بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72201
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ |

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

ما به شما قول ترک اعتیاد بی درد سر نمی دهیم، بلکه طبیعت این قول را می دهد، علم این را تضمین می کند. ترک اعتیاد بدون درد اول شاید خیلی افسانه ای نمود کند اما وقتی روند ترک با پکیج کامل کارشناسی شده ای همراه شود که برای هر سوال جوابی دارد همه چیز خیلی قابل باور تر از قبل می شود.
بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

ما به شما قول ترک اعتیاد بی درد سر نمی دهیم، بلکه طبیعت این قول را می دهد، علم این را تضمین می کند. ترک اعتیاد بدون درد اول شاید خیلی افسانه ای نمود کند اما وقتی روند ترک با پکیج کامل کارشناسی شده ای همراه شود که برای هر سوال جوابی دارد همه چیز خیلی قابل باور تر از قبل می شود. تنها کافی است که شما تصمیم بگیرید، اراده کنید و قوی پای انتخاب خود بایستید، باقی مسائل با ما! پاکسازی بدن و خون شما، تقویت سیستم ایمنی تان، دریافت مسکن طبیعی و… همه در پکیجی به نام پکیج ترک اعتیاد ترک بیز قرار داشته و با شما به اندازه یک کلیک بر روی سایت فاصله دارند. پس تا انتها این مطلب همراه ما باشید:

 

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

بر خلاف باور عموم بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد استفاده از مسکن ها یا قطع یکباره مصرف نیست. در واقع بهترین روش ترک اعتیاد هیچ درد و خماری ندارد.

همچنین این روش به هیچ عنوان نباید سلامت بدن شما را نیز دگر باره دچار اشکال کند. اما حالا با توجه به این نکات واقعاً بهترین روش ترک اعتیاد چیست؟

استفاده از محصولات طبیعی و کارشناسی شده بهترین جواب برای این سوال پر تکرار هستند. محصولات طبیعی بدن شما را به سلامت اولیه اش بر می گردانند و هیچ عوارض جانبی نیز ندارند.

نکته مثبت دیگر این است که ترک اعتیاد با استفاده از محصولات طبیعی در خانه انجام شده و بر روان فرد نیز تاثیر منفی نمی گذارد.

شعار ما در گانودرما بیز این است: بدون سختی و در کنار هم برای شروعی دوباره.

 

برای ترک اعتیاد چه بخوریم؟

رژیم غذایی یکی از عوامل مهم در ترک اعتیاد بی درد سر و بدون درد است. خوراکی هایی که شما می خورید تاثیر مستقیم در سلامت و پاکسازی بدن تان داشته و سختی یا آسانی روند ترک اعتیاد تان را نیز مشخص می کنند. دقیقا به همین دلیل است که می گوییم شما باید در هنگام ترک اعتیاد در انتخاب آیتم های رژیم غذایی خود دقت بالایی به خرج داده و از آنها سرسری گذر نکنید. پاک شدن خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی بدن، رسیدن مواد معدنی و ویتامین های لازم به بدن و… همه از عواملی هستند که روند ترک اعتیاد را سرعت بخشیده و باعث تسهیل آن می شوند. همچنین جالب است بدانید که یک رژیم غذایی مناسب شما را برای شروعی دوباره آماده کرده، سلامت را به بدن شما برگردانده و کشش تان به سمت مواد مخدر را نیز به طور کل از بین می برند.

برای ترک اعتیاد چه بخوریم درد نکشیم؟

شاید باور تان نشود اما (همان طور که پیشتر نیز گفتیم) گیاهان طبیعی بهترین مسکن برای رفع درد ترک اعتیاد هستند. گیاهان طبیعی علاوه بر پاکسازی با ویتامین ها و مواد معدنی که دارند بدن شما را تقویت کرده و مانع از بروز بیماری ها می شوند. همچنین گذشته از خواص بی نظیر مواد طبیعی بهتر است که از آنها به جای مسکن ها استفاده کنید تا این گونه آلودگی را با آلودگی پاسخ نداده باشید. به طبیعت بازگشتن تمام چیزی است که بدن شما می خواهد. اولین قدم برای داشتن یک زندگی سالم نیز همین است. پس آلودگی ها را از خود دور کنید و با محصولات طبیعی یک زندگی دوباره را شروع کنید.

