بهترین تبلت های دانش آموزی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72624
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ |

بهترین تبلت های دانش آموزی

درگذشته کودکان بیشتر برای انجام بازی از گوشی و تبلت استفاده می‌کردند؛ اما امروزه به دلیل آنلاین شدن آموزش‌ها و برگزاری کلاس‌های مدارس به‌صورت مجازی، خانواده ‌های زیادی هستند که به فکر قیمت گوشی و تبلت دانش آموزی هستند تا بتوانند برای آموزش آنلاین فرزندان خود یک گوشی یا تبلت مناسب خریداری نمایند؛ اما شناخت بهترین تبلت های دانش آموزی و ویژگی‌های آن‌ها قبل از خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.
بهترین تبلت های دانش آموزی

درگذشته کودکان بیشتر برای انجام بازی از گوشی و تبلت استفاده می‌کردند؛ اما امروزه به دلیل آنلاین شدن آموزش‌ها و برگزاری کلاس‌های مدارس به‌صورت مجازی، خانواده ‌های زیادی هستند که به فکر قیمت گوشی و تبلت دانش آموزی هستند تا بتوانند برای آموزش آنلاین فرزندان خود یک گوشی یا تبلت مناسب خریداری نمایند؛ اما شناخت بهترین تبلت های دانش آموزی و ویژگی‌های آن‌ها قبل از خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. دانش آموزان طی دو سال گذشته نتوانستند به علت شیوع بیماری کرونا به صورت حضوری سر کلاس درس باشند و ناچار شدند از طریق دنیای مجازی و با استفاده از گوشی و تبلت برنامه های آموزشی کلاس های درس را دنبال کنند.

استفاده از گوشی و تبلت برای کودکان زیاد توصیه نمی شود. چرا که هم باعث آسیب دیدن چشمه ای بچه ها می شود و هم باعث خستگی گردن و دست های آن‌ها می شود. همه این صحبت ها به این خاطر است که قبل از خرید تبلت های دانش آموزی و گوشی برای کودکان و دانش آموزان به نکات لازم و فاکتورهای ضروری برای خرید این دستگاه ها توجه داشته باشید.

شما هم اگر قصد خرید تبلت دانش آموزی برای فرزندانتان را دارید و می خواهید از قیمت تبلت یا گوشی سامسونگ و دیگر مارک ها اطلاع داشته باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین تبلت های دانش آموزی را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم خرید تبلت دانش آموزشی

انتخاب بهترین تبلت های دانش آموزی باید با توجه به فاکتورهای مختلفی انجام شود.

  • از مهمترین عواملی که هنگام خرید گوشی و تبلت برای دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشید، صفحه نمایش تبلت یا گوشی است.
  • در صورتی که قدرت پردازش تبلت بالا باشد و قیمت مناسبی داشته باشد، یک گزینه ایده آل برای خانواده ها است. چرا که بسیاری از خانواده ها چند فرزند دارند و باید برای همه آن‌ها یک وسیله آموزشی مانند تبلت یا گوشی تهیه کنند. ممکن است بودجه کافی برای خرید تبلت نداشته باشند به همین جهت تبلت هایی که دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند، برای این افراد قابل توجه هستند.
  • تبلت هایی که برای دانش آموزان و استفاده برای کلاس های مجازی هستند، باید قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشند و بتوانند چندین اپلیکیشن کمک درسی را بارگذاری نمایند.
  • تبلت هایی که دارای نمایشگر های بزرگ و باکیفیت هستند برای دانش آموزان بسیار مناسب است. چرا که دانش آموزان باید چند ساعت از روز را به این تبلت ها نگاه کنند و سر کلاس درس حاضر باشند. به همین خاطر وقتی که صفحه نمایش تبلت بزرگ باشد، برای دانش آموزان راحت تر است و زیاد خسته نمی شوند.
  • شاید شنیده باشید که برخی از دانش آموزان از هنگ کردن گوشی موبایل یا تبلت های خودشان شکایت دارند. سر کلاس درس نمی توانند به موقع پاسخ سوالات را ارسال کنند یا در کلاس های آنلاین ارتباط خود را از دست می‌دهند و از کلاس های آنلاین خارج می شوند؛ بنابراین هنگام خرید تبلت های دانش آموزی باید به این نکته هم توجه شود.
  • یکی دیگر از نکات و فاکتور هایی که هنگام خرید گوشی و تبلت دانش آموزی باید به آن توجه کنید، کیفیت دوربین تبلت است. دانش آموزان ناچار هستند برای ارسال تکالیف خود با گوشی یا تبلت از تکالیف عکس بگیرند و برای معلم ارسال کنند و یا هنگام حضور در کلاس های آنلاین دوربین گوشی خود را روشن کنند و با معلم ارتباط تصویری داشته باشند. به همین خاطر توجه به کیفیت دوربین تبلت دانش آموزی نیز مهم است.
  • از دیگر فاکتورهایی که باید مورد توجه قرار بگیرد کیفیت باتری تبلت های دانش آموزی است. همانطور که اشاره کردیم ممکن است دانش آموزان چند ساعت در روز را به صورت مداوم سر کلاس درس باشند. اگر حین تماس تصویری و کلاس آنلاین شارژ باتری آن‌ها خالی شود، نمی توانند در کلاس درس حاضر باشند و کیفیت ارتباط آن‌ها افت می‌کند. به همین خاطر باید به کیفیت باتری هم توجه ویژه‌ای شود.
  • برخی از تبلت های دانش آموزی دارای قلم های هوشمند هستند و دانش آموزان می توانند با استفاده از این قلم ها به راحتی نکات مهم درسی را یادداشت کنند و دیگر نیازی به دفتر و خودکار نخواهند داشت.

