پیوند و آهنگ هایش در بازار موسیقی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 75367
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ |

پیوند و آهنگ هایش در بازار موسیقی

پیوند زین العابدینی خواننده خوب کشورمان که تاکنون آثار بسیار شنیدنی و قابل توجهی به بازار موسیقی منتشر کرده است. در این مقاله سعی می کنیم با پیوند بیشتر آشنا شویم و موزیک های وی را مورد بررسی قرار می دهیم. هم چنین پیوند تاکنون دو آلبوم رسمی با تایید رسمی وزارت ارشاد منتشر کرده است که درباره آن ها نیز توضیحاتی ارائه می کنیم.
پیوند و آهنگ هایش در بازار موسیقی

پیوند متولد آبان ۱۳۵۰ در تهران می باشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت . دربخش خصوصی مدیر می باشد. از کودکی به سینما، تئاتر، خطاطی، نقاشی و فرش دستبافت علاقه داشته است. مدتی به کلاس های سینمایی و خطاطی رفته و دلخوشی وی نیز همیشه گشتن و گذار در فرش فروشی ها بود. وی پس از حادثه ای که برایش رخ داد دچار فراموشی شد و به پیشنهاد یکی از دوستان به دنبال موسیقی و یادگیری سلفژ رفت. هم چنین نوازندگی را با ساز های ساکسیفون، پیانو و گیتار نیز آموزش دید. سپس از سال ۱۳۹۷ به طور حرفه ای پا به خوانندگی گذاشت و تاکنون حدود نود قطعه آهنگ را منتشر کرده است.

پیوند

| زمینه تخصصی: خواننده، نوازنده

| ژانر کاری: پاپ، راک، رپ

| سال شروع کاری: ۱۳۹۷

| ساز تخصصی: گیتار، پیانو، ساکسیفون

از جمله بهترین موزیک های پیوند می توان به آروم آروم، اولین بار اتفاقی، آی دنیا، بال ابر ها، ببار ای ابر، بمون، بیخیال همه غیر خودت، کافه پاییز، چشمای تو، دل بده به من، دنیای چشمات، ای نازنین مادر، فصل پنجم، حتی یک نفر، کلاغ ها، خیال شیرین، لبریز ترکش، مادر، مال توئه، مرد تنها، میلاد من، پرنده عشق، بغلت یعنی، داداشی، جفت دستام پوچه، روزا رو زاری و .. اشاره کرد. دانلود اغلب این آهنگ ها نیز از طریق لینک ذیل میسر می باشد:

دانلود موسیقی های پیوند

پیوند خواننده ای بسیار با شخصیت و کار درست می باشد و تاکنون نیز با هنرمندان خیلی خوب و کار درستی همچون علیرضا سهرابی، محمدرضا چراغعلی، فاطمه کارزاری، مریم حیدر زاده، عبدالجبار کاکایی و .. اشاره کرد. هم چنین وی تحت موسسه ایران مجوز توانست اخذ مجوز رسمی برای دو آلبوم خودش داشته باشد. پیوند تاکنون دو آلبوم رسمی به نام های عشق بی مرز، صبح روشن را به بازار موسیقی منتشر کرده است. این دو آلبوم هر دو در سال ۱۳۹۹ به بازار عرضه شده اند و شرکت ویوا آوا مدیر نشر این دو آلبوم موفق از پیوند بوده است.

پیوند خواننده

بدون موسیقی هرگز ، شعاری که پیوند زین العابدینی به آن معتقد است و اکثر طرفدارانش نیز گله دارند که چرا تاکنون کنسرت نگذاشته است که قطعا به زودی در تمامی کشور اجرا خواهد داشت. وی خواننده ای است که همه جور آهنگ اعم از شاد و غمگین را تاکنون اجرا کرده است و قدرت توانایی بالایی در هر دو تم موزیک را داراست.

در زیر نیز به زبان انگلیسی پیوند را معرفی می کنیم:

 Peyvand Zain Al-Abidini is a singer born in November 1971 in Tehran. He has published many songs, the best of which can be called Madar, Milade Man, Shirin Shirin, Sozhe Axam, Iran Javidam, Toam Boro, Azadi, Pedar, Mard Rooz Haye Tanha, Vasiat Nameh,  Khatereha, Baghalet Yani and etc.

صفحه اینستاگرام پیوند: Peyvand.Music1400

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.