متلب پروژه معتبرترین سایت سفارش نوشتن مقاله - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 63940
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ |

متلب پروژه معتبرترین سایت سفارش نوشتن مقاله

از فعالیت‌های مهم در زندگی هر پژوهشگری، نوشتن مقاله علمی است. یکی از دغدغه‌‌های هر دانشجو یا فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، این است که بتواند یک یا چندین مقاله علمی بنویسد تا بتواند رزومه قوی‌تری برای خود ایجاد کند.
متلب پروژه معتبرترین سایت سفارش نوشتن مقاله

از فعالیت‌های مهم در زندگی هر پژوهشگری، نوشتن مقاله علمی است. یکی از دغدغه‌‌های هر دانشجو یا فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، این است که بتواند یک یا چندین مقاله علمی بنویسد تا بتواند رزومه قوی‌تری برای خود ایجاد کند.

در واقع یک مقاله، نوشته‌ای است که:

  • در آن نظرات شخصی نویسنده آورده می‌شود.
  • نشان‌دهنده مطالعه بیشتر نویسنده بر روی مطلب مورد نظر است.
  • مسیری برای درک و فهم بهتر از موضوع را نشان می‌دهد.
  • به تجزیه‌وتحلیل موضوع (عنوان) می‌پردازد.

اگر بخواهیم مقاله را بهتر معرفی کنیم، یک مقاله می‌تواند برگزیده‌ای از یک پایان‌نامه یا یک تحقیق انجام شده، باشد. در واقع زمانی که شروع به نوشتن مقاله می‌شود، شخص نویسنده در حال ساخت موضوع مورد نظر، تحلیل و همچنین تفسیر آن همراه با نشان داده نتایجی است که بدست آمده است.  اگر بهتر بگوییم هدف مشترک در زمانی که سفارش نوشتن مقاله وجود دارد، در تمام موارد، ارائه یک موضوع نو و جدید به خواننده‌ها است. بنابراین همه مقالاتبر روی صحت واقعیت‌ها کار می‌کنند.

تعداد صفحات سفارش نوشتن یک مقاله می‌تواند بین یک تا سی صفحه باشد، که براساس نوع پژوهش انجام شده، متفاوت است. از مهمترین مراحل در نوشتن مقاله، انتخاب موضوع و در مرحله بعد، تیتربندی محتوای نوشته شده آن است. در سفارش نوشتن یک مقاله سبک واحدی را نمی‌توان در نظر گرفت، زیرا براساس دسته‌بندی‌های مختلف که برحسب سطوح علمی است، نوع نگارش و نیز جزئیات یک مقاله به وجود می‌آید.

تقسیم‌بندی مقالات به انواع مختلفی صورت می‌گیرد که شامل:

  • اکتشافی
  • استدلالی
  • تحلیلی
  • توصیفی
  • مروری

هدف از نوشتن مقاله:

نوشتن مقاله به اشخاص این اجازه را می‌دهد تا علم و دانش خود را به دیگران عرضه کنند.

مواردی که باید در  سفارش نوشتن یک مقاله جمع‌آوری شود:

  • مطالعه، پژوهش، آزمایش و یادداشت برداری
  • تجزیه و تحلیل موارد بدست آمده
  • ساماندهی نتایج (ایده‌ها)
  • برقراری نوع ارتباط مؤثر با خواننده

بنابراین  در نتیجه سفارش نوشتن یک مقاله،  باعث بروز و ظهور استعدادها و افکار شما در مورد یک موضوع خاص می‌شود. اگر یک دانشجو باشید، استاد شما می‌تواند اطلاعات و همچنین میزان یادگیری شما در مورد موضوع مورد نظر را بسنجد. در مسیر نوشتن مقاله، بهتر است از قبل از شروع، چندین مقاله در حوزه مورد نظر خود را مطالعه کنید تا بتوانید درک بهتری از موضوع مورد نظر خودتان داشته باشید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649485977.png

حل یک مسئله در نوشتن مقاله (سفارش نوشتن مقاله):

نویسنده در زمان نوشتن مقاله باید بر روی موضوع به اندازه کافی احاطه داشته باشد، همچنین داشتن صداقت و حسن نیت در زمان نوشتن مقاله، در نظر داشتن مصلحت‌های کلی (جامعه) نه منافع شخص یا گروه خاص از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف نویسنده باید حل یک مشکل یا معضل باشد به گونه‌ای که مقاله ارائه شده، آن را حل کند.

برای سفارش نوشتن یک مقاله باید از ۷ مرحله استفاده کرد که در ذیل بیان می‌شود:

  • در ابتدا یک نویسنده برای موفقیت در ساختار نوشتن مقاله، بیان مختصر، واضح و در عین حال جامعی از نوشتن مقاله را برای خود تدوین می‌کند.
  • شروع به نوشتن بیانیه می‌کند.در واقع ایده‌های بزرگ و بسیار مهم در نوشتن مقاله خود را مشخص می‌کند.
  • در این مرحله، برای مقاله خود، توضیحاتی را تدوین و یادداشت می‌کند.
  • در اینجا، ضمن سازماندهی نوشته‌ها و یادداشت‌های خود، آن چیزی را استفاده می‌کند که در از موضوع مقاله، پشتیبانی کند.
  • مطالب و یادداشت‌های بدست آمده، بدنه اصلی نوشتن مقاله خواهد شد.
  • حال در این مرحله بخش مقدمه و نتیجه‌گیری مقاله به وجود می‌آید.
  • در مرحله آخر در نوشتن مقاله، نویسنده شروع به بازخوانی متن خود می‌کند، مطالب را ویرایش و نهایی می‌کند تا برای ارسال آمده شود.

 در انجام مقاله‌های علمی یک ساختار مشابه  وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  1. عنوان مقاله
  2. اسامی نویسندگان
  3. چکیده
  4. کلمات کلیدی
  5. مقدمه
  6. بدنه یا متن
  7. نتیجه گیری
  8. منابع و ماخذ

 که در پایین به طور مختصر آنها را تشریح خواهیم کرد:

          انتخاب موضوع مقاله:

انتخاب صحیح موضوع مقاله از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا می‌توان بدین سبب گروه مخاطبان مقاله خود را انتخاب نمود. موضوع مورد نظر می‌تواند یک معضل، یا یک هدف جدید و … باشد که توسط نویسنده در نوشتن یک مقاله ارائه می‌شود.

تنظیم طرح نوشتاری مقاله

در این قسمت باید نویسنده یا نویسندگان تصمیم بگیرند که چه بخشی از مطالعه در مورد موضوع را انجام دهند و در نهایت به چه نتایجی برسند.

یادداشت برداری از منابع در دسترس

 در این قسمت نویسنده باید از منابعی که در دسترس دارد، نکته‌های مهم را یادداشت کند. این یادداشت‌ها می‌تواند برگرفته از کتب و مجلات، تحقیق میدانی و حتی برگرفته از ذهن نویسنده مقاله باشد.

جمع‌آوری و تنظیم یادداشت‌ها:

در این قسمت از مراحل نوشتن مقاله، باید یادداشت‌های جمع‌آوری شده، در کنارهم قرار بگیرند، طبقه بندی شوند و سپس بعد از پیش نویسی متن مقاله، آنها را جمع‌بندی، نظم و ساختاردهی کنند.

نوشتن متن نهایی مقاله:

بعد از ويرايش و  سپس بازنگرى پيش نويس و تهيه متن نهایی نویسنده اطمینان حاصل می‌کند که ساختار نگارشی و ویرایشی مورد نظر صحیح است.

انتخاب عنوان مقاله:

انتخاب صحیح عنوان مقاله می‌تواند در نشان دادن اهمیت موضوع مورد بررسی و همچنین جلب توجه مخاطبین بسیار اثرگذار باشد، بنابراین انتخاب نام مناسب از ابتدایی ترین‌ و مهمترین مراحل در نوشتن مقاله است.

 بهتر است این موضوع نیز مطرح شود که هرچه مقاله کوتاه‌تر باشد و در عین حال تمام زمینه‌های مورد نیاز مقاله را داشته باشد، بهتر می‌تواند مخاطبان خود را جذب کند، البته حجم نوشتاری مقاله به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. براساس موضوع مقاله: مانند اینکه موضوعات علمى معمولاً حجمى بيشتری دارند.
  2. براساس سطح مخاطب
  3. براساس مجموعه‌اى(مجله‌ای)كه مقاله در آن چاپ مى شود
  4. براساس ويژگى هاى زمانى و مكانى در زمان درج مقاله
  5. براساس توان نویسنده مقاله
  6. براساس سطح نگارش مقاله نوشته شده

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649486051.png

دسته‌بندی مقالات از نظر ماهیت آنها:

مقالات پژوهشی یا علمی پژوهشی (original article)

بیشتر مقالات که درمجلات چاپ می‌شوند، از نوع مقالات پژوهشی می باشند. به این نوع مقالات در کشور ما  مقالات علمی پژوهشی می‌گویند و در مجلات بین المللی به آنها Original Article، Research Article، Research، و یا Article   گفته می‌شود.

در واقع یک مقاله پژوهشی به مقاله‌ای اطلاق می‌شود که اساس و پایه آن براساس یک پروژه پژوهشی یا آزمایشگاهی باشد.

به این صورت شکل می‌گیرد که گروهی از دانشمندان یا محققان برای رسیدن به پاسخ یک سوال به صورت علمی، شروع به پژوهش به صورت تئوری و یا آزمایشگاهی می‌کنند. سپس نتایج بدست آمده را تحلیل می‌کنند تا به وسیله آنها بتوانند تفسیر مناسبی برای موضوع مورد نظرشان بنویسند و در نهایت برای پرسش علمی که به وجود آمده بود، پاسخ مناسبی پیدا کنند. این پژوهشگران با ارائه یک مقاله پژوهشی و چاپ آن در مجلات علمی، نتایج بدست آمده خود را به دیگران عرضه می‌دارند تا افراد مشتاق دیگر نیز این نتایج را مطالعه کنند.

حال در چه صورت می‌توانیم به یک مقاله، مقاله  علمی – پژوهشی اطلاق کنیم:

  • در صورتی که موارد مطرح شده در مقاله نوشته شده، حاصل بررسی‌های خود نویسنده (محقق) باشد.
  • نویسنده، برای تحقیق خود فرضیه را مشخص کن و نیز هدف خود را به خوبی شرح دهد.
  • نویسنده به خوبی روش تحقیق خود را شرح دهد.
  • نویسنده نتایج تحقیقات خود را به خوبی گزارش دهد.
  • نویسنده نتایج تحقیق خود را به خوبی تفسیر کند.

 در انجام مقاله علمی  پژوهشی بخش های زیر  وجود دارند:

  1. چکیده
  2. مقدمه
  3. مواد و روش ها
  4. نتایج و بحث
  5. نتیجه گیری

مقاله مروری یا علمی ترویجی (review paper )

 به مقالات مروری، مقالات علمی و ترویجی نیز می‌گویند. در مجلات انگلیسی به آنها review paper و یا review  اطلاق می‌شود.در این مقالات نتایج یافته های پژوهشی نویسنده مقاله ارائه نمی‌شود،  بلکه دست‌آورد پژوهشگران دیگر را در یک موضوع خاص و  همچنین وضیعت موجود در آن حوزه علمی تشریح می‌شود. در واقع مقالات مروری  دارای اهمیت بالایی هستند از آن جهت که پژوهشگر با مطالعه یک مقاله مروری می تواند در مورد آخرین یافته های حوزه تحقیقاتی مورد نظرش اطلاع یابد.

همچنین پژوهشگران به وسیله مقاله های مروری می‌توانند نتایج صدها مقاله را مطالعه و  همچنین مرور کنند. بنابراین مطالعه این نوع مقالات برای پژوهشگران ضرورت دارد.

حال باید متذکر شویم که نگارش و چاپ مقالات مروری، کار ساده‌ای نیست، نوشتن مقاله مروری باید  توسط پژوهشگران خبره‌ای صورت بگیرد که در زمینه علمی مورد نظر، تجربه کافی داشته باشند، به طوری که برای نوشتن یک مقاله مروری، باید بیش از صد مقاله مرتبط با موضوع مورد نظر را مطالعه کرده باشند.

این را نیز باید به یاد داشته باشید که منظور از یک مقاله مروری، فقط چسباندن چندین مقاله به هم نیست.

ساختار بیشتر مقالات مروری شامل موارد زیر می‌شود:

عنوان

چکیده

مقدمه

بدنه مقاله

نتیجه گیری و کارهای آینده

منابع

انجام مقاله ISI

 منظور از انجام مقاله ISI ، مقاله ای است که در یک مجله ISI به چاپ برسد. بنابراین باید به این پرسش پاسخ دهیم که مجله ISI چیست. با گسترش روز افزون علوم و فناوری های جدید، توجه به معیارهای ارزش دهی به تحقیقات، پژوهش ها و مجلات  بسیار اهمیت دارد.

حال این موضوع بسیار مهم است که وجود یک مرجع مناسب برای ارزیابی بی‌طرف که بتواند نقاط قوت و ضعف موارد انتشاریافته علمی و پژوهشی را به خوبی نشان دهد، می‌تواند برای پژوهشگران بسیار اهمیت داشته باشد. چندین مؤسسه بین‌المللی در نمایه سازی مجلات علمی مشغول به فعالیت هستند.

ISI یکی از این موسسات که به طور نسبی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار است، است که در واقع مخفف Institute for Scientific Information است که نام موسسه علمی است.

 بنابراین باید انجام مقاله isi در یکی از مقالات تحت پوشش این پایگاه باید به  چاپ رسیده باشد.

مراحل انجام  مقاله ISI:

مرحله اول: هدف از نگارش مقاله isi

مرحله دوم: رعایت قواعد مقاله‌نویسی

مرحله سوم: چارچوب مقاله isi

مرحله چهارم: زمانبندی مناسب برای نگارش مقاله isi

مرحله پنجم: چکیده نویسی

مرحله ششم: انتخاب یک مجله معتبر برای انتشار مقاله‌تان است

مرحله هفتم: ترجمه تخصصی از فارسی به انگلیسی

https://file.tesmino.ir/images/2022/04/image_1649486002.jpg

سایت متلب پروژه به عنوان معتبرترین مرجع نوشتن مقاله با تجربه ای بالا و با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه ای توانسته است در مدت بیش از ده سال اعتماد کاربران را جلب نماید. تیم متلب پروژه از کارشناسان نوشتن مقاله و اساتید مجربی تشکیل شده که با تجربه بالا در این عرصه تمام پروژه‌های شما را به ثمر می‌رساند. اساتید متلب پروژه ضمن انجام سفارش‌های ارسالی وظیفه دارند گزارش پیشرفت کار را به کاربران ارائه داده و تا زمان تایید نهایی نیز از پروژه‌ها پشتیبانی به عمل آورند. در این صورت کاربر می‌تواند تمام فرایند اجرای پروژه را زیر نظر داشته باشد. همچنین متلب پروژه در حوزه چاپ و پذیرش انواع مقالات با بهره گیری از ممتازترین و باتجربه ترین کارشناسان ضمانت چاپ مقاله و پذیرش تضمینی آن را در مجلات و ژورنال های معتبر به شما عزیزان ارائه میدهد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.