیس سازمان بورس استعفا داد

درپی حواشی مطرح شده درخصوص دریافت وام‌های قرض‌الحسنه میلیاردی از سوی رئیس و برخی اعضای هیات مدیره سازمان بورس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رئیس شورای عالی بورس ارائه داد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پشه آئدس در کشور / ۱۷۸ مبتلای تب دنگی تا هفته اول شهریور

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون ۱۷۸ مورد ابتلا به «تب دنگی» در کشور گزارش شده، گفت: در حال حاضر، پشه آلوده تنها در یک نقطه از کشور حضور دارد و انتقال محلی فقط در این نقطه صورت می‌گیرد.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

گالری فیلم
نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

🔹در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به نظر فعالان اقتصادی احترام بگذارید. 🔹 نظر آیت الله جوادی آملی بر آن است که «از آنجا که تعطیلی روز شنبه هماهنگ شدن با بازار و داد و ستدهای اقتصادی جهانی است و موثر در حل برخی از مشکلات اقتصادی و مهار تورم است و قصد تشبه به مخالفین نیست […]

گالری عکس