ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدام اند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79346
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۰ |

ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدام اند؟

مشهد مقدس، شهری پر از معنویت و زیبایی است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر به دلیل وجود مبارک حضرت رضا و رفت و آمدهای زیادی که دارد پر است از انواع اقامتگاه های لوکس و ارزان. مهم ترین نکته برای زائران امام رضا نزدیکی به حرم است که خوشبختانه تعداد زیادی هتل در اطراف این بارگاه بنا شده است.
ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم کدام اند؟

مشهد مقدس، شهری پر از معنویت و زیبایی است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این شهر به دلیل وجود مبارک حضرت رضا و رفت و آمدهای زیادی که دارد پر است از انواع اقامتگاه های لوکس و ارزان. مهم ترین نکته برای زائران امام رضا نزدیکی به حرم است که خوشبختانه تعداد زیادی هتل در اطراف این بارگاه بنا شده است. حال در این میان مسافرانی هستند که تمایل دارند هتل های نزدیک حرم امام رضا که قیمتی ارزان و مقرون به صرفه دارند را برای اقامت و استراحت انتخاب کنند. ما اینجا هستیم که در میان انبوه هتل های مشهد این هتل ها را به شما معرفی کنیم تا راهنمایی برای راه شما باشیم. پس با ما همراه باشید.

لیست ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک

برای داشتن یک سفر مقرون به صرفه و ارزان به مشهد باید هتل های ۳ستاره، ۲ستاره و ۱ستاره را رزرو کنید زیرا هتل های ۴ستاره و ۵ستاره در دسته بندی عالی و لوکس قرار دارند و با رزرو آن ها باید هزینه بیش تری را متحمل شوید. اما در عوض با رزرو هتل های مشهد که قیمت ارزان تری دارند، می توانید علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، سقفی امن برای استراحت در اختیار داشته باشید.

در میان هتل های این شهر مقدس «هتل فدک الزهرا مشهد، هتل نور مشهد، هتل مدائن مشهد، هتل ایران زمین مشهد، هتل کیان مشهد، هتل رضویه مشهد، هتل اطلس مشهد، هتل آپادانا مشهد، هتل سپنتا (اسپیناس سابق) مشهد» با دو ستاره و سه ستاره خود از جمله ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم به شمار می روند. همچنین اگر به اقامت در هتل آپارتمان علاقه دارید می توانید «هتل آپارتمان ملل مشهد، هتل آپارتمان زمرد مشهد، هتل آپارتمان لبخند مشهد، هتل آپارتمان داوود مشهد، هتل آپارتمان رسالت مشهد، هتل آپارتمان شهریار مشهد، هتل آپارتمان سلاطین مشهد، هتل آپارتمان ربانی مشهد» که در نزدیکی حرم هستند با هزینه کمتر رزرو کنید.

شما می توانید یکی از این هتل آپارتمان ها و هتل های مشهد را به راحتی و به صورت آنلاین از رزرواسیون سیتا رزرو کنید. پس از اینه هزینه هر هتل را با یکدیگر مقایسه کردید، لیست اتاق ها، امکانات، لوکیشن، جاذبه های اطراف، قوانین هتل، تصاویر و… را در صفحه اختصاصی هریک از این هتل ها ببینید و یک مورد را به دلخواه خود انتخاب و رزرو کنید. در ادامه شرح مختصری از برخی اقامتگاه های گفته شده در اختیار شما قرار می دهیم.

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا یکی از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که امکانات و خدمات مناسبی را در قبال هزینه ای که دریافت می کند در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. این هتل در سال ۱۴۰۰ با ۹۴ اتاق و ظرفیت های متفاوت به بهره برداری رسید. امکاناتی همچون رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، پارکینگ روباز و اینترنت در لابی در این هتل وجود دارد. از این هتل تا حرم مطهر ۹ دقیقه با پای پیاده فاصله دارید.

Description: هتل فدک الزهرا مشهد-رزرواسیون سیتا

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد با سه ستاره در سال ۱۳۸۵ ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با ۸۷ اتاق و ۳۰۰ تخت خود امکاناتی مانند رستوران(با ظرفیت ۱۵۰ نفر)، پارکینگ سرپوشیده، لابی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، خدمات تور، اینترنت و تلوزیون در لابی و خدمات برای توان خواهان را ارائه می کند. از این هتل تا حرم مطهر ۳ دقیقه با پای پیاده فاصله دارید.

