ریباکس بهترین خریدار کتاب دست دوم بی‌واسطه و هوشمند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64668
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ |

ریباکس بهترین خریدار کتاب دست دوم بی‌واسطه و هوشمند

اگر آمارها و اطلاعات مربوط به فرهنگ کتاب خوانی و سرانه میزان مطالعه در کشور و استفاده از کتاب دست دوم را در سایت‌های منبع مورد بررسی قرار دهید، به فاجعه بزرگی که در این باره وجود دارد پی خواهید برد.
ریباکس بهترین خریدار کتاب دست دوم بی‌واسطه و هوشمند

اگر آمارها و اطلاعات مربوط به فرهنگ کتاب خوانی و سرانه میزان مطالعه در کشور و استفاده از کتاب دست دوم را در سایت‌های منبع مورد بررسی قرار دهید، به فاجعه بزرگی که در این باره وجود دارد پی خواهید برد. ثبت سرانه مطالعه چند ثانیه می‌تواند برای هر جامعه‌ای یک معضل بسیار بزرگ باشد. در این بین خرید و فروش کتاب دست دوم یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند با این معضل مقابله کرده و با کاهش هزینه‌های خرید کتاب کاربران را بیش از گذشته تشویق به استفاده از کتاب‌ها در زندگی نماید. از این گذشته جدای از بحث خرید کتاب دست دوم بایستی موانع موجود پیشروی کاربران به صورت کامل مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد تا دلایل اصلی این فاجعه شناخته شود. پرواضح است که نبود بستر مناسب برای استفاده از کتاب در میان کاربران یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع بوده و توسعه یک سامانه هوشمند بند می‌تواند راهکاری عالی برای حل این مورد باشد.

خوشبختانه شاهد هستیم که اولین سامانه هوشمند بی‌واسطه خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور راه اندازی شده و کاربران می‌توانند با استفاده از مزیت‌های این سامانه نه به راحتی به کتاب‌های دست دوم مورد نظر خود با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند و یا حتی برای فروش کتاب‌های دست دوم خود از طریق این سامانه اقدام کنند. در ادامه با مزیت‌های بسیار جذاب ریباکس به عنوان اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور بیشتر آشنا خواهید شد.

چرا خرید و فروش کتاب دست دوم با ریباکس؟

چرا خرید و فروش کتاب دست دوم با ریباکس را پیشنهاد می‌کنیم و چنین فرآیند می‌تواند چه مزیت‌هایی برای ما و شما به دنبال داشته باشد؟ واقعیت این است که تا قبل از این هیچ گونه بستن مناسبی برای خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور ما وجود نداشت و حتی سایت‌های آنلاین موجود در این عرصه نیز به معنای واقعی خدمات آنلاین ارائه نمی‌دادند. تصور کنید که شما برای خرید یک کتاب دست دوم ناچار به پرداخت هزینه سرسام‌آور حمل و نقل باشید. عملاً درنهایت هزینه تمام شده برای خرید کتاب دست دوم مورد نظر از خرید یک کتاب نو هم بیشتر تمام می‌شود که هیچ سودی برای کاربران به دنبال ندارد. ریباکس به عنوان اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم با فراهم کردن مزیت‌های زیر شرایط ایده آلی را برای استفاده از این خدمات فراهم آورده است که بدن شما نیز  این مزیت‌ها را بدانید.

  • سرعت بسیار بالا هم برای فروش کتاب دست دوم و هم برای خرید آن یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی است که با این سامانه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمام فرآیندهای مربوط به خرید یا فروش کتاب دست دوم با استفاده از این سامانه در کمتر از چند دقیقه به پایان خواهد رسید و شما در اولین فرصت که در منزل دارید می‌توانید کتاب خریداری شده را در اختیار داشته باشید و یا کتاب فروخته شده را به این مجموعه تحویل دهید.
  • حمل و نقل کاملاً رایگان یکی از بزرگترین مزیت‌هایی است که ریباکس برای کاربران خود فراهم آورده است تا دغدغه پرداخت هزینه‌های اضافی را نداشته باشند. معضلی که اتفاقاً اهمیت بسیار زیادی نیز برای بسیاری از کاربران دارد.
  • سادگی و قابل درک بودن برای تمام کاربران در هر سطح و سوادی یکی دیگر از مزیت‌هایی است که ریباکس برای خرید و فروش کتاب دست دوم در اختیار کاربران قرار داده است. با ورود به سایت این مجموعه به سادگی فرآیند خرید و فروش کتاب دست دوم در آن پی خواهید برد.
  • قیمت گذاری آنلاین و در لحظه مزیت دیگری است که شما می‌توانید برای فروش کتاب‌های دست دوم خود را در اختیار داشته باشید. این سامانه با استفاده از فاکتورهای از پیش تعیین شده مانند سلامتی فیزیکی کتاب و مشخصات آن در لحظه و به صورت آنلاین آن را برای شما قیمت گذاری نموده و این معضل را نیز کاملاً برطرف کرده است.
  • کنترل دقیق بر روی صحت و سلامت فیزیکی کتاب‌ها قبل از خرید و ارسال آنها برای مشتریان از دیگر مزیت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از ریباکس برای خرید و فروش کتاب دست دوم در اختیار داشته باشید.
  • همچنین باید اشاره کنیم که هیچ محدودیتی برای فروش کتاب دست دوم در این سامانه تعریف نشده و شما می‌توانید انبوه بسیار زیادی از کتاب‌ها را در چند دقیقه به این مجموعه بفروشید.

خرید و فروش کتاب دست دوم با ریباکس فرایندی دو سر برد

خرید و فروش کتاب دست دوم با ریباکس فرایندی دو سر برد

خرید و فروش کتاب دست دوم با استفاده از اولین سامانه هوشمند تعریف شده، یک فرایند کاملاً دو سر برد هم برای خریداران و هم برای فروشندگان کتاب‌ها است. شما به عنوان فروشنده می‌توانید تمام کتاب‌های در دسترس خود را با قیمت مناسب به فروش رسانده و حتی از همین هزینه‌های دریافت شده برای خرید کتاب‌های دست دوم مورد نظر خود نیز استفاده کنید. خریداران محترم نیز به نسبت قیمت‌های در نظر گرفته شده برای کتاب‌های نو، هزینه‌های به مراتب کمتری را پرداخت کرده و با صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانند کتاب‌های بیشتری تهیه کنند. ملاحظه می‌کنید که این سامانه می‌تواند یک بستر فوق‌العاده مناسب برای ارتقاء سطح فرهنگ کتاب خوانی و استفاده از خدمات خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور ما باشد.

ریباکس یک واسطه نیست

 دقت داشته باشید که ریباکس به هیچ وجه نقش واسطه‌گری برای خرید و فروش کتاب دست دوم را نداشته و قرار است کاربران را به صورت مستقیم برای خرید و فروش کتاب دست دوم به هم متصل نماید. البته لازم است تا یک مرجع برای رسیدگی به شرایط خیلی خرید و فروش نیز در نظر گرفته شود که  مجموعه ریباکس این  مسئولیت را به عهده دارد. بررسی کردن صحت و سلامت فیزیکی کتاب‌ها،  به شرایط قیمت گذاری کتاب‌ها و تسهیل دسترسی کاربران به فرآیند خرید و فروش کتاب دست دوم از جمله اقداماتی است که این سامانه به صورت هوشمند و آنلاین انجام می‌دهد تا کاربران در کنار استفاده از تمام مزیت‌های مربوط به آن، هیچگونه حق ضایع شده‌ای نداشته باشند. همه افراد به عنوان خریدار و هم افراد به عنوان فروشنده همگی به دنبال رسیدن به حق منطقی خود از فرآیند خرید و فروش کتاب دست دوم هستند که ریباکس مسئولیت بررسی این شرایط را به عهده دارد و موانع پیش رو را از میان خواهد برد.

ریباکس یک واسطه نیست

خودتان قضاوت کنید!

توصیه می‌کنیم اگر هنوز دید کافی نسبت به شرایط استفاده از اولین سامانه هوشمند خرید و فروش کتاب دست دوم در کشور پیدا نکرده و درباره استفاده از آن با شک و تردید روبرو هستید، حتماً سری به سایت مجموعه ریباکس به نشانی rebox.ir بزنید. با بازدید از سایت این مجموعه و مشاهده ویدئوی آموزشی مربوط به استفاده از خدمات آنها می‌توانید درک خود را نسبت به مزیت‌های این مجموعه بالاتر برده و شرایط بسیار ساده و آسان خرید و فروش کتاب دست دوم را بهتر درک کنید. همچنین توصیه می‌کنیم که خدمات این مجموعه را با روش سنتی و سایر سایت‌های عرضه کننده خدمات خرید و فروش کتاب دست دوم مقایسه کرده و سپس خودتان قضاوت کنید که چه شگفتی بزرگی در این باره در حال رقم خوردن است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.