روزنامه رسالت
  • جشن بازگشت میراث کهن ایران

    مسعود پزشکیان در مراسم رونمایی از بخشی از الواح هخامنشی که اخیرا به ایران بازگشت، به مطالبات و دغدغه‌های فعالان حوزه گردشگری و صنایع فرهنگی گوش سپرد

    جشن بازگشت میراث کهن ایران

    مسعود پزشکیان پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسمی ضمن رونمایی از بخشی از الواح هخامنشی بازگردانده شده به کشور، در دیدار مدیران و فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در واکنش به مطالب مطرح شده از سوی ایشان مبنی بر اینکه یکی از مسائل اصلی در این حوزه به خصوص در زمینه گردشگری، رفع تنش‌ها در عرصه روابط منطقه‌ای و بین‌المللی است.

  • عاقبت قمار خونین صهیونیست‌ها در بیروت

    نتانیاهو چگونه در دام بحران خودساخته افتاد؟

    عاقبت قمار خونین صهیونیست‌ها در بیروت

    ​​​​​​​اخیرا تحلیل‌های زیادی پیرامون ماهیت و اهداف عملیات وعده صادق ۲  در رسانه‌های صهیونیستی منتشرشده که قدر متقین همه آن‌ها، آسیب‌پذیری مطلق رژیم اشغالگر قدس در برابر توان موشکی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناکارآمدی عملکرد گنبددفاعی در برابر حجم انبوه موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک ایران و جبهه مقاومت است.

  • صهیونیسم زیر پای مقاومت

    طوفان‌الاقصی یکساله شد

    صهیونیسم زیر پای مقاومت

    طوفان الاقصی بعد از یک سال، ضربه‌ای بزرگ به پروژه استکباری آمریکایی ـ غربی ـ صهیونیستی در منطقه وارد کرد و همه هزینه‌هایی را که صهیونیست‌ها و متحدانشان برای پنهان کردن ماهیت وحشی اسرائیل و ارائه تصویری شکست‌ناپذیر از آن صرف کرده بودند، بر باد داد.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار

پنتاگون: به دنبال جنگ با ایران نیستیم

سخنگوی پنتاگون درباره تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران، گفت: من نمی‌توانم به جای مقام‌های اسرائیل سخن بگویم، اما ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

۱۸ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات: صنعت پست باید از انحصار خارج شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: صنعت پست باید از انحصار خارج و وارد فضای رقابتی شود، همچنین باید شرایط به‌ گونه‌ای فراهم شود که تمام بازیگران این حوزه بتوانند به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

۱۸ مهر ۱۴۰۳

سیر طبیعی افزایش کرونا و آنفلوآنزا

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فصل سرما و پیشگیری از بروز بیماری‌های تنفسی، گفت: بر اساس داده‌های نظام مراقبت دیده‌ور، با توجه به شروع فصل سرد سال و سیر طبیعی افزایش بروز بیماری‌های حاد تنفسی، بیماری‌های کرونا و آنفلوانزا با شیب ملایم در حال افزایش است.

۱۸ مهر ۱۴۰۳

گالری فیلم
تحقق وعده عملیات صادق ۲؛ تل‌آویو موشک‌باران شد

تحقق وعده عملیات صادق ۲؛ تل‌آویو موشک‌باران شد

ایران برای دومین‌بار از خاک خود و به شکل مستقیم، اراضی اشغالی را هدف قرار داد. عملیات «وعده صادق۲» با نام «یا رسول الله»، در شامگاه سه‌شنبه (۱۰ مهر)، نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی علیه جنایات صهیونیست‌ها و همچنین یکی از مقاطع مهم در سیاست خارجی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

گالری عکس