راهنمای کامل خرید کتاب کنکور آنلاین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 62847
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ |

راهنمای کامل خرید کتاب کنکور آنلاین

دانش آموزان برای قبولی در کنکور علاوه بر کتاب‌های درسی از کتاب‌های کمک درسی نیز استفاده می‌کنند تا با مطالعه و تست بیشتر بتوانند به موفقیت برسند.
راهنمای کامل خرید کتاب کنکور آنلاین

دانش آموزان برای قبولی در کنکور علاوه بر کتاب‌های درسی از کتاب‌های کمک درسی نیز استفاده می‌کنند تا با مطالعه و تست بیشتر بتوانند به موفقیت برسند. خرید کتاب کنکور آنلاین مزایای بسیاری از جمله صرف زمان کمتر برای انتخاب کتاب، دسترسی ۲۴ ساعت به کتاب‌ها، امکان پرداخت درب منزل و .. را به همراه دارد. همچنین آن‌ها می‌توانند از خرید کتاب کنکور با تخفیف نیز برخوردار شوند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با خرید کتاب‌های کنکور به صورت آنلاین آشنا شوید.

کاربرد انواع کتاب های کنکور

کتاب‌های کمک درسی کنکور تاثیر بسزایی در موفقیت دانش آموزان دارند. این کتاب‌ها برای تمام دروس توسط انتشارات‌ مختلفی در بازار و کتاب فروشی‌ها قابل تهیه می‌باشند. امروزه با گسترش تکنولوژی و وب امکان خرید کتاب کنکور به صورت آنلاین برای دانش‌ آموزان نیز فراهم شده است. دانش آموزان می‌توانند با توجه به سطح، نیاز، هدف و شرایط خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. در برخی از کتاب‌های کنکور مفاهیم پایه نیز بیان شده تا دانش آموز قبل از شروع تست با مطالعه آن‌ها آمادگی لازم را بدست آورد. برخی دیگر نیز طراحی سوالات چهار گزینه‌ای را شبیه کنکور طراحی می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند سطح خود را با تست زنی آن‌ها ارزیابی کنند.

نکات مهم در خصوص خرید کتاب کنکور

  • بهتر است برای هر درس یک کتاب کنکور خوب داشته باشید و با این کتاب شروع کنید. پس از مطالعه این کتاب با توجه به نیاز خود می‌توانید کتاب‌های کمک درسی سطح بالاتری را تهیه و مطالعه نمایید.
  • سعی کنید همه کتاب‌ها را با هم نخرید، به عنوان مثال همزمان ۴ کتاب برای هر درس تهیه نکنید. خرید کتاب باید تدریجی بوده و با توجه به نیاز و شرایط شما باشد.
  • برای هر درس تحقیق و بررسی کنید تا ببینید کدام موسسه و کدام کتاب بهتر است و با توجه به شرایط خود آن را خریداری کنید.
  • پیشنهاد می‌شود تمام کتاب‌های کنکور را از یک موسسه تهیه نکنید.
  • قبل از خرید کتاب کمک درسی به این سوالات پاسخ دهید که آیا من واقعا به این کتاب نیاز دارم؟ زمان کافی برای خواندن آن دارم؟ کتاب قبلی را تمام کردم که کتاب جدید بخرم؟

از این رو برای همه دروس باید یک منبع اصلی داشته باشید یعنی شما با توجه به سطحی که دارید برای هر درس یک منبع اصلی تهیه کنید. بهتر است تا زمانی که تمام تست‌های منبع اصلی را انجام ندادید و به آن مسلط نشدید، کتاب بعدی را نخرید. زمانی که به طور کامل منبع اصلی را مطالعه کردید، می‌توانید سراغ منابع دیگری در سطح بالاتر و سوالات تالیفی بروید. بنابراین موقع خرید حتما به این نکات رعایت نمایید تا کتاب بی‌ارزشی را تهیه نکنید و هزینه و زمان زیادی را هدر ندهید.

ویژگی های یک سایت برای خرید کتاب کنکور آنلاین

سایت‌های فروش کتاب‌های کنکور باید دارای ویژگی‌هایی مانند امکان خرید کتاب اینترنتی از راه‌های مختلف، ارائه بانک وسعی از انتشارات کتاب‌های کمک درسی برای کنکور، امکان خرید کتاب‌ها به صورت پکیج، ارسال رایگان در صورت خرید مبلغی ثابت، تخفیف‌های خوب و … باشد. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

امکان خرید کتاب اینترنتی از راه‌ های مختلف

یکی از ویژگی‌های این سایت‌ها ثبت سفارش از طریق راه‌های مختلف است. به این معنا که شما بتوانید علاوه بر خرید کتاب کنکور از طریق سایت، خرید خود را از طریق تماس تلفنی، پیام‌ رسان‌های تلگرام و واتساپ، شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ثبت کنید. متمایز بودن در روش‌های خرید حتی در حین پرداخت مانند امکان پرداخت درب منزل، فرایند خرید کتاب کنکور آنلاین را برای دانش آموز ساده‌تر کرده و سایت را نسبت به دیگر وب سایت‌ها متمایز می‌کند.

ارسال رایگان در صورت خرید مبلغی ثابت

یکی از ویژگی‌هایی که کاربران را ترغیب به خرید بیشتر می‌کند، ارسال رایگان است. سایت‌های فروش کتاب کنکور می‌توانند این ویژگی را در اختیار دانش‌ آموزان قرار دهند تا دانش‌ آموزان بسیاری از این فرصت استفاده کرده و کتاب‌های خود را تهیه کنند. بسیاری از سایت‌های فروش کتاب کنکور، به عنوان مثال خریدهای بالای ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومن را به صورت رایگان ارسال می‌کنند.

بررسی و تحلیل کتاب های کنکور توسط رتبه های برتر

سایت‌های فروش کتاب‌های کمک درسی باید این ویژگی را داشته باشند تا دانش آموزان را جهت خرید کتاب کنکور آنلاین در مسیر درست راهنمایی کرده و بتوانند بهترین انتخاب را از میان کتاب‌های کنکور انجام دهند.

تخفیف

سایت‌های فروش کتاب کنکور با ارائه تخفیفات مختلف بر روی کتاب‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا دانش آموزان بیشتری بتوانند نسبت به خرید کتاب کنکور با تخفیف اقدام کنند.

ارائه کتاب های کنکور از انتشارات مختلف

یک سایت فروش کتاب کنکور باید امکان دسترسی دانش آموز به کتاب‌های کنکور انتشارات مختلف را فراهم کند تا دانش آموز بتواند به کتاب‌های کنکور انتشاراتی مانند کانون قلم چی، کتاب‌های انتشارات گاج، کتاب‌های خیلی سبز، انتشارات مبتکران، انتشارات مهر و ماه، کارنامه کتاب، انشارات راه اندیشه ‌و . . . دسترسی داشته و خرید کتاب کنکور آنلاین خود را انجام دهد.

امکان خرید به صورت پکیج

از دیگر ویژگی‌های سایت فروش کتاب‌های کنکور می‌توان به امکان خرید به صورت پکیج اشاره کرد. دانش آموزان می‌توانند از طریق این ویژگی کتاب‌های موجود در زمینه‌های موردنظر خود را به یکباره تهیه کنند و از تخفیفات خوبی نیز برخوردار شوند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب سایت پشتیبانی آن است. سایت‌های فروش کتاب کنکور باید از این ویژگی برخوردار باشند تا در صورت بروز مشکل برای دانش آموز آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حل نمایند.

خرید کتاب کنکور، افزایش درصد موفقیت در آزمون!

همانطور که گفته شد، مطالعه کتاب‌های کنکور تاثیر بسیاری در آزمون دانش آموزان داشته تا بتوانند با کمک آن‌ها به موفقیت و سطح موردنظر خود برسند. امروزه علاوه بر خرید حضوری کتاب‌های کنکور، به صورت آنلاین نیز فراهم شده تا دانش آموزان با امکانات ویژه‌تری بتوانند خرید خود را انجام دهند. از مزایای خرید کتاب کنکور آنلاین می‌توان به امکان استفاده از تخفیفات ویژه، دسترسی ۲۴ ساعته، در درسترس بودن، راحتی در ثبت سفارش و… اشاره کرد. همچنین آن‌ها می‌توانند در هنگام