بهترین هتل ‌های ۳ ستاره میدان تکسیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 82345
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ |

بهترین هتل ‌های ۳ ستاره میدان تکسیم

منطقه تکسیم استانبول یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین مناطق برای افرادی است که برای تفریح یا کسب‌وکار به شهر استانبول سفر می‌کنند؛ به این دلیل که فقط با چند دقیقه پیاده‌روی کردن در این منطقه می‌توانید به مهم‌ترین مراکز فرهنگی، تفریحی و تاریخی مشهور این شهر دسترسی پیدا کنید. تکسیم یک محله کاملا مدرن در شهر استانبول است که در قسمت اروپایی کشور ترکیه قرار دارد.
بهترین هتل ‌های ۳ ستاره میدان تکسیم

بهترین هتل ‌های ۳ ستاره میدان تکسیم

منطقه تکسیم استانبول یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین مناطق برای افرادی است که برای تفریح یا کسب‌وکار به شهر استانبول سفر می‌کنند؛ به این دلیل که فقط با چند دقیقه پیاده‌روی کردن در این منطقه می‌توانید به مهم‌ترین مراکز فرهنگی، تفریحی و تاریخی مشهور این شهر دسترسی پیدا کنید. تکسیم یک محله کاملا مدرن در شهر استانبول است که در قسمت اروپایی کشور ترکیه قرار دارد. از آن‌جایی که این میدان یک محله بسیار جذاب برای گردشگران ترکیه است؛ در نتیجه هتل‌ های بسیار زیاد با امکانات متنوع در آن پیدا می‌شود. به طور معمول هتل‌ های میدان تکسیم استانبول پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره هستند. هتل های ۳ ستاره مانند هتل گرند پالمیه تکسیم استانبول برای کسانی که به دنبال یک اقامت ارزانقیمت در استانبول هستند، مناسب است. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل ‌های سه ستاره میدان تکسیم بپردازیم.

هتل لیوا سوئیت استانبول (Liva Suite Hotel)

هتل لیوا سوئیت در ۵۰۰ متری میدان تکسیم و ۷۰۰ متری از خیابان استقلال قرار دارد؛ در نتیجه با اقامت در این هتل، شما از مزایای بسیار زیادی مانند استفاده آسان از مراکز خرید و فروشگاه‌های مختلف برخوردار خواهید شد. در این هتل، پذیرش میهمان به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود؛ بنابراین هر زمان که به این هتل مراجعه کنید، اقدامات پذیرش شما صورت می‌گیرد.
هتل لیوا دارای تعدادی سوئیت مجزاست که می‌توانید در آشپزخانه‌های مجهز آن‌ها پخت‌وپز روزانه خود را انجام دهید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، خدمات گردشگری، ترانسفر فرودگاهی، رستوران، کافی‌شاپ و… اشاره کرد‌. این هتل از نظر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه، همچنین بسیار تمیز است.

هتل گرند پالمیه استانبول (Grand Hotel Palmiye Istanbul)

هتل گراند پالمیه یکی از هتل ‌های سه ستاره‌ای است که در قلب شهر استانبول یعنی خیابان استقلال قرار دارد. از آن‌جایی که فاصله خیابان استقلال تا میدان تکسیم بسیار کم است؛ بنابراین با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید خود را به این میدان تکسیم برسانید.
امکانات و خدمات رفاهی فوق‌العاده و متنوعی برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است؛ پس همه‌چیز دست به دست هم داده‌اند تا مسافران یک اقامت دل‌نشین و راحت را در این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، خدمات ویژه معلولین، خشک‌شویی، لباسشویی، کافی‌شاپ، رستوران، خدمات اجاره خودرو و… اشاره کرد.
اتاق‌های گوناگونی در هتل گرند پالمیه قرار دارد که هرکدام از آن‌ها امکانات متفاوتی مناسب با سلیقه و نیازهای افراد ارائه می‌دهند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق‌های این هتل آن‌قدر ساده و آرامش‌بخش است که هر مسافری را در بدو ورود به خود جذب می‌کند. تمامی اتاق‌ها از نظافت و تمیزی رضایت‌‌بخشی برخوردار هستند. به این دلیل که خدمات خانه‌داری و نظافت اتاق‌ها به صورت کاملا رایگان و هر روزه انجام می‌شود.
از طرف دیگر تمام اتاق ‌های هتل گرند پالمیه استانبول دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسبی مانند سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، میز، تلویزیون، مینی‌بار، سرویس بهداشتی خصوصی و… هستند.

هتل فیده استانبول (Fide Hotel)

هتل فیلد یکی دیگر از هتل‌ های سه ستاره میدان تکسیم استانبول است که فاصله بسیار نزدیکی با مکان‌های تاریخی و دیدنی استانبول دارد. اتاق‌های این هتل همگی تمیز و ساده هستند و از امکاناتی مانند تلویزیون، تخت و دیگر وسایل معمول برخوردارند.
از جمله خدمات هتل فیده می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خدمات اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، پارکینگ و… اشاره کرد. با هزینه اندکی که این هتل دارد، اگر به دنبال یک محل اقامت ارزان‌قیمت و در عین حال تمیز هستید، قطعا پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل اف اس (Istanburg Efes Hotel)

هتل اف اس نسبت به هتل‌ های ۳ ستاره دیگر واقع در میدان تکسیم استانبول از کیفیت بالاتری برخوردار است. این هتل نزدیک به ۲۰ اتاق دارد که همگی آن‌ها از امکاناتی مانند تهویه مناسب، سرویس بهداشتی مجهز، ماهواره، اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال و… بهره مند هستند.
از امکان هتل می‌توان به به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ اشاره کرد. اگر می‌خواهید در هتلی اقامت کنید که فاصله کمی با مکان‌های دیدنی و تفریحی استانبول داشته باشید، قطعا هتل اف اس می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. به این خاطر که این هتل از برج گالاتا ۱۸ دقیقه، از کاخ باغچه ۲۵ دقیقه و از بازار بزرگ ۴۱ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

هتل مکسول (Taksim Maxwell Hotel)

با وجود این‌که ما میدان تکسیم را یک میدان پر رفت‌وآمد و نسبتا شلوغ می‌دانیم؛ اما هتل مکسول در مکان آرام و ساکت این میدان قرار دارد. هتل مکسول ۷۷ اتاق مجهز دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، خدمات تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، اتاق ‌های خانوادگی و… اشاره کرد.

هتل کوئنتو استانبول (Taksim Cuento Hotel)

شاید بتوان لقب بهترین هتل سه ستاره را در میدان تکسیم، به هتل کوئنتو داد؛ به این دلیل که این هتل در قلب میدان تکسیم قرار دارد؛ بنابراین در اطراف آن می‌توانید انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، مغازه‌های کوچک و بزرگ، مراکز خرید، ایستگاه مترو و… را مشاهده کنید.
رستوران بزرگ و لوکس این هتل هم‌تراز با هتل‌های ۴ ستاره است که در آن انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شود. از جمله امکانات هتل کوئنتو می‌توان به خدمات ویژه معلولین، دارا بودن فضای سبز بسیار بزرگ، اتاق‌های خانوادگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، آسانسور، اتاق جلسات و..‌. اشاره کرد.

رزرو هتل های میدان تکسیم استانبول در فلای تودی

منطقه تکسیم در قلب شهر استانبول واقع شده است و ایستگاه مرکزی مترو در این منطقه قرار دارد؛ بنابراین به راحتی به مسافران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به نقاط مختلف شهر بروید. فرقی ندارد به قصد انجام کار، تفریح یا خرید به استانبول سفر کرده باشید؛ زیرا در منطقه تکسیم می‌توانید قطعا هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت و بهترین امکانات پیدا کنید. اگر به دنبال هتل‌ های اقتصادی و سه ستاره در منطقه تکسیم هستید، وارد سایت فلای تودی شوید. این سایت متنوع ترین هتل های استانبول در میدان تکسیم و خیابان استقلال را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.