بهترین تجربه اقامت با هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 92395
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ |

بهترین تجربه اقامت با هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد

تورها و مسافرت‌های زیادی در سال انجام می‌شود که می‌توان به‌جرات گفت سهم مشهد از بقیه شهرهای ایران بیشتر است. در مشهد یکی مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) خیابان امام رضا بوده؛ در این خیابان هتل‌ها و سوئیت‌های خوب و معروفی مانند هتل قصر طلایی مشهد و هتل الماس 2 مشهد وجود دارد. 
بهترین تجربه اقامت با هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد

تورها و مسافرت‌های زیادی در سال انجام می‌شود که می‌توان به‌جرات گفت سهم مشهد از بقیه شهرهای ایران بیشتر است. در مشهد یکی مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) خیابان امام رضا بوده؛ در این خیابان هتل‌ها و سوئیت‌های خوب و معروفی مانند هتل قصر طلایی مشهد و هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد. یکی از بهترین هتل های مشهد https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad در این خیابان هتل درویشی مشهد است. امکان دارد قصد انتخاب هتل‌های پنج ستاره و درجه یک میان هتل‌های مشهد را داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل‌های خوب و با کیفیت این شهر زیارتی آشنا شوید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. این هتل ۲۰ طبقه و ۲۲۳ اتاق با امکانات مختلف مانند رویال، فصل، پنت‌هاوس، اتاق ملل و اتاق‌های VIP دارد که سفری به‌یادماندنی را با کادری مجرب و مهمان‌نواز برای شما به‌ارمغان می‌آورد. هتل درویشی مشهد یکی از بلندترین ساختمان‌های اقامتی مشهد و بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور با سطح شیشه‌ای است.

موقعیت مکانی هتل درویشی

هتل درویشی مشهد هتلی پنج ستاره، مجلل و لوکس بوده و کنار خیابان امام رضا بنا شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر ۱.۴ کیلومتر بوده؛ شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید. هتل درویشی با موقعیتی مناسب و نزدیکی به مراکز خرید مثل بازار امام رضا، بازار جنت، مرکز خرید خورشید و… خیال مسافران خود را از بابت خرید راحت کرده است. همچنین فاصله هتل با فرودگاه بین‌المللی هشت کیلومتر و با راه‌آهن پنج کیلومتر بوده که یکی از ویژگی‌های خوب این هتل مجلل و لوکس به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل درویشی

در این هتل امکاناتی از قبیل سونا، ماساژور، وسایل بدنسازی، چایخانه سنتی، پارک، صرافی، گیم‌نت، سالن بیلیارد، آرایشگاه، سرویس رفت‌ وبرگشت حرم، پارک، رستوران بام، خودپرداز، خدمات برای معلولین، آتلیه، مرکز خرید، جکوزی، اتاق سیگار، خدمات نگهداری کودک، خدمات بیدارباش، لابی، رستوران، پارکینگ و… تعبیه شده است که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بهترین تجربه اقامت با هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد_files\images_1695818948_651424c486be6.jpg

پارکینگ این هتل فضایی برای قرار گرفتن ۸۰ خودرو را دارد که مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان وسیله نقلیه خود را در آن قرار دهند. رستوران هتل درویشی ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی سرو و فرنگی می‌شود. لابی این هتل نیز حدود ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن امکاناتی مانند اینترنت، تلفن و تلوزیون تعبیه شده است. یکی از هتل های مشهد که توان رقابت با هتل درویشی را دارد، هتل الماس ۲ مشهد است. پیشنهاد می‌کنم اقامت در این هتل را تجربه کنید.

هتل قصرطلایی مشهد

هتل بین‌المللی قصر طلایی یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد بوده که از خاص‌ترین ومدرن‌ترین هنر معماری روز دنیا در آن استفاده شده است. این هتل در سال ۱۳۸۹ در خیابان امام رضا بین کوچه‌های ۳۴ و ۳۶ بنا شد. هتل قصر طلایی ۲۰ طبقه ساختمان و ۳۵۸ اتاق و سوئیت دارد و مسافران می‌توانند مسافرتی دل‌چسب و خاص را در این هتل تجربه کنند. ناگفته نماند کادر مجرب این هتل آماده خدمت‌رسانی به زائران امام رضا بوده است.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی

هتل بین‌المللی قصر با حرم امام رضا(ع) فاصله‌ای ۸۰۰ متری دارد. این هتل در خیابان امام رضا و بین کوچه‌های امام رضا ۳۴ و ۳۶ واقع شده است و با پنج دقیقه پیاده‌روی دسترسی به حرم امام رضا(ع) ممکن خواهد بود. این هتل با فرودگاه بین‌المللی و راه‌آهن حدود شش کیلومتر فاصله دارد و این موضوع را می‌توان یکی از ویژگی‌های خوب هتل دانست. این هتل از هتل های پنج ستاره مشهد محسوب می‌شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\بهترین تجربه اقامت با هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد_files\images_1695818948_651424c48c6af.jpg

امکانات هتل قصر طلایی

در هتل قصر طلایی مشهد امکاناتی مانند رستوران، لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، استخر، پارکینگ، صندوق امانات، جکوزی، سونا، سالن ورزشی، پله اضطراری، آسانسور، اتاق اپراتور، فضای سبز، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، مرکز خرید، پارک کودک، خدمات تشریفات ویژه، کرایه اتومبیل، ترانسفر، خدمات پزشکی، تاکسی و… قرار داده شده است که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

البته این نکته را فراموش نکنید که هزینه استخر را باید جداگانه پرداخت کنید. در چهار رستوران این هتل عنوان غذاهای ایرانی، عربی، فست‌فود، گیاهی و فرنگی سرو می‌شود. پارکینگ این هتل ظرفیتی مناسب برای قرارگیری ۱۰۰ خودرو دارد که مهمانان به‌صورت رایگان می‌توانند وسیله نقلیه خود را در آن قرار دهند.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم مطهر است. این نکته درباره این هتل نظر بسیار زیادی از زائران را به خود جلب کرده؛ از همین رو محبوبیت چشم‌گیری میان مسافران دارد. موقعیت مکانی بسیار عالی قابلیت دسترسی میهمانان به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه های تاریخی را به‌آسانی فراهم کرده است.

این هتل با ۲۵ طبقه بنا و ۲۱۸ اتاق یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد محسوب می‌شود. چشم‌انداز این هتل فوق‌العاده بوده و شما می‌توانید از اتاق‌های بالکن دار حرم نورانی امام رضا و شکوه و عظمت این بارگاه ملکوتی را از فاصله نزدیک ببینید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.