چرا باید در مهر ماه به کیش سفر کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 93566
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ |

چرا باید در مهر ماه به کیش سفر کنیم؟

یکی از مزیت‌های اصلی سفر به کیش در مهر ماه، پایین بودن قیمت تور نسبت به فصل‌های پاییز و زمستان است. هر چقدر از ابتدای فصل پاییز به سمت آخرین ماه این فصل برویم، قیمت تور کیش حداقل بصورت میانگین 20٪ افزایش خواهد یافت. در نتیجه از نظر قیمت، بهترین تور کیش از تهران و سایر شهر‌ها را می‌توانید در مهر ماه رزرو کنید.
چرا باید در مهر ماه به کیش سفر کنیم؟

یکی از مزیت‌های اصلی سفر به کیش در مهر ماه، پایین بودن قیمت تور نسبت به فصل‌های پاییز و زمستان است. هر چقدر از ابتدای فصل پاییز به سمت آخرین ماه این فصل برویم، قیمت تور کیش حداقل بصورت میانگین ۲۰٪ افزایش خواهد یافت. در نتیجه از نظر قیمت، بهترین تور کیش از تهران و سایر شهر‌ها را می‌توانید در مهر ماه رزرو کنید.

تعطیلات مهر؛ موقعیت مناسب سفر به کیش

در نیمه اول مهر، ۲ روز تعطیلی داریم که موقعیت خوبی برای سفر به کیش هستند. یک‌شنبه دوم مهر بخاطر شهادت امام حسن (ع) تعطیل است. مسافران برای سفر به کیش می‌توانند از آخرین چهارشنبه یا پنج‌شنبه شهریور ماه تا دوم مهر تور کیش را رزرو کنند. همچنین درخواست‌های زیادی برای رزرو تور کیش در یازدهم مهر وجود دارد. به این دلیل که مسافران کارمند و شاغل می‌توانند با مرخصی یک و نیم روزه از سه‌شنبه ۱۱ مهر تا جمعه ۱۴ مهر به کیش بروند. اما در نیمه دوم مهر ماه بخاطر نبودن تعطیلات، هزینه‌های سفر به جزیره کیش نسبت به نیمه اول این ماه پایین‌تر خواهد بود.

وضعیت‌ تفریح‌های موزیکال کیش در تعطیلات مهر

احتمال دارد تفریح‌های موزیکال مانند اجرای زنده موسیقی در رستوران‌ها، کنسرت‌ها و جُنگ‌های شادی بخاطر عزاداری تعطیل باشند. اما در دومین تعطیلی، یعنی سه‌شنبه یازدهم مهر بخاطر ولادت پیامبر (ص)، برنامه‌های ویژه شادی، جُنگ‌ها و کنسرت‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

آب و هوای کیش در مهر چه وضعیتی دارد؟

آب و هوای جزیره کیش در مهر ماه به اندازه ماه‌های دیگر پاییز خنک نیست. اما رطوبت و گرمای آن نسبت به شهریور کمتر خواهد بود. با نزدیک شدن به ماه‌های آبان و آذر، احتمال بارندگی و بارش‌های شدید باران در کیش افزایش می‌یابد. در آب و هوای بارانی،‌ نمی‌توانید در ساحل‌های کیش شنا کنید یا به تفریح‌های آبی و دریایی بپردازید. اما روز‌های آفتابی جزیره کیش در مهرماه بیشتر از سایر ماه‌های این جزیره خواهد بود و از نظر آب و هوایی، زمان مناسبی برای سفر به این جزیره است.

