انتقاد از تردد خوردهایی با معاینه فنی غیر استاندارد در تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 92582
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ |

انتقاد از تردد خوردهایی با معاینه فنی غیر استاندارد در تهران

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت رسیدگی به معضل ترافیک در پایتخت تاکید کرد و از تردد خوردهایی با معاینه فنی غیر استاندارد در تهران گلایه کرد.
انتقاد از تردد خوردهایی با معاینه فنی غیر استاندارد در تهران

مهدی پیرهادی روز سه‌شنبه در جریان یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که با حضور سرهنگ موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، از زحمات سردار حمیدی تشکر کرد و برای سرهنگ موسوی پور آرزوی موفقیت کرد.

وی خطاب به پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه برخی خودروها معاینه فنی استاندارد و معتبر ندارند، گفت: در همه نقاط تهران دوربین ثبت تخلف نداریم و در برخی قسمت‌های شهر نیز دوربین ها دچار آسیب شده اند و ثبت تخلف به درستی انجام نمی شود.وی افزود: برخی خودرو ها نیز معاینه فنی خود را از مراکز خارج از شهر تهران دریافت می کنند و استاندارد لازم برای تردد در شهر تهران را ندارند که پلیس باید در این خصوص تدبیری بیاندیشد.

وی همچنین از تردد آزادانه خودروهای آلاینده در سطح شهر نیز گلایه کرد و افزود: در برخی موارد خودروهای آلاینده بدون هیچ سنجشی در شهر تهران حرکت می‌کنند؛ هر چند پلیس از نظر تعداد نیرو و اعتبار در تنگناست اما باید کمک کنیم که مشکلات شهر رفع شود.وی در ادامه سخنان خود به موضوع زلزله هرات افغانستان اشاره کرد و از شهرداری تهران خواست با توجه به شرایط این کشور برای کمک رسانی تدبیری بیاندیشد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.