روزنامه رسالت
  • رشد ۸ درصدی صادرات غیرنفتی

    تجارت خارجی کشور در چهار ماه نخست سال‌جاری بدون نفت به ۳۶ میلیارد دلار رسید؛

    رشد ۸ درصدی صادرات غیرنفتی

    مطابق با آخرین اظهارات محمد رضوانی فر، رئیس‌کل گمرک ایران در نشست تخصصی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تجارت خارجی کشور در چهار ماه نخست امسال بدون نفت به ۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

  • وفاق ملی رکن نخست کابینه دولت

    پیرامون دیدار رئیس‌جمهور منتخب مردم با فعالان ستادهای مردمی مطرح شد؛

    وفاق ملی رکن نخست کابینه دولت

    رئیس‌جمهور منتخب تأکید کرد: باید کاری کنیم که مردم از گفتار و رفتار و کردار ما احساس رضایت کنند نه احساس نارضایتی. وی بابیان اینکه قدم اول ما وحدت است و قدم دوم به دنبال حق رفتن است، اظهارداشت: تولیدکنندگان و کارشناسان ما باید درصحنه باشند و به آن‌ها احترام بگذاریم می‌توانیم کشتی را به ساحل نجات برسانیم اما اگر بخواهیم هرکدام از این‌ها را حذف کنیم بی‌شک مشکل پیدا خواهیم کرد.

  • وزیر بهداشت الزاما باید پزشک باشد؟

    در آستانه معرفی کابینه دولت چهاردهم مطرح شد

    وزیر بهداشت الزاما باید پزشک باشد؟

    ۱۵ وزیر از ابتدای انقلاب اسلامی بر کرسی وزارت بهداشت تکیه زده‌اند؛ که تمامی آن‌ها به‌جز یک نفر، پزشک بوده‌اند، اما در اکثر کشور‌های پیشرو در عرصه سلامت، مدیران این حوزه تقریبا هیچ‌گاه از میان ذینفعان، سهامداران بخش خصوصی و پزشکان انتخاب نمی‌شوند، چراکه احتمال تعارض منافع و اتخاذ تصمیماتی مبنی بر منافع گروهی یا صنفی افزایش می‌یابد. 

مطالب روزنامه

آخرین اخبار

راه‌آهن فرانسه همزمان با افتتاحیه المپیک هدف خرابکاری قرار گرفت

شبکه راه‌آهن فرانسه ساعاتی قبل از افتتاح بازی‌های المپیک در این کشور به دلیل آنچه که مقام‌های این کشور اقدامات خرابکارانه عمدی خواندند فلج و سفرهای قطارها از شهرهای دیگر اروپا و فرانسه به پاریس با اختلال شدید مواجه شد.

۰۵ مرداد ۱۴۰۳

رئیس سازمان امور مالیاتی خبر داد

انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان

به گفته سبحانیان انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان حوزه اصناف و مشاغل، تنها سه روز پس از ابلاغ آیین‌نامه نشاندار کردن‌مالیات‌ها، عملیاتی شد

۰۵ مرداد ۱۴۰۳

دیدار پوتین با اسد در کاخ کرملین

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳

گالری فیلم
نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

نطق شنیدنی محسن پیرهادی نماینده مجلس در حمایت از تعطیلی شنبه‌ها

🔹در خصوص تعطیلی شنبه‌ها به نظر فعالان اقتصادی احترام بگذارید. 🔹 نظر آیت الله جوادی آملی بر آن است که «از آنجا که تعطیلی روز شنبه هماهنگ شدن با بازار و داد و ستدهای اقتصادی جهانی است و موثر در حل برخی از مشکلات اقتصادی و مهار تورم است و قصد تشبه به مخالفین نیست […]

گالری عکس