بهترین تبلت های دانش آموزی

  1. تبلت دانش آموزی سامسونگ گلکسی TAB S6 Lite

برند سامسونگ یکی از شرکت های تولید کننده گوشی و سایر لوازم دیجیتال مانند تبلت های دانش آموزی است که کیفیت بسیار بالایی دارند و در دنیای تکنولوژی طرفداران زیادی دارد. یکی از نمونه های تبلت دانش آموزی که دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است و کارایی بسیار بالایی برای دانش آموزان دارد، تبلت سامسونگ گلکسی TAB S6 Lite است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده، اما وزن آن کمی سنگین است. پردازنده های تبلت سامسونگ گلکسی اگزینوس ۹۶۱۱ است.

این تبلت دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و برای انجام انواع کارهای سنگین مناسب است. دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل می باشد. تصاویر ثبت شده توسط دوربین تبلت بسیار با کیفیت است و دارای اسپیکر های قدرتمندی می باشد. ظرفیت باتری تبلت سامسونگ بیش از ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و در طول روز و ساعات بسیاری می تواند شارژ را نگه دارد.

طراحی این تبلت بسیار زیبا است و دارای رنگبندی های متنوعی می باشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر بزرگ قدرت پردازشی خوب و باتری با ظرفیت بالای آن اشاره کرد. تنها ایرادی که این تبلت دارد سنگینی دستگاه می باشد.

  1. تبلت سامسونگ گلکسی TAB S7

یکی از مدل های تبلت سامسونگ دارای ویژگی‌های بسیار خوب و قیمت مناسبی است تبلت سامسونگ گلکسی TAB S7 است. این تبلت دارای قدرت بالایی بوده و یک نمایشگر به ابعاد ۱۲.۴ اینچ دارد. رزولوشن نمایشگر این تبلت بسیار بالا است و یک پردازنده بسیار قوی دارد که برای کاربران و دانش آموزان مناسب است. در حال حاضر این تبلت در سه نسخه وارد بازار شده که برخی از آن‌ها دارای رم هایی با ظرفیت ۴، ۸، ۶ گیگابایت هستند. دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است.

این تبلت دارای قلم اختصاصی بوده و افرادی که به یادداشت کردن و نویسندگی علاقه دارند، می توانند با استفاده از آن هم یادداشت روزانه خود را انجام دهند، هم طراحی و نقاشی کنند. باتری بزرگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این تبلت باعث می شود تا شما هر دو روز یکبار نیاز به شارژ داشته باشید. دارا بودن یک شارژر پرسرعت نیز کمک می‌کند تا به سرعت تبلت خودتان را شارژ کنید. از ویژگی‌های این تبلت می‌توان به قدرت پردازش خوب، نمایشگر عالی، ظرفیت بالای باتری، شارژر فست شارژ ۴۵ واتی، قلم استایلوس و و پشتیبانی این تبلت از کیبورد های مگنتی اشاره کرد.

  1. تبلت سامسونگ گلکسی TAB S7FE

تبلت سامسونگ گلکسی TAB S7FE از بهترین نمونه های موجود در بازار است که دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی است و رزولوشن بسیار بالایی دارد. این تبلت یک رم ۶ گیگابایتی دارد و قابلیت اجرای تمام برنامه های سنگین را دارا می باشد. دوربین اصلی این تبلت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. پردازنده این تبلت بسیار بالا است و توانایی فیلمبرداری ۴K را دارد. این مدل نیز مانند سایر نمونه های تبلت سامسونگ دارای قلم اختصاصی است. باتری این تبلت ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و تا دو روز کامل شارژ را نگه می دارد.

در صورت خالی شدن شارژ نیز امکان استفاده از شارژر سریع ۴۵ واتی آن وجود دارد. از ویژگی‌های این تبلت می‌توان به نمایشگر عالی، قدرت پردازشی بسیار خوب، دوربین با کیفیت، ظرفیت بالای باتری، قلم استایلوس و همچنین قابلیت پشتیبان گیری از کیبورد های مگنتی آن اشاره کرد. البته این تبلت دارای قیمت بالایی است و ممکن است برای خانواده‌هایی که قصد خرید تبلت های ارزان قیمت دانش آموزی را دارند مناسب نباشد.

