روزنامه رسالت
  • اولین آزمون بودجه دولت

    تکالیف برنامه هفتم توسعه، کاهش تورم و رفع ناترازی‌ها باید در بودجه ۱۴۰۴ لحاظ شود

    اولین آزمون بودجه دولت

    مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشور در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ یکم آبان ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی بر این‌که یکپارچگی، شفافیت و جامعیت از ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ تاکید کرد.

  • ابطال پیش فرض های تل آویو

    چرا طرح ژنرالها محکوم به شکست است؟

    ابطال پیش فرض های تل آویو

    جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان ادامه دارد. نتانیاهو در صدد است با تشدید حضور اشغالگران در محور موسوم به نتساریم( که شمال و جنوب غزه را از یکدیگر جدا می کند)، هزینه های مقاومت در برابر تل آویو را در میان فلسطینیان افزایش دهد.

  • سیاست‌های ارزی همسو با توسعه تجارت

    ضرورت افزایش سهم ایران از صادرات جهانی بررسی شد:

    سیاست‌های ارزی همسو با توسعه تجارت

    ​​​​​​​آیین روز ملی صادرات ۲۹ مهر ۱۴۰۳ با حضور  رئیس جمهور در سالن اجلاس برگزار شد و در این مراسم از صادرکنندگان برتر تجلیل به عمل آمد. رئیس جمهور ضمن تجلیل از صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور، پای سخنان، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های آنان نشست و با اشاره به بیانی از امیرالمومنین علی (ع) گفت: مولا علی در خطبه‌ای در نهج البلاغه وقتی جامعه را طبقه‌بندی می‌کند، وظایف و شأن هر قشر را توضیح می‌دهد و سپس می‌گوید هیچ کدام از این ها نمی‌توانند پایدار باشند، مگر اینکه با تاجران و صاحبان صنعت به درستی رفتار شود.

مطالب روزنامه

آخرین اخبار

وزیر ارتباطات: رفع فیلترینگ با جدیت دنبال می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت با جدیت موضوع رفع فیلترینگ را دنبال می‌کند، اعلام کرد: وضعیت موجود به صلاح نیست و طبیعتا باید به سمتی برویم که گشایش‌هایی در این زمینه اتفاق بیفتد.

02 آبان 1403

تشکر عارف از رهبر انقلاب بابت مشکل گشایی در تدوین بودجه

معاون اول رئیس‌جمهور با قدردانی از رهبر انقلاب بابت مشکل‌گشایی در بحث بودجه گفت: همکاری همه وزرا و دولت برای تدوین بودجه در یک زمان فشرده، نشانگر وفاق و همدلی مدنظر پزشکیان بود و امیدواریم با هماهنگی میان دولت و مجلس بودجه پیشنهادی به تصویب برسد.

02 آبان 1403

هواشناسی؛ بارش باران و برف در ۲۴ استان

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌ برف همراه با رعدوبرق تا یکشنبه آینده در ۲۴ استان خبر داد و برای ۱۵ استان هشدار سطح نارنجی فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

02 آبان 1403

گالری فیلم
تحقق وعده عملیات صادق ۲؛ تل‌آویو موشک‌باران شد

تحقق وعده عملیات صادق ۲؛ تل‌آویو موشک‌باران شد

ایران برای دومین‌بار از خاک خود و به شکل مستقیم، اراضی اشغالی را هدف قرار داد. عملیات «وعده صادق۲» با نام «یا رسول الله»، در شامگاه سه‌شنبه (۱۰ مهر)، نقطه عطفی در تاریخ مقاومت اسلامی علیه جنایات صهیونیست‌ها و همچنین یکی از مقاطع مهم در سیاست خارجی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

گالری عکس