ترک اعتیاد بدون درد و خماری

همان طور که اشاره کردیم بهترین روش ترک اعتیاد استفاده از محصولات طبیعی است. اما حالا شاید از خود بپرسید که دقیقا چه محصولاتی می توانند به خوبی به بدن ما کمک کرده و در امر ترک اعتیاد نیز برای مان مفید فایده باشند؟ ما در پاسخ به این سوال شما محصولات دکتر بیز را معرفی و پیشنهاد می کنیم. پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز شامل سوپریم گانودرما، قهوه ماسالا، دمنوش مصفی خون و سیر سیاه یک معجزه تمام و کمال برای ترک اعتیاد بدون درد و خماری است که ما در ادامه به توضیح خواص هر یک از آیتم های این پکیج نیز پرداخته ایم‌. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات شگفت انگیز آشنا شوید:

 سوپریم گانودرما یک نوع از قهوه های گانودرما است و تمامی قهوه های گانودرما درمانی است، یکی از خواص قهوه سوپریم گانودرما برای ترک اعتیاد  بدون درد و خماری در منزل است.

قهوه سوپریم نوشیدنی مفید برای ترک اعتیاد

قهوه سوپریم گانودرما بیز یک نوشیدنی شگفت انگیز متشکل از:

  1. پودر قارچ گانودرما
  2. پودر قهوه عربیکا
  3. جینسینگ

و… است که هر کدام از این گیاهان خواص ویژه ای داشته و در درمان اعتیاد نیز موثر هستند. برای آشنایی بیشتر شما ما در ادامه برخی از خواص ترکیبات قهوه سوپریم در ترک اعتیاد را برای تان بازگو کرده ایم:

همان طور که شاید بدانید ترکیبات قهوه سوپریم حاوی مقادیر زیادی از استروئید ها هستند. استروئید ها بدن را تقویت کرده‌ و درد و خماری را از روند ترک اعتیاد جدا می کنند. وقتی استروئید ها (یا همان تستوسترون ها) افزایش پیدا می کنند ترک اعتیاد در بدن مردانی که با کمبود این ماده مواجه اند آسان تر انجام می شود. جالب است بدانید که استروئید ها در ساخت مسکن های شیمیایی هم نقش دارند. همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن (که یکی دیگر از فواید این قهوه است) ضعف و بی حالی پس از ترک نیز کمرنگ شده و پس از مدت کوتاهی به طور کل از بین می رود.

 

قهوه ماسالا، زنجبیل و ترک اعتیاد

قهوه ماسالا ترکیب جالب دیگری از شرکت دکتر بیز است که در درمان ترک اعتیاد نیز بسیار مفید فایده واقع می شود. قهوه ماسالا از:

  • پودر قارچ گانودرما
  • پودر قهوه عربیکا
  • زنجبیل
  • هل
  • دارچین
  • چای سیاه

و… تشکیل شده است. این قهوه با تاثیر گذاری بر کبد، معده و به طور کل دستگاه گوارش) که از مهم ترین اعضا درگیر در هنگام ترک اعتیاد هستند) از بدن شما مراقبت می کند. زنجبیل موجود در این محصول نیز می تواند شما را از تهوع، دل پیچه و دیگر مشکلات گوارشی روند ترک اعتیاد نجات دهد. همچنین قهوه موجود در ماسالا گانودرما بیز افسردگی و اضطراب را کاهش داده و این گونه سلامت روحی شما را نیز بالا می برد.


سیر برای ترک اعتیاد

همه مان می دانیم که سیر چه خواص درمانی و پاکسازی کننده شگفت انگیزی در بدن دارد اما متاسفانه این خواص به تنهایی برای درمان درد ترک اعتیاد کافی نیستند. بله درست شنیدید، در واقع شما برای ترک اعتیاد بدون درد و خماری به یک چیز قوی تر نیاز دارید، چیزی مثل سیر سیاه که خواصش چندین برابر سیر عادی باشد. حالا شاید بپرسید که سیر سیاه چیست؟ سیر سیاه سیری است که مراحل خاصی را گذرانده و در آخر خوش طعم تر، خوش بو تر و پر خاصیت تر از سیر سفید شده است. سیر سیاه مواد معدنی و ویتامین های زیادی چون فولیک اسید، ویتامین c، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و… را در دل خود دارد. همچنین این ماده از ۱۴ نوع سرطان پیشگیری کرده و علاوه بر پاکسازی خون عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشد. آلودگی هایی که اعتیاد وارد بدن می کند همه و همه تنها با چند دوره مصرف سیر سیاه از بین می روند‌. سیر سیاه با تاثیر گذاری بر سلول های T سیستم ایمنی را نیز تقویت می کند.


