چرا پارتیشن فریم لس در دکوراسیون داخلی طرفداران بیشتری دارد؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 63835
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401 - 8:49 |

چرا پارتیشن فریم لس در دکوراسیون داخلی طرفداران بیشتری دارد؟

پارتیشن فریم لس نوعی از پارتیشن شیشه ای می باشد که به علت طراحی خاص و جلوه ی بصری زیبایی که دارد ، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، چرا که در ساخت این نوع پارتیشن شیشه ای از حداقل یراق آلات استفاده شده است وبا اینکه پنل های شیشه ای درون قاب قرار دارند ولی خیلی قابل مشاهد نمی باشند و مانع دید کاربر نمی شوند.
چرا پارتیشن فریم لس در دکوراسیون داخلی طرفداران بیشتری دارد؟

پارتیشن فریم لس نوعی از پارتیشن شیشه ای می باشد که به علت طراحی خاص و جلوه ی بصری زیبایی که دارد ، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، چرا که در ساخت این نوع پارتیشن شیشه ای از حداقل یراق آلات استفاده شده است وبا اینکه پنل های شیشه ای درون قاب قرار دارند ولی خیلی قابل مشاهد نمی باشند و مانع دید کاربر نمی شوند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس بدون قاب نمی باشد ولی از آنجاییکه در ساخت این دیوارهای شیشه ای از یک قاب دور بسیار نازک استفاده می شود ، به آن پارتیشن بدون قاب می گویند.البته برای کنار هم قرار دادن شیشه های سکوریت نیز از چسب های مخصوص به جای فریم استفاده می شود که این کار علاوه بر زیبایی و دید بهتر برای کاربر به بزرگتر نشان دادن فضا نیز بسیار کمک می کند به همین دلیل است که اغلب افراد که فضای کوچکتری در اختیار دارند از پارتیشن فریم لس استفاده می کنند. پارتیشن های فریم دار به دلیل اینکه دور شیشه را احاطه کرده اند از مقاومت بالاتری برخوردارند ولی فضای بیشتری را اشغال می کنند

وظیفه ی اصلی پارتیشن ها ، تقسیم بندی فضاهای یک پارچه می باشد ، امروزه با توجه به مدرنیزه شدن طراحی دکوراسیون داخلی افراد بیشتری پارتیشن فریم لس را می پسندند ، پارتیشن های شیشه ای فریم لس را می توان در اداره ها ، مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، بانک و در فضای داخلی منازل در آشپزخانه ، حمام و بالکن ها استفاده کرد.

پارتیشن فریم لس

شیشه بالکن

شیشه بالکن سازه ای شیشه ای می باشد که جهت پوشاندن بالکن با شیشه مورد استفاده قرار می گیرد.بالکن های شیشه ای را به جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار ، آلودگی های صوتی ، ورود حشرات  و بارش برف و باران به فضای داخل بالکن طراحی و اجرا می کنند.

شیشه بالکنی معمولا به دو صورت ثابت و متجرک طراحی می شوند.افرادی که می خواهند از فضای بالکن به عنوان قسمتی از منزل خود به طور دائم استفاده کنند از نوع شیشه بالکنی ثابت استفاده می کنند چرا که این نوع شیشه بالکنی دیگر با فضای خارجی ارتباطی ندارد و صرفا می توان از پشت شیشه ها نظاره گر مناظر بود.

اما برخی دیگر از افراد علاوه بر اینکه می خواهند از فضای بالکن برای بزرگتر کردن فضای داخلی استفاده کنند ، ترجیح می دهند زمانی که هوا خوب و دلپذیر می باشد ، شیشه ها را کنار زده و از هوای طبیعی نهایت استفاده را بکنند ، برای این افراد شیشه بالکنی نوع متحرک مناسب می باشد . در شیشه بالکن متحرک شیشه ها درون ریل به طور کامل روی هم جمع می شوند و کنار زده می شوند.بدین ترتیب فضای بالکن برای استفاده از هوای طبیعی کاملا باز می شود

شیشه بالکن را نیز می توان به دو صورت فریم دار و فریم لس طراحی کرد . بالکن های شیشه ای از تعدادی پنل شیشه ای با اندازه ی یکسان تشکیل شده اند ، پنلهای شیشه ای همراه با چرخ هایی که جهت حرکت هستند درون ریل بالا و پایین قرار داده می شوند . از آنجاییکه شیشه بالکن در نمای خارجی قرار دارد معمولا افراد می خواهند نهایت زیبایی را با خود به همراه داشته باشد ، به همین دلیل وجود فریم در بین پنل های شیشه ای را نمی پسندند چرا که مانع دید بهتر کاربر می شود . در این سازه ی شیشه ای نیز نوع فریملس طرفداران بیشتری دارد هرچند سازه هایی که همراه با فریم هستند از استحکام بالاتری برخوردار می باشند.

شیشه بالکن

حمام مستر

حمام مستر در بزرگترین اتاق خانه طراحی می شود. و دارای تمامی تجهیزات از قبیل حمام، وان و سرویس بهداشتی می باشد. حمام مستر را می توان با استفاده از پارتیشن های شیشه ای تفکیک کرد . با این کار فضایی که محل استحمام می باشد از فضاهای دیگر جدا می شود ، با این کار دیگر نیازی به نظافت کل حمام بعد از هر بار استحمام کردن نمی باشد چرا که سایر نقاط خیس و کثیف نمی شود.

شیشه ی حمام مستر از جنس شیشه سکوریت و یا لمینت انتخاب می کنند تا مقاومت کافی در برابر ضربه و فشار و همچنین تغییرات جوی داشته باشد.

حمام مستر را می توان با شیشه های رنگی ، مات ، نیمه مات و یا سندبلاست شده طراحی کرد از آنجایی که در حمام افراد نیاز به فضای خصوصی دارند اغلب شیشه های مات و یا رنگی را برای این کار انتخاب می کنند. جهت تفکیک فضای حمام مستر می توان از پارتیشن های فریم لس و فریم دار همراه با درب ریلی و لولایی استفاده کرد ، الیته نوعی از پارتیشن بندی حمام وجود دارد که از درب استفاده نمی شود و فقط از شیشه های یک تکه به عنوان دیوایدر شیشه ای استفاده می کنند .معمولا محیط حمام هایی که فضای کمتری دارند از این طراحی استفاده می کنند.

حمام مستر شیشه ای نیز به دو صورت فریم دار و فریم لس طراحی و اجرا می شوند. حمام شیشه ای فریم دار باعث می شود تا از نشت آب به بیرون جلوگیری شود ونیازی به نصب سکو نمی باشد ، شما می توانید از انواع فریم های رنگی برای زیبایی و هماهنگی بیشتر با دکوراسیون حمام بهره مند شوید . از معایب حمام شیشه ای فریم دار می توان به وجود انواع میکروب در لابلای درزهای فریم اشاره کرد . حمام شیشه ای فریم دار از استحکام بالاتری برخوردار می باشد . در ساخت حمام مستر از نوع فریم دار معمولا از درب های ریلی استفاده می شود که فضای کمتری را اشغال می کنند.

حمام مستر فریم لس بهداشتی تر می باشد چرا که فضایی را جهت تجمع میکروب ها ندارد .برای نصب حمام شیشه ای فریم لس نیاز به یک سکوری سنگی داریم تا از ورد آب به بیرون جلوگیری شود . در حمام شیشه ای فریم لس مس توان از دربهای ریلی و لولایی استفاده کرد

در ساخت حمام شیشه ای نوع فریم دار و فریم لس از یراق آلات مرغوب و با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند.اگر یراق آلات مصرفی از کیفیت خوبی برخوردار نباشند با گذشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند و نیاز به تعویض آنها می باشد که این موضوع باعث ایجاد هرینه برای کارفرما خواهد شد.

حمام مستر

کلام آخر

در مقاله ی بالا در رابطه با محصولات شیشه ای صحبت شد که کاربرد فراوانی را در صنعت ساختمان سازی دارند. از آن جاییکه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی به سمت مدرنیزه شدن می رود اغلب کاربران نیز سازه هایی را می پسندند که در آن از متریال و اکسسوری کمتری استفاده شده باشد.بدین جهت پارتیشن های شیشه ای فریم لس که کاربرد زیادی نیز دارند طرفدارن بیشتری دارد

حمام شیشه ای

شرکت درتیس یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی انواع محصولات شیشه ای می باشد ، این شرکت در ساخت کلیه ی محصولات از مواد با کیفیت و اورجینال استفاده می کند با این حال جهت آسودگی خاطر کارفرمایان محترم تمامی محصولات خود را گارانتی کرده است.

شما عزیزان می توانید جهت دیدن کارهای اجرا شده توسط تیم درتیس به گالری ما در سایت doortis.ir مراجعه نمایید . همچنین جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشد تا از قیمت به روز محصولات مطلع شوید.

بالکن شیشه ای

راه های ارتباطی با ما

۳۴ ۳۰ ۱۱ ۴۴ ۰۲۱

۵۶۲ ۵۷۲ ۱ ۰۹۱۲

منبع: doortis.ir

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای چرا پارتیشن فریم لس در دکوراسیون داخلی طرفداران بیشتری دارد؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.