بهترین لوازم جانبی موبایل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 80885
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ |

بهترین لوازم جانبی موبایل

خرید لوازم جانبی موبایل امری بسیار سخت بوده و انتخاب اینکه چه نوع لوازم جانبی برای خود تهیه کنید کمی دشوار خواهد بود. امروزه با وجود گسترش لوازم جانبی فیک و تقلبی تشخیص جنس اصلی کمی دشوار بوده و تنها خرید لوازم جانبی موبایل از مجموعه‌های معتبر پیشنهاد می‌شود.
بهترین لوازم جانبی موبایل

بهترین لوازم جانبی موبایل

خرید لوازم جانبی موبایل امری بسیار سخت بوده و انتخاب اینکه چه نوع لوازم جانبی برای خود تهیه کنید کمی دشوار خواهد بود. امروزه با وجود گسترش لوازم جانبی فیک و تقلبی تشخیص جنس اصلی کمی دشوار بوده و تنها خرید لوازم جانبی موبایل از مجموعه‌های معتبر پیشنهاد می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم برخی از لوازم جانبی موبایل‌های سامسونگ و اپل را به شما معرفی کنیم، شما را با مرجعی رسمی جهت خرید این لوازم جانبی آشنا کنیم و درباره خرید بهترین لوازم جانبی برای گوشی‌های سامسونگ و اپل سخن بگوییم در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود ارسال کنید.

خرید لوازم جانبی موبایل سامسونگ

یکی از برندهای مطرح و معروف موبایل که از گذشته تاکنون گوشی‌های مناسبی را روانه بازار کرده سامسونگ است. لوازم جانبی گوشی‌های این برند در بازار موجود بوده اما همواره پیشنهاد می‌شود از مجموعه‌های معتبری این لوازم را تهیه نمایید. چرا که خرید جنس فیک یا تقلبی برای این گوشی‌ها به گوشی شما آسیب خواهد زد و شما را در دردسر خواهد انداخت. به عنوان مثال اگر در خرید شارژر دقت نکنید، احتمال از کار افتادن شارژر و باتری گوشی شما وجود خواهد داشت. و این مورد از لحاظ هزینه‌ها نیز برای شما زیان‌بار خواهد بود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه‌های معتبری نظیر استپ موبایل دست به خرید این لوازم جانبی بزنید تا از خرید خود آسوده باشید.

خرید شارژر موبایل سامسونگ

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل‌ها شارژر بوده و خرید آن باید با کمی احتیاط صورت گیرد. شما می‌توانید جهت خرید شارژر موبایل سامسونگ به فروشگاه اینترنتی استپ موبایل مراجعه کنید و این شارژر را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

خرید گلس محافظ و قاب تلفن همراه سامسونگ

گلس یک لایه محافظتی بوده که بر روی ال‌ سی ‌دی گوشی قرار گرفته و موجب می‌شود تا در صورت وارد شدن فشار به صفحه گوشی، صفحه دچار آسیب و شکستگی نشده و همانند روز اول باشد. باید توجه داشته باشید که این گلس‌ها با ضخامت‌های متفاوتی در بازار موجود بوده و کیفیت‌های متفاوتی دارند که این امر سبب تفاوت قیمت در این کالا شده است.

یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های محافظت از موبایل‌های هوشمند قاب و گلس است که از تلفن هوشمند شما در برابر ضربه و افتادن از ارتفاع تا حد زیادی محافظت کرده و مانع رسیدن آسیب شدید به گوشی می‌شود. قاب‌های تلفن‌ همراه مدل‌های مختلفی داشته که از این مدل‌ها می‌توان به دو نوع متفاوت سیلیکونی و پلاستیکی اشاره کرد.

این قاب‌ها علاوه بر زیبا کردن موبایل شما از خط و خش‌های احتمالی بر روی تلفن همراه جلوگیری کرده و سبب سالم‌تر ماندن آن می‌شوند همچنین در صورت تکراری شدن قاب گوشی می‌توانید قاب جدیدی خریده و آن را جایگزین قاب قبلی کنید.