دمنوش مصفی خون، ترک اعتیاد از طریق تعویض خون

برای شروعی دوباره و رسیدن به یک بدن سالم باید همه چیز زندگی قبلی تان را تغییر دهید، حتی خون موجود در رگ های تان را! نه. نه. زود برداشت کنید. موضوع آن قدر ها هم ترسناک نیست. در واقع این کار به آرامی نوشیدن یک فنجان دمنوش هم می تواند اتفاق بیفتد. دمنوش مصفی خون به خون شما جلا بخشیده و سموم را از آن بیرون می کند. علاوه بر این همراه با خون بدن شما نیز تقویت شده و عاری از سموم مختلف محیطی می شود. دمنوش مصفی خون نوشیدنی صد در صد گیاهی متشکل از:

  1. قاصدک
  2. کاسنی
  3. شاه تره
  4. چای سبز
  5. به لیمو
  6. علف لیمو
  7. خار مریم
  8. پر سیاوش
  9. چای سبز
  10. گل همیشه بهار
  11. و شیرین بیان است

ترک اعتیاد چند روز طول می کشد؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال لطفا این را فراموش نکنید که همه چیز درست در دستان شماست و در راه ترک اعتیاد تمام عوامل دیگر چون مسکن ها، دمنوش ها، دارو ها و… همه تنها وسیله اند. شما تصمیم می گیرید که زندگی تان را بسازید و ما هم کمک تان می کنیم همین و بس. آری، ما به شما کمک می کنیم اما شما هنوز هم باید روی پای خودتان بایستید نه کس دیگری. اراده کنید و در این صورت ما هم قول درمان در ۱ تا ۳ ماه را به شما می دهیم. فکر می کنید که زمان زیادی است؟ پس من از شما می پرسم که برای یک زندگی سالم چقدر وقت و انرژی تان را هزینه می کنید؟ آیا هنوز هم این عدد برای تان زیاد نمود می کند؟ مسلما خیر.

مسکن قوی برای ترک اعتیاد

اکثر مسکن ها عوارضی چون ایجاد مشکل در دستگاه گوارش، کلیه ها، قلب، کبد و… را برای بیمار به ارمغان می آورند که این مشکلات در کنار دیگر مشکلات طبیعی ترک اعتیاد به هیچ وجه قابل قبول نیستند. از این رو بهتر است که به جای مسکن های شیمیایی از مسکن های گیاهی استفاده کنید. خواص برخی از مسکن های طبیعی به شرح زیر هستند:

  • سیر ده ها باکتری درد زا را از بین می برد.
  • زنجبیل از ترشح هورمون درد جلوگیری می کند.
  • چای دل پیچه را کاهش می دهد.
  • و…

همچنین علاوه بر این ها اگر مجبور به استفاده از مسکن های شیمیایی شدید بهتر است که در کنار آنها قهوه هم بنوشید، چرا که قهوه تاثیر مسکن ها را تا ۴۰ درصد افزایش می دهد.

داروی ترک اعتیاد تضمینی

قرص ها و شربت هایی که در بازار تحت عنوان داروی ترک اعتیاد تضمینی فروخته می شوند اغلب در کنار نکات محدود مثبت شان راه بدی های زیادی را نیز به زندگی شما باز می کنند. یکی از این بدی ها این است که متاسفانه خود مسکن های ترک اعتیاد نیز اعتیاد آور هستند و این باعث می شود که نوع اعتیاد تغییر کند اما چرخه ترک هرگز از حرکت باز نایستد. پیشنهاد ما این است که تا حد توان تان به سراغ این دارو ها نروید و عادت ناپسند اعتیاد را تنها با عادت مصرف محصولات گیاهی دکتر بیز جایگزین کنید.

خرید پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز

فاصله شما تا زندگی جدید تان تنها همین خرید پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز است. پس اگر شما هم می خواهید که از خواص بی نظیر این محصولات بهره مند شوید تنها کافی است که برروی لینک زیر کلیک کرده یا با شماره ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵  در واتس اپ ارتباط بگیرید.

فراموش نکنید که این لینک به سایت رسمی نمایندگی شرکت دکتر بیز متصل است و آنجا می توانید بهترین قیمت ها را بیابید. پس ساده از این فرصت گذر نکنید.

نمایندگی رسمی دکتر بیز: ganudermabiz.ir

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.