هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65932
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۳ |
استاندار تهران:

هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست

استاندار تهران با تاکید بر اینکه در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست، گفت: هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست.
هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست

محسن منصوری شامگاه یکشنبه در نشست ساماندهی آرد نان استان تهران اظهار داشت: در ابتدای اجرای یک طرح مهم و اساسی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و با در نظر گرفتن همه جوانب، شرایط حساسیت‌ها و دقت در حوزه اجرا، اگر بتوانیم این طرح را به سامان برسانیم، یک اتفاق بزرگ در حوزه اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم رخ می‌دهد.

منصوری افزود: خوشبختانه تاکنون اجرای طرح، پیشرفت خوبی داشته است؛ امیدواریم در مسیر اجرا نیز کارها با کیفیت و دقت لازم پیش رود.

استاندار تهران گفت: مسائل مربوط به شکر، ماکارانی و روغن حل شده است اگر جزئیاتی باقی مانده را باید در اسرع وقت حل می‌کنیم. آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به اینکه آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست، عنوان داشت: هیچ نوسانی در قیمت و توزیع نان پذیرفتنی نیست و نباید صورت بگیرد.

منصوری اظهار داشت: مسئولان امر باید کاملاً به بازار آرد و نان مسلط باشند و در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و رئیس جمهور صریحاً اعلام کردند، افزایش قیمت نان نداریم و دولت هم مصمم به رعایت این نکته است، لذا کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.