دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکترهای چشم پزشک شهریار و تبریز و قم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 90120
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 24 مرداد 1402 - 15:29 |

دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکترهای چشم پزشک شهریار و تبریز و قم

مراجعه به دکتر متخصص چشم پزشک برای افرادی که دچاری عارضه‌هایی در چشم خود هستند ضروری است. در صورتی‌که به‌طور مرتب برای چکاپ این عضو مهم بدن به پزشک مراجعه کنید؛ از ایجاد بیماری‌ و مشکلات در آنها تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.
دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکترهای چشم پزشک شهریار و تبریز و قم

مراجعه به دکتر متخصص چشم پزشک برای افرادی که دچاری عارضه‌هایی در چشم خود هستند ضروری است. در صورتی‌که به‌طور مرتب برای چکاپ این عضو مهم بدن به پزشک مراجعه کنید؛ از ایجاد بیماری‌ و مشکلات در آنها تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.

چشم‌ها علاوه‌بر بینایی می‌توانند به شناسایی برخی بیماری‌ها در بدن کمک کنند. به همین دلیل نیز حفظ سلامت آنها از مهم‌ترین کارهایی است که هر فرد باید انجام دهد. پزشک نیز با ارائه راه‌کارهایی مهم می‌تواند به ما در این مسیر کمک کند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی علائم و مواردی که مراجعه به متخصص را ضروری می‌کند بپردازیم. همچنین

راه‌کاری برای رزرو نوبت اینترنتی برای افرادی که در شهرهای تبریز، قم و شهریار هستند بیان کنیم.

چه زمانی مراجعه به دکتر متخصص چشم پزشک لازم است؟

مهم‌ترین عارضه چشمی که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو می‌شوند؛ تاری چشم است. همچنین بروز عفونت، حساسیت، تنبلی چشم و عیوب انکساری از مواردی هستند که مراجعه به دکتر متخصص چشم پزشک را ضروری می‌کنند.

جلوگیری از بیماری‌های چشمی زمانی امکا‌ن‌پذیر است که به‌طور مرتب چکاپ شوید. درصورتی‌که می‌خواهید دچار عارضه‌ها و مشکلات چشمی نشوید در بازه‌های زمانی مشخص مراجعه به متخصص را فراموش نکنید.

نحوه دریافت نوبت اینترنتی از دکتر متخصص چشم پزشک

اگر در شهرهای تبریز، شهریار یا قم ساکن هستید؛ به‌راحتی می‌توانید از طریق وب‌سایت دکترتو جهت دریافت نوبت اقدام کنید. برای این کار کافی‌است نام این مجموعه را در مرورگر خود تایپ کرده و پس از انتخاب شهر، لیست کاملی از پزشکان را مشاهده کنید.

اخذ نوبت اینترنتی از چشم پزشک قم

قم ازجمله‌های شهرهای مهم کشور است که جمعیت زیادی نیز دارد. به همین دلیل در کنار تعداد بالای بیمار، پزشکان متعددی نیز در این شهر فعالیت می‌کنند. پس شناخت بهترین متخصصین می‌تواند کمی سخت باشد.

برای اخذ نوبت از دکتر چشم پزشک قم می‌‌توانید از روش آنلاین که بسیار راحت و کاردی است استفاده کنید. همچین در روش آنلاین، شناخت دکتر متخصص چشم پزشک با توجه به نظر کاربران راحت‌تر خواهد بود.

در ادامه برخی از چشم‌پزشک‌های برتر قم را معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود. این متخصصین به شرح زیر هستند:

دکتر سید احمدحسین جنابان

دکتر جنابان یکی از برترین مختصصان چشم‌پزشکی در قم است که فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی را نیز دارد. بیماران مختلفی این پزشک را تایید کرده‌اند. در صورت ناتوانی در اخذ نوبت اینترنتی یا پس از دریافت نوبت و برای معاینه حضوری، باید به آدرس قم، ابتدای خیابان سالاریه، بلوار گلزاری، جنب بانک سپه، ساختمان گلزار، طبقه ۳ واحد ۸ مراجعه کنید.

دکتر منصور ولایی

از دیگر متخصصان چشم‌پزشکی در قم که خدمات مختلف زیادی در خصوص کیست مغزی، درد مزمن گردن، شنت مغزی، نوروپاتی محیطی و شکستگی جمجمه نیز ارائه می‌دهد می‌توان به دکتر منصور ولایی اشاره کرد. مطب این پزشک در قم، میدان صدوقی، نبش خیابان عطاران، ساختمان پزشکان تسنیم، طبقه ۶، واحد ۶ واقع شده است.