از خلوتی جزیره کیش در مهر ماه استفاده کنید

در مهر ماه دانش آموزان و دانشجویان به مدرسه و دانشگاه می‌روند. به همین دلیل خانواده‌های بدون دانش آموز و دانشجو، فرصت مناسبی برای سفر به کیش پیدا می‌کنند. از طرف دیگر، در مهر ماه هنوز آب و هوای کیش به اوج مطلوبیت نرسیده است. به همین دلیل مسافران با حساسیت شدید به گرمای هوا، منتظر فصل زمستان و آب و هوای بهتر جزیره کیش هستند. در نتیجه جزیره کیش نسبت به ماه‌های دیگر سال خلوت‌تر خواهد بود. بنابراین هزینه‌های رزرو تور مانند بلیط هواپیما،‌ اتاق هتل و سایر مخارج سفرتان کمتر از ماه‌های آینده سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

تنوع زیاد خدمات سفر به کیش در مهر ماه

در ماه‌های دیگر سال بخاطر شلوغ بودن جزیره کیش، ظرفیت‌ هواپیماهای کیش تکمیل می‌شود. احتمال دارد هتل‌های کیش نیز جای خالی نداشته باشند. به همین دلیل در صورت سفر به کیش در ماه‌های دیگر سال ممکن است نتوانید پرواز مورد نظر یا اتاق هتل مورد علاقه‌تان را رزرو کنید. اما در مهر ماه به دلیل خلوت بودن جزیره، حق انتخاب وسیعی برای رزرو خدمات سفرتان مانند نوع هتل و کلاس پروازی دارید.

امکان رزرو هتل با غذا در کیش همیشگی نیست

خیلی از مسافران جزیره کیش به رزرو وعده‌های غذایی ناهار و شام در هتل علاقه دارند. هتل‌های کیش در زمان خلوت بودن این جزیره مانند مهر ماه، امکان رزرو وعده‌های غذایی ناهار و شام را برای مسافران فراهم می‌کنند. در حالی که در ایام شلوغ مانند اواخر فصل پاییز تا آخر بهار، احتمال کمی دارد که امکان رزرو وعده‌های غذایی در هتل فراهم باشد. می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور کیش با ناهار و امکان رزرو وعده‌های غذایی در هتل مورد نظرتان با کارشناسان فروش تور کیش تماس بگیرید.

مهرماه؛ زمان لذت بردن از تفریح با تخفیف

در مهرماه بخاطر کاهش تعداد مسافران جزیره، فروشندگان تور کیش تخفیف‌های ویژه‌ای برای تفریح‌های متنوع این جزیره ارائه می‌دهند. می‌توانید با استفاده از این تخفیف‌ها هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید. حتی استفاده از بعضی تفریح‌ها با تخفیف‌های ويژه تور کیش برای مسافران رایگان تمام می‌شود.

تفریح‌های رایگان در سفر با تور کیش نهال گشت

در صورت رزرو تور کیش از نهال گشت در مهر ماه بعضی از تفریح‌ها برای شما رایگان تمام می‌شوند. به عنوان مثال گشت جزیره، شاتل سواری و بلیط جُنگ‌های شادی را می‌توانید رایگان تهیه کنید. در گشت جزیره از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مانند شهر باستانی حریره، خانه بومیان و شهر زیر زمینی کاریز بصورت رایگان بازدید خواهید کرد. همچنین در زمان غروب آفتاب به دیدن کشتی یونانی می‌روید. به غیر از گشت رایگان می‌توانید بصورت گروهی و رایگان شاتل سواری کنید. همچنین به ازای هر دو نفر، یک بلیط جُنگ شادی رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

نحوه دریافت مشاوره رایگان از نهال گشت

یکی از خدمات اصلی نهال گشت برای مسافران، ارائه مشاوره رایگان قبل از سفر است. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت‌ انواع پکیج‌های تور کیش می‌توانید به سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مراجعه نمایید. اما برای رزرو تور کیش از نهال گشت از شهرستان‌ها باید بصورت تلفنی تور کیش را رزرو کنید. به عنوان مثال برای رزرو تور کیش از کرمانشاه با شماره تلفن آژانس گردشگری نهال گشت تماس بگیرید. اما در شهر‌های تهران و کرج علاوه بر رزرو تلفنی تور، امکان رزرو حضوری تور کیش از شعب آژانس گردشگری نهال گشت را خواهید داشت.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.