اهمیت شستشوی فرش با تجهیزات پیشرفته در مشهد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 87938
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ |

اهمیت شستشوی فرش با تجهیزات پیشرفته در مشهد

پیدا کردن قالیشویی خوب یکی از مشکلات اصلی افرادی است که قصد شستشوی فرش را دارند، سختی این انتخاب در شهرهای بزرگی مثل مشهد بیشتر هم میشود بخصوص در شب های عید و قبل سال نو اگه دنبال قالیشویی مشهد میگردید باید وقت بیشتری برای این انتخاب بگذارید.
اهمیت شستشوی فرش با تجهیزات پیشرفته در مشهد

پیدا کردن قالیشویی خوب یکی از مشکلات اصلی افرادی است که قصد شستشوی فرش را دارند، سختی این انتخاب در شهرهای بزرگی مثل مشهد بیشتر هم میشود بخصوص در شب های عید و قبل سال نو اگه دنبال قالیشویی مشهد میگردید باید وقت بیشتری برای این انتخاب بگذارید. کیفیت شستشوی فرش به تجربه قالیشویی و تجهیزاتی که برای شستشو استفاده می کند رابطه مستقیم دارد، پیدا کردن شرکتی معتبر کمی می تواند دشوار باشد که برای راحتی این کار یک سری سایت های معرفی قالیشویی وجود دارند که میتوان از آنها هم استفاده کرد. قالیشویی هایی که برخورد مناسب و کیفیت خوب را همراه با قیمت مصوب به مشتریانشان ارائه میدهند شانس رقابتی بیشتری دارند.

شستشوی فرش و قیمت قالیشویی در شهر های  مختلف بسته به نوع شستشو متفاوت است، در این مطلب برای مثال یکی از قالیشویی های مشهد که از نظر مردم رضایت قابل توجهی را کسب کرده را انتخاب کردیم و گزارشی از مدیر مجموعه برای شما تهیه کردیم که به شرح زیر میباشد:

اولین سوالی که از مدیر مجموعه قالیشویی مشهد (غرب) پرسیده شد به شرح زیر میباشد:

شستشوی قالی با کمک ماشین آلات اتوماتیک بهتر است یا به صورت سنتی؟ در جواب این سوال با اطمینان می توان گفت شستشوی فرش با تجهیزات تمام اتوماتیک قطعا بهتر از روض سنتی است، شستشوی فرش در قالیشویی های تمام اتوماتیک مشهد علاوه بر اینکه در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی میشود کیفیت بیشتری هم نسبت به روش سنتی دارد و دیگر مثل گذشته خزای انسانی دخیل نمیشود.

قالیشویی مشهد به شما این پیشنهاد میکند که اگر بهترین کارخانه را برای شستشوی فرشهایتان انتخاب کنید دیگر دغدغه این موارد را نخواهید داشت. زیرا یک مدیر قالیشویی با مسئولیت تعهد و تضمین شستشو را به مشتریانش می دهد تا رضایت تمام مشتریان را جلب کند.

یکی از مزیت های استفاده از قالیشویی های اتوماتیک چیست؟ اگر قالی شما خیلی قدیمی نیست می توانید با خیال راحت به یک قالیشویی تمام اتوماتیک بسپارید البته قالیشویی های تمام اتوماتیک مثل قالیشویی غرب مشهد علاوه بر این که سالن شستشوی اتوماتیک، سالن شستشوی فرش به صورت نیمه اتوماتیک هم دارند تا فرش هایی که پوسیدگی دارند یا احتمال پاره شدن در حین شستشو وجود دارد  به صورت جدا شسته شود.

دستگاه های جدید و پیشرفته که فقط در قالیشویی غرب مشهد موجود است می توانند سرعت کار را بالاتر ببرند و شستشوها را یکدست تر انجام دهند. معمولا در قالیشویی های تمام اتوماتیک، شستشو توسط یک اپراتور با تجربه انجام میشود به صورتی که ابتدا فرش را به داخل ماشین هدایت کرده و اپراتور مواد شوینده ای که مناسب جنس قالی است را انتخاب نموده و آن ماده شوینده هم به طور اتوماتیک روی فرش به شکلی یک دست پخش خواهد شد.

شستشوی فرش های دستباف در قالیشویی مشهد به چه صورت انجام میشود؟ همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم شستشوی فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی از حساسیت بالاتری برخوردار است و تنها بعضی از قالیشویی های بزرگ سالنی مجزا برای شستشوی فرش دستباف تعبیه کردند که در قالیشویی مشهد هم به این شکل است. دستگاه ها به دلیل قدرت زیادی که دارند، شستشوی بهتری انجام می دهند و لکه بری را بهتر انجام میدهند اما برای شستشوی فرش دستباف یا ابریشم بهتر است که از دستگاه های نیمه اتوماتیک استفاده شود تا به بافت فرش آسیب نرسد.

پیشنهاد شما برای انتخاب قالیشویی در مشهد چیست؟ به کسانی که به دنبال شماره قالیشویی خوب در مشهد هستند پیشنهاد میکنیم کمی درباره قالیشویی مشهد مطالعه کنند و نظرات دیگران را راجع به این قالیشویی در سایت های دیگر بخوانند و سپس سفارشات خود را با اطمینان به این قالیشویی بسپارند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.