روزنامه رسالت
  • توافقات راهبردی راهگشای اقتصاد

    سهم توسعه روابط بین المللی در کاهش مشکلات اقتصادی کشور بررسی شد:

    توافقات راهبردی راهگشای اقتصاد

    توسعه ارتباطات اقتصادی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است چراکه این حوزه مجموعه‌های بسیاری را در برمی‌گیرد و در صورت کسب موفقیت، کلان اقتصاد را رونق خواهد بخشید و زمینه ساز دقیق پیش‌برد اهداف و فتح قله‌های پیشرفت خواهد شد.

  • تبدیل ایران به هاب گازی منطقه

    مسعود پزشکیان در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و ترکمنستان مطرح کرد:

    تبدیل ایران به هاب گازی منطقه

    مسعود پزشکیان بعد از ظهر چهارشنبه  ۷ مرداد ۱۴۰۳ در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و ترکمنستان روابط ریشه‌دار و تاریخی دو کشور را زمینه مناسبی برای توسعه همکاری‌ها عنوان کرد.

  • نعمت خدمت را قدر بدانید

    رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس‌جمهور و دولت چهاردهم:

    نعمت خدمت را قدر بدانید

    حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار مسعود پزشکیان و اعضای هیئت دولت چهاردهم فرمودند: آقای رئیس جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند. برخی را تایید و برخی را هم تاکید کردم. تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم و نظری نداشتم.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار
سردار منتظرالمهدی مطرح کرد؛

کاهش ۲۹ درصدی سرقت در مرزها

سخنگوی پلیس در ارائه عملکرد مجموعه انتظامی در حوزه اربعین حسینی از کاهش ۲۹درصدی سرقت در مرزها خبر داد و گفت: ۱۲ سامانه، امنیت و سهولت کار زائران را تضمین کرد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

سرپرست سازمان ملی سنجش:

تغییرات کنکوری به آزمون سراسری ۱۴۰۴ نمی رسد

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: سال آینده (سال ۱۴۰۴) آزمون های پایه های یازدهم و دوازدهم متوسطه تاثیر قطعی ۶۰ درصدی دارد و آزمون سراسری تنها ۴۰ درصد تاثیر دارد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

کاهش ۳۲ درصدی موالید طی یک دهه اخیر

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور: شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال ۱۴۰۲ نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته که یکی از علل آن، اجرای مشوق­‌های متعدد درنظر گرفته شده است،‌ با این وجود اما در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نرخ باروری در حدود ۱.۶ تثبیت شده و تمام استان‌ها کاهش میزان باروری کل را در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

گالری فیلم
نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

🔹در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به نظر فعالان اقتصادی احترام بگذارید. 🔹 نظر آیت الله جوادی آملی بر آن است که «از آنجا که تعطیلی روز شنبه هماهنگ شدن با بازار و داد و ستدهای اقتصادی جهانی است و موثر در حل برخی از مشکلات اقتصادی و مهار تورم است و قصد تشبه به مخالفین نیست […]

گالری عکس