اگر به دنبال خرید گلس محافظ و قاب تلفن همراه سامسونگ با قیمت مناسب هستید یکی از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این زمینه که دارای انواع قاب و گلس بوده و قاب‌های باکیفیتی در طرح‌ها و رنگ‌ها مختلف دارد استپ موبایل است. قاب‌ها و گلس‌های موجود در فروشگاه اینترنتی استپ موبایل علاوه‌بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخورداراند و افرادی که از این فروشگاه خرید انجام داده‌اند همواره رضایت کافی را داشته‌اند.

Description: لیست کامل و نکات مهم هنگام خرید لوازم جانبی موبایل - ویرگول

خرید هندزفری

گاها در بعضی از جعبه‌های گوشی به همراه شارژر یک عدد هندزفری نیز وجود دارد که برای گوش دادن موسیقی و صحبت کردن قابل استفاده است اما افرادی که بیشتر در هنگام رانندگی از هندرفری استفاده می‌کنند، استفاده از هندزفری‌های با سیم هنگام رانندگی برایشان سخت بوده و به همین دلیل بهتر است از هندزفری‌های بدون سیم استفاده کنند.

در این مورد باید بگوییم اگر به دنبال هدفون‌های باکیفیت هستید بهتر است به جای استفاده از محصولات جانبی همراه تلفن هوشمند، از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که کیفیت بسیار بالاتری داشته و مورد تایید شما است.

خرید پاور بانک برای گوشی‌های سامسونگ

یکی از اکسسوری‌های غیر ضروری برای تلفن‌های هوشمند پاوربانک است که به شما کمک می‌کند تا در مواقعی که به برق دسترسی ندارید توسط این وسیله به راحتی اسمارت فون خود را شارژ کرده و از آن استفاده کنید این وسیله دارای ظرفیت‌های متفاوتی است که شما با توجه به ظرفیت مورد نیاز می‌توانید اقدام به خرید این کالا کنید همچنین این کالا در سایزهای متفاوتی در فروشگاه‌ها وجود داشته که می‌توانید مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

خرید اسپیکر

در برخی از موارد شما نیاز به صدای بسیار بلند برای تلفن همراه خود دارید تا بتوانید از آن در مجالس مختلف استفاده کنید اما اسپیکرهای موجود موبایل‌های هوشمند دارای بلندی صدای مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها نبوده و به همین دلیل شما نیاز به یک اسپیکر برای پخش موزیک‌های خود پیدا می‌کنید.

این اسپیکرها با اتصال به تلفن همراه قابلیت پخش انواع فایل‌های صوتی را داشته و از این جهت به شما کمک بسیاری می‌کنند. این کالا دارای سایزهای متفاوت برای استفاده در مکان‌های مختلف بوده و دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد که همین امر موجب اختلاف قیمت در این کالا شده است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از این کالا یکی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. که در این مورد خرید از مجموعه استپ موبایل پیشنهاد ما به شماست.

خرید کارت حافظه و باتری برای گوشی‌های سامسونگ

کارت حافظه و باتری دو جزء بسیار مهم برای گوشی‌ها است. معمولا فضای داخلی گوشی نیاز کاربران را رفع نمی‌کند و کاربران نیاز به یک کارت حافظه مناسب خواهند داشت. در فروشگاه استپ موبایل برند‌های مختلفی از کارت حافظه موجود بوده و شما می‌توانید کارت حافظه مناسب با گوشی خود را سفارش دهید.

از کارت حافظه که بگذریم نوبت به باتری گوشی‌های سامسونگ می‌رسد. خرید باتری برای گوشی‌های سامسونگ امری ضروری بوده و برای خرید این وسیله جانبی باید دقت کافی را داشت.

برای خرید باتری‌ گوشی سامسونگ به شما پیشنهاد می‌کنیم از خرید باتری‌های ارزان قیمت به شدت خودداری کنید! چرا که این باتری‌ها در ۹۰ % مواقع کیفیت لازمه را نداشته و پس از مدت زمان کوتاهی خراب می‌شوند و شما ناچار به پرداخت هزینه مجدد خواهید بود.