Description: هتل نور مشهد-رزرواسیون سیتا

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن یکی از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که با سابقه بوده و از سال ۱۳۶۶ تا بحال آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا است. این هتل در سال ۱۳۹۲ با ۹۷ اتاق و ۲۵۰ تخت برای افزایش کیفیت خدمات بازسازی شد. هتل نور مشهد دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، لابی، خدمات خانه داری، پارکینگ، لاندری، اینترنت و تلوزیون در لابی است. از این هتل تا حرم امام رضا ۲ دقیقه با پای پیاده فاصله دارید.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین یکی از هتل های سه ستاره مشهد است که در نزدیکی حرم بوده و در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل مجموعا ۹۰ اتاق و ۲۷۰ تخت با ظرفیت های متفاوت دارد. امکاناتی مانند رستوران با ۱۲۰ نفر ظرفیت، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق سیگار، اینترنت و تلوزیون در لابی، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات برای معلولین در هتل ایران زمین مشهد ارائه می شود.

هتل کیان مشهد

هتل سه ستاره کیان مشهد نیز یکی از هتل های مشهد است که در نزدیکی حرم قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. از این هتل در عرض ۲ دقیقه با پای پیاده می توانید به حرم مطهر برسید. هتل کیان مشهد دارای امکاناتی رستوران، سالن اجتماعات، کافی شاپ، خدمات cip، خدمات تور، خدمات خانه داری، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت و تلوزیون در لابی و خدمات برای معلولین است.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد یکی از هتل های سه ستاره و با سابقه مشهد است که در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. از این هتل تا حرم مطهر ۵ دقیقه فاصله تا حرم دارید که با پای پیاده می توانید به راحتی به آن برسید. با رزرو این هتل از امکاناتی مانند رستوران، سالن اجتماعات، کافی شاپ، آتلیه، آرایشگاه، نمازخانه، خدمات تور، خدمات پزشکی، اینترنت و لاندری بهره مند می شوید.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که در سال ۱۳۵۴ ساخته شد. این هتل در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت و ۱۸۸ اتاق و ۵۰۰ تخت را در اختیار زائران امام رضا قرار داد. از این هتل تا حرم مطهر با پای پیاده ۵ دقیقه فاصله دارید. امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات خانه داری، پارکینگ، تلفن، اینترنت و تلوزیون در لابی و خشکشویی در این هتل در اختیار میهمانان هتل اطلس مشهد قرار داده شده است.

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یکی از هتل های مشهد است که در ۱ کیلومتری حرم قرار گرفته و با پای پیاده در عرض ۲ دقیقه می توانید به حرم برسید. هتل آپادانا در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت و امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات cip، خدمات مخصوص توان خواهان و خدمات خانه داری را در اختیار میهمانان خود قرار داد.

هتل سپنتا (اسپیناس سابق) مشهد

هتل سپنتا که در قدیم با نام اسپیناس شناخته می شد یکی از ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. از هتل سپنتا تا حرم مطهر ۱۱ دقیقه با پای پیاده فاصله دارید. با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، خدمات تور، خدمات cip و… استفاده کنید.

هتل آپارتمان ملل مشهد

در میان هتل های مشهد، هتل آپارتمان ملل در سال ۱۳۸۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت. از این هتل آپارتمان تا حرم ۳ دقیقه با خودرو فاصه دارید. در سوئیت های این هتل آپارتمان امکان پخت و پز وجود دارد و امکاناتی شامل کافی شاپ، صرافی، گشت نیم روزی، خدمات خانه داری، خدمات cip، اینترنت و تلوزیون در لابی و خشکشویی را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما می توانید با مراجعه به رزرواسیون سیتا (Cita.ir)، سایر هتل آپارتمان های ذکر شده را جستجو و مشاهده کنید و در صورت تمایل یکی از آن ها را به صورت سریع و آنلاین رزرو نمایید.

به پایان معرفی ارزان ترین هتل های مشهد نزدیک حرم، رسیدیم. امیدواریم بتوانید به کمک این نوشتار، یکی از هتل های ارزان مشهد را از رزرواسیون سیتا (Cita.ir) به راحتی رزرو کنید و از زیارت و گشت و گذار خود لذت ببرید. اگر از سفر به مشهد و اقامت در هتل های ارزان آن خاطره ای دارید، با سیتا به اشتراک بگذارید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.