ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79062
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸ |

ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون

آیا شما نیز برای خرید ساعت مچی مردانه بودجه محدودی دارید و دچار چالش شده‌اید؟ ساعت‌های مردانه بسیاری در مدل‌های مختلفی وجود دارند که از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. در خرید ساعت مچی چه برای خود و چه به‌عنوان هدیه، باید علاوه‌بر قیمت، به کیفیت، برند و مدل ساعت نیز توجه شود.
ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون

آیا شما نیز برای خرید ساعت مچی مردانه بودجه محدودی دارید و دچار چالش شده‌اید؟ ساعت‌های مردانه بسیاری در مدل‌های مختلفی وجود دارند که از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. در خرید ساعت مچی چه برای خود و چه به‌عنوان هدیه، باید علاوه‌بر قیمت، به کیفیت، برند و مدل ساعت نیز توجه شود. ساعت‌های مچی چیزی بیشتر از یک ساعت ساده هستند؛ به‌همین دلیل بیشتر افراد در خرید ساعت چالش‌هایی هم‌چون قیمت بالای برندهای مطرح را تجربه می‌کنند. از این رو برند مشهور کاسیو برای افرادی که قصد خرید ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون تومان را دارند، ساعت‌هایی باکیفیت و با‌اصالت به بازار معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم این ساعت‌های پرطرفدار و محبوب را به شما دوستداران ساعت مچی معرفی کنیم.

ساعت مچی کاسیو MTP-E321L-1A؛ یکی از بهترین مدل‌های ساعت مردانه

بیشتر افرادی که به‌دنبال مدل خاصی از ساعت مردانه هستند، سراغ خرید ساعت اورجینال کاسیو MTP-E321L-1A می‌روند. این مدل ساعت مردانه از برند کاسیو، یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند ژاپنی است. ساعت مردانه کاسیو ژاپنی، ظاهری کلاسیک و جذاب دارد و با بررسی المان‌های ظاهری آن می‌توان گفت مناسب استایل‌های رسمی و کلاسیک مردانه است. نوع اورجینال این ساعت از برند کاسیو، دارای این امکانات و ویژگی‌ها است :

  • مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر
  • جنس قاب از استیل ضد زنگ
  • جنس شیشه از کریستال معدنی
  • نشانگر تقویم و روزهای هفته
  • موتور کوارتز با کیفیت دقیق

اصلی‌ترین نکته‌ای که در ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-E321L-1A توجه همه را به خود جلب می‌کند، نمای رنگی شیک مشکی و استیل است. هم‌چنین صفحه‌های مربوط به کرنوگراف، نمایشگر ساعت شبانه‌روز، تقویم روزشمار و نمایشگر روزهای هفته نیز با ترکیب منظم همراه عقربه آنالوگ در این ساعت چیده شده‌اند و نمای زیبایی به این ساعت مردانه داده‌اند.

ساعت کاسیو MTP-E700D-7EVDF؛ ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون

اگر به فکر خرید ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون تومان هستید، ما به شما ساعت کاسیو MTP-E700D-7EVDF را پیشنهاد می‌کنیم. ساعت مچی مردانه مدل MTP-E700D-7EVDF، از ساعت‌های تقویم‌دار کاسیو به‌شمار می‌رود و مهم ترین ویژگی که در بررسی این ساعت مچی مردانه به چشم می‌خورد، ظاهر استیل با صفحه جذاب سفید رنگ است. هم‌چنین از دیگر ویژگی‌های کلی ظاهری این مدل ساعت کاسیو، می‎توان به عقربه‌های قرمز رنگ و ظرافتی که در صفحه و اعداد آن به‌کار رفته است، اشاره کرد. ساعت مچی مردانه کاسیو مدل MTP-E700D-7EVDF علاوه‌بر داشتن طراحی ظریف و ظاهر کلاسیک، امکانات ویژه‌ دیگری نیز دارد که عبارت‌اند:

  • مقاوم در برابر آب تا ۵۰ متر
  • جنس بدنه از متریال باکیفیت
  • نمایشگر تاریخ در محل ساعت ۳
  • دقت: ±۲۰ ثانیه در هر ماه
  • شب‌نما

مجموع این ویژگی‌‌ها جلوه‌ای شیک و خاص به این ساعت کلاسیک داده و آن را مناسب ست شدن با لباس‌های روزمره کرده است.

ساعت کاسیو EFV-140D-3AVUDF؛ یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های مچی مدل ادیفایس

یکی از کالکشن‌های جذاب برند کاسیو، مجموعه ادیفایس است. محبوبیت کالکشن ادیفایس با ارائه مدل ساعت مچی مردانه EFV-140D-3AVUDF دوچندان شد. ساعت مچی کاسیو مردانه EFV-140D-3AVUDF با بند استیل، صفحه‌ای به رنگ سبز جذاب، ظاهر بی‌نظیر خود را به نمایش می‌گذارد. این مدل ساعت مچی مردانه با بند استیل ضد‌زنگ خود، در مقایسه با سایر ساعت‌های بند استیل، کیفیت بالاتری دارد و هم‌چنین ساعتی بسیار شیک و رسمی به‌شمار می‌رود. در واقع ظاهر ساعت مچی کاسیو EFV-140D-3AVUDF به‌گونه‌ای است که انتخاب ایده‌آلی برای استایل‌های شیک و لاکچری مردانه محسوب می‌شود.

قیمت این مدل ساعت ژاپنی نیز هم‌چون قیمت ساعت سیکو اصل ژاپن، نسبت به کیفیت بالایی که دارد، بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خواهد بود. پس اگر به‌دنبال یک ساعت مردانه با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان هستید، در خرید این ساعت حرفه‌ای لحظه‌ای درنگ نکنید.

ساعت کاسیو MTP-E700BL-1EVDF؛ ساعت مچی مردانه مارک‌دار

یکی دیگر از انواع ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون از برند کاسیو، مدل MTP-E700BL-1EVDF است. این مدل ساعت مچی از برند کاسیو، یکی از بهترین مدل‌های ساعت اسپرت به‌شمار می‌رود. تقویم هفته، بند چرم رنگی با صفحه مشکی در این ساعت مچی مردانه، جذابیت بی‌نظیری ایجاد کرده است. این ساعت مچی، یکی از مدل‌های اسپرت پرطرفدار برند ژاپنی کاسیو است که بسیاری از آقایان جذب آن می‌شوند.

ساعت مچی مردانه MTP-E700BL-1EVDF خوش‌ساخت، با بیشتر استایل‌های روزمره و کژوال ست شده که این مورد از ویژگی‌های منحصربه‎فرد این ساعت مردانه به‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل انتخاب مناسبی برای آقایان اسپرت‌پسند محسوب می‌شود. اگر تمایل به خرید این ساعت مچی مردانه کاسیو را دارید، همین لحظه از طریق سایت فروش ساعت اورجینال واچ مارکت اقدام به خرید کرده و ساعت مورد علاقه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

ساعت مچی کاسیو A168WEGB-1BDF؛ یکی از محبوب‌ترین ساعت مچی‌های مردانه

بسیاری از مردان عاشق ساعت‌های دیجیتال هستند و کلکسیونی از این مدل ساعت‌ها را دارند. برای مردانی که طرفدار ساعت‌های کاسیو دیجیتال هستند، قطعا ساعت مچی مدل A168WEGB-1BDF یکی از انتخاب‌های فوق‌العاده محسوب می‌شود. قالب این ساعت از جنس رزین با روکش کروم است که قابلیت ضد‌زنگ دارد. از ویژگی‌های ظاهری این ساعت نیز می‌توان به ترکیب بند مشکی و قاب رزگلد آن اشاره کرد. این ترکیب رنگی بی‌نظیر برای آقایانی که می‌خواهند استایلی کلاسیک و لوکس داشته باشد، انتخابی خاص و متفاوت خواهد بود. البته در شرح ویژگی‌های ساعت کاسیو مدل A168WEGB-1BDF از صفحه جذاب مستطیلی آن نباید غافل شد. این مدل صفحه، ظاهری متفاوت و ویژه به ساعت مردانه A168WEGB-1BDF داده است که هر نگاهی را به‌سوی خود می‌کشاند.

تجربه خرید ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون از واچ مارکت

در این مقاله به‌طور ویژه انواع ساعت مچی مردانه تا ۳ میلیون تومان را معرفی کردیم. هر کدام از ساعت‌های مردانه که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، از ویژگی‌های خاص و متفاوت برخوردار هستند. برای خرید هر کدام از این ساعت مچی‌ها ابتدا بودجه خود، سپس استایل و ویژگی‌های ساعت‌ها را مدنظر قرار دهید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

برندهای خوب ساعت مچی همیشه با قیمت، دوام و کیفیت‌های متفاوت، ساعت‌هایی را می‌سازند که برای اقشار مختلف قابل‌تهیه و استفاده باشد. ما در این مقاله ۵ مدل از برند کاسیو را معرفی کردیم که علاوه‌بر قیمت مناسب، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

امروزه خرید ساعت به‌صورت آنلاین، بیش از هر زمان دیگری امن، راحت و سریع است. پس اگر قصد خرید این ساعت‌ها را دارید، ما فروشگاه اینترنتی واچ مارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این سایت فروشگاهی (watchmarket.shop) حتی می‌توانید معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های جهان را نیز به صورت اینترنتی و با دریافت گارانتی معتبر سفارش دهید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.