اگر قصد دارید باتری اصل مناسب با گوشی سامسونگ خودتان را تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق فروشگاه اینترنتی استپ موبایل اقدام به خرید کنید و دیگر نگران خراب شدن باتری خودتان نباشید.

Description: انواع باتری موبایل سامسونگ کدامند؟ – شرکت توسعه فناوری نوژن صبا

خرید لوازم جانبی موبایل اپل

خرید انواع شارژر مناسب با گوشی‌های آیفون، خرید اپل واچ، کابل شارژ، گلس، قاب، کیف مخصوص موبایل و سایر لوازم جانبی اپل باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد. باید بگوییم به دلیل وجود تنوع بسیار بالا در لوازم جانبی و گسترش فروش محصولات فیک و تقلبی به جای محصولات اورجینال بسیاری از کاربران گوشی‌های تلفن‌های همراه را به طور کامل برای خرید لوازم جانبی گوشی‌های اپل گمراه کرده و بسیاری از افراد نمی‌دانند از کدام مرکز موبایل اقدام به خرید لوازم جانبی مخصوص گوشی خود کنند! اما نگران نباشید چرا که ما در ادامه به معرفی برخی لوازم جانبی موبایل اپل خواهیم پرداخت و به شما مجموعه مناسب برای خرید این لوازم جانبی را نیز معرفی خواهیم کرد.

خرید پک باتری اپل

یکی از مورد نیازترین وسایلی که به عنوان لوازم جانبی آیفون خود می‌توانید تهیه کنید پک باتری اپل است که دارای آهنربای قوی بوده و با اتصال به پشت تلفن همراه به شما امکان شارژ بی سیم را می‌دهد. برای استفاده از این شارژر فقط کافیست کابل لایتنینگ خود را به باتری وصل کرده و سپس آهنربا را به پشت گوشی متصل کنید با انجام این کار مشاهده خواهید کرد که گوشی شما درحال شارژ است.

همچنین در صورت نیاز به فست شارژ می‌توانید از آداپتورهای ۲۰ واتی استفاده کرده و تلفن همراه خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید.

از دیگر مزایای این شارژرها می‌توان به وزن کم آن اشاره کرد که حمل و نقل را برای شما بسیار آسان می‌کند جنس بدنه این پک از پلاستیک بوده و به همین علت مقاومتی در برابر آب و ضربه ندارد همچنین باید توجه داشته باشید که این پک سازگاری بسیاری با آیفون ۱۳ داشته و برخلاف باور بسیاری از افراد در طولانی مدت به باتری آسیبی نمی‌زند.

خرید قاب سیلیکونی برای گوشی اپل

یکی از بهترین قاب‌های سیلیکونی موجود در فروشگاه‌ها کخ به‌طور کامل می‌تواند از تلفن همراه شما محافظت کند قاب مدل Camshield silky magnetic silicon است که جنسی ضد آب و ضد روغن داشته و سبب می‌شود تا در طولانی مدت و استفاده زیاد لک نشده و اثر انگشت بر روی آن باقی نماند.

این قاب دارای یک لایه بوده که از ورود غبار به درون گوشی جلوگیری کرده و همین امر تلفن همراه شما را سالم‌تر نگه می‌دارد. جنس این قاب از سیلیکون مایع است و به خاطر استفاده موارد غیرسمی در ساخت آن، این محصول به محیط زیست آسیب نزده و به چرخه باز می‌گردد.

این کاور به دلیل وجود مزایایی همچون ضد خش بودن، لبه‌های محافظتی برای دوربین، ضد ضربه بودن، انعطاف بالا و… مورد توجه عموم قرار گرفته و پرفروش‌ترین قاب در حیطه خود می‌باشد.

اگر قصد خرید قابی مناسب برای گوشی آیفون خود دارید. خرید این قاب پیشنهاد ما به شماست. اما اگر قصد خرید قاب دیگری را نیز دارید در فروشگاه اینترنتی استپ موبایل انواع قاب‌های گوشی‌های آیفون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با مناسب‌ترین قیمت وجود داشته و شما می‌توانید به راحتی قاب موردنظر خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

Description: بهترین قاب آیفون - موبو خان | بهترین مارک قاب آیفون | خرید بهترین قاب

خرید ایرپاد بی سیم

از آنجایی که بهترین ایرپاد برای هر گوشی، ایرپاد با برند خود گوشی است بهتر است تا از ایرپاد خود اپل استفاده کنید که هم کیفیت بسیار خوبی داشته و هم با تلفن همراه شما سازگاری دارد اما این ایرپاد در حین کیفیت بالایی که دارد قیمت تقریبا بالایی نیز داشته و ممکن است بعضی افراد توانایی خرید این ایرپاد را نداشته و به همین دلیل به مارک‌های متفرقه رو آورند.

یکی از بهترین مارک‌های ایرپاد که با آیفون شما سازگاری داشته و کیفیت بسیار بالایی دارد ایرپاد بی سیم جبرا است. این ایرپاد علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که داشته در برابر نم و رطوبت مقاوم بوده و برای استفاده‌های روزانه بسیار مناسب است و به دلیل سایز کوچک و وزن کمی که دارد استفاده از آن راحت بوده و تا شعاع ۱۰ متری عملکرد خوبی دارد.

این ایرپاد دارای قابلیت حذف نویز بوده و در هنگام صحبت کردن برای شما صداهای آزاد دهنده را حذف می‌کند البته باید به عمر بالای باتری این ایرپاد که یکی دیگر از مزایای بسیار عالی آن به شمار می‌رود نیز اشاره کرد. باتوجه به مواردی که گفته شد باید بگوییم که یکی از بهترین ایرپادها که ارزش خرید بسیار بالایی داشته و از خرید آن پشیمان نمی‌شوید ایرپاد بی سیم جبرا است و توجه داشته باشید که شما می‌توانید این ایرپاد و یا ایرپادهای مناسب دیگری را از فروشگاه استپ موبایل با مناسب‌ترین هزینه تهیه کنید.

خرید شارژر بی سیم برای گوشی‌های آیفون

Magsafe یکی از بهترین شارژرهایی است که با انواع مختلف آیفون‌های ۱۲ و ۱۳ همخوانی داشته و عملکرد بسیار خوبی دارد. شارژر بی سیم Magsafe به بهترین شارژر اپل نیز شهرت دارد. این شارژر علاوه بر گوشی‌های ایفون می‌تواند برای ایرپادهای این برند نیز استفاده شود.

این شارژر دارای کابل تایپ سی بوده و طول آن به یک متر می‌رسد همچنین می‌توانید برای بهبود کیفیت در شارژ از شارژرهای ۲۰ واتی استفاده کنید تا شارژی سریع‌تر داشته باشید.

طراحی این شارژر بسیار ساده بوده و نحوه کار راحتی هم دارد فقط کافیست تا آن را پشت تلفن همراه خود قرار دهید و آنگاه مشاهده کنید که تلفن همراه شما به سرعت شارژ می‌شود به همین دلیل این شارژر یکی از بهترین گزینه‌های شارژر برای آیفون شما است و می‌توانید آن را جزو مورد تاییدترین کالاها از نظر کیفیت قرار دهید.

برای خرید شارژر بی سیم مناسب گوشی خود، استپ موبایل یکی از مرجع‌هایی است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

کلام پایانی

در مطالب این صفحه شما با برخی از لوازم جانبی موبایل سامسونگ و اپل آشنا شدید و اطلاعات مفیدی درباره‌ی این لوازم کسب کردید.

همچنین ما فروشگاه اینترنتی استپ موبایل را نیز که مرجعی مناسب برای خرید لوازم جانبی تلفن‌های همراه است به شما معرفی کردیم و اینک امیدواریم مطالب این صفحه برای شما مفید بوده باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.