تبلت دانش آموزی ارزان

پس از کیفیت اولین فاکتوری که هنگام خرید تبلت های دانش آموزی مورد توجه قرار می گیرد، قیمت آن است. در حال حاضر قیمت گوشی و تبلت بسیار بالا رفته است و ممکن خانواده ها بودجه کافی برای خرید تبلت های گران قیمت و برند های برتر را نداشته باشند. به همین خاطر در این قسمت چند نمونه از تبلت های ارزان دانش آموزی را به شما معرفی می کنیم که کیفیت مناسبی دارند.

  1. تبلت لنوو TAB E7 TB-7104f

برند لنوو یکی از برندهای تولید کننده تبلت گوشی و لپ تاپ است که نمونه های بسیار با کیفیت و ارزان قیمت را به بازار عرضه می کند. تبلت ۷ اینچی لنوو یکی از نمونه های مناسب برای دانش آموزان است که دارای یک رم یک گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی این تبلت ۲ مگاپیکسل است و قیمت بسیار مناسبی دارد. اندروید این تبلت ۸ است و ظرفیت باتری آن ۲۷۵۰ میلی آمپر بر ساعت است. این تبلت بسیار سبک بوده و برای کلاس های آنلاین و چک کردن شبکه های اجتماعی بسیار مناسب است. از ویژگی‌های این تبلت می‌توان به قیمت ارزان و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

  1. تبلت لنوو TAB M73705X

تبلت لنوو مدل یکی از مناسب ترین تبلت های دانش آموزی از نظر قیمت است. قیمت این محصول کمتر از سه میلیون تومان بوده و دارای یک پردازنده مدیاتک است. رم ۲ گیگابایتی این تبلت و حافظه ۳۲ گیگابایتی آن در کنار باتری ۳۹۵۰ میلی آمپر بر ساعت باعث شده تا کیفیتی میان رده و نسبتاً خوب داشته باشد. این تبلت به راحتی می تواند پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد. نمایشگر این تبلت ۷ اینچ بوده و کیفیت معمولی دارد. دوربین اصلی و دوربین سلفی این تبلت ۲ مگاپیکسل است و کیفیت تقریباً مناسبی دارد. از ویژگی‌های این تبلت می‌توان به دوربین خوب، نمایشگر خوب و مشخصات متناسب با قیمت آن اشاره کرد.

  1. تبلت هواوی میت پد T10S

شرکت هواوی نیز یکی از شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت است که در سال‌های اخیر تبلت های با کیفیت و قیمت مناسبی را وارد بازار کرده است. این تبلت میان رده است و کیفیت مناسبی دارد. طراحی این تبلت زیبا بوده و یک نمایشگر بسیار با کیفیت و قدرت پردازش بالا دارد. صفحه نمایشگر این تبلت ۱۰ اینچ سری a بسیار سبک است. دوربین اصلی تبلت ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. باتری تبلت هواوی ۵۱۰۰ میلی آمپر به آمپر ساعت قدرت دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به پردازنده اختصاصی کایرین و رم ۳ گیگابایتی، طراحی زیبا، قدرت پردازش خوب، نمایشگر باکیفیت و بزرگ و … اشاره کرد.

تبلت های دانش آموزی را از کجا خریداری کنیم؟

در این مقاله سعی کردیم برخی از بهترین مدل های تبلت دانش آموزی که دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند به شما معرفی کنیم. با نزدیک شدن به سال تحصیلی و امکان استفاده از تبلت و گوشی موبایل برای شرکت در کلاس های مجازی، بسیاری از والدین به فکر خرید گوشی یا تبلت های دانش آموزی افتاده اند و تصمیم دارند برای فرزندانشان تبلت یا گوشی خریداری نمایند. در این مقاله گفتیم که قبل از خرید گوشی و تبلت دانش آموزی باید به فاکتورهایی مانند قیمت تبلت، صفحه نمایش تبلت، رزولوشن بالا، کیفیت نمایشگر، ظرفیت باتری، پردازنده قوی، رم دستگاه و همچنین حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات و دوربین آن توجه شود.

همان طور که می دانید دانش آموزان باید برای ذخیره کردن کلیپ های آموزشی عکس ها و برنامه های درسی فضای کافی در تبلت داشته باشند.

این تبلت ها باید قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشند. دوربین های آن‌ها با کیفیت باشد و امکان برقراری تماس تصویری با معلم و شرکت در کلاس های آنلاین را داشته باشند.

توصیه ما به شما این است که برای خرید گوشی و تبلت سامسونگ و انواع برند های دیگر به فروشگاه های معتبر و به روز محصولات اینترنتی و کالاهای دیجیتال مانند فروشگاه دارسو مراجعه نمایید. کارشناسان این مجموعه همواره تلاش می کنند تا انواع کالاهای دیجیتال را با قیمت های مناسب در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.