دکتر فاطمه جوادیان

دکتر فاطمه جوادیان ازجمله پزشکان متخصص چشم‌پزشکی و فلوشیپ شبکیه در قم است که مطب وی در قم، ۴۵ متری صدوق، نبش عطاران، روبه‌روی داروخانه امام رضا، ساختمان تسنیم، طبقه چهارم قرار داد.

اخذ نوبت اینترنتی از چشم پزشک تبریز

در شهر تبریز نیز ممکن است بیماران با چالش‌هایی در انتخاب دکتر متخصص چشم پزشک روبه‌رو باشند. این سوال همواره پیش‌ می‌آید که آیا پزشک از تخصص کافی برخوردار است؟

در صورت اخذ نوبت اینترنتی از دکتر چشم پزشک تبریز می‌توانید تمام نظرات بیماران پیشین، امتیازهایی که به دکتر داده‌اند و خدماتی که در مطب ارائه می‌شود را مشاهده کنید. در این شرایط قطعا انتخاب راحت‌تر خواهد بود.

برخی از بهترین چشم‌‌پزشک‌های تبریز که از تجربه خوب و تخصص کافی در زمینه درمان انواع مشکلات و بیماری‌های چشمی برخوردارند به شرح زیر هستند:

دکتر بهنام غفارزاده

در مطب دکتر غفارزاده خدمات مختلفی ازجمله انواع جراحی‌های چشم با لیزر و لیزیک، اصلاح عیب‌های انکساری و مجاری اشک، جراحی کاتاراکتف استرابیسیم و تجویز عینک انجام می‌شود. مطب نیز در تبریز، خیابان آزادی، ۳ راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه ۵ واقع شده است.

دکتر آراز محمدزاده

دکتر متخصص چشم پزشک، آقای محمدزاده در بیمارستان‌های مختلفی فعالیت دارد که از آنها می‌توان به علوی، محلاتی، حکیمان نور، سینا و مهر اشاره کرد. برای مراجعه به مطب نیز باید به آدرس تبریز، کمربندی میانی، پل پیشقدم، کلینیک سلامت، طبقه ۴ مراجعه کنید.

محمدباقر رهبانی نوبر

از باتجربه‌ترین پزشکان متخصص تبریز می‌توان به دکتر رهبانی اشاره کرد. برای درمان عوارض چشمی، بیماری‌های اتو ایمون و دیابت می‌توانید به مطب وی مراجعه کنید.

اخذ نوبت اینترنتی از چشم پزشک شهریار

ساکنین شهریار نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران با چالش‌هایی در مسیر انتخاب دکتر متخصص چشم پزشک همراه هستند. دکترتو تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات و چالش‌ها به‌کار گرفته است.

درحال‌حاضر برای دریافت نوبت دکتر چشم پزشک شهریار دیگر لازم نیست نگران یافتن پزشک یا مراجعه حضوری باشید؛ چرا که این کار به‌راحتی و در چند دقیقه قابل انجام است.

در کنار اخذ نوبت اینترنتی آگاهی، از امکانات مطب و میزان مهارت‌های پزشک از دیگر مواردی است که رزرو نوبت آنلاین برای شماه به‌همراه خواهد داشت. در ادامه برخی پزشکان برتر شهریار را معرفی می‌کنیم.

دکتر محمد فیروزی منفرد

یکی از پزشکان حازق شهریار در حوزه چشم‌پزشکی، دکتر فیروزی منفرد است. برای مراجعه حضوری به این پزشک می‌توانید به آدرس شهریار، چهارراهمخابرات، جنب داروخانه تاجیک، ساختمان سینا مراجعه کنید.

دکتر طاهرمحمد شیخی

دکتر شیخی نیز در زمینه درمان بیماری‌ها و مشکلات چشمی از تجربه کافی برخوردار است. مطب وی در شهریار، خیابان ولیعصر، بعد از چهارراهمخابرات، ساختمان افشار طبقه ۴ قرار دارد.

دکتر سامان رضانژادکوتنائی

از پزشکان متخصص و جوان در حوزه چشم‌پزشکی شهریار باید از دکتر رضانژاد نیز نام ببریم. مطب این پزشک در شهریار، چهارراه مخابرات، خیابان شهید بهشتی شرقی، جنب داروخانه تاجیک، ساختمان سینا واقع شده است.

جمع‌بندی

بهترین زمان برای مراجعه به دکتر متخصص چشم پزشک قبل از به‌وجود امدن مشکلات چشمی است. برای اینکه بهترین متخصصان را بشناسید و از آنها نوبت دریافت کنید، می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. مجموعه دکترتو در این مسیر به شما کمک می‌کند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای دریافت نوبت اینترنتی از بهترین دکترهای چشم پزشک شهریار و تبریز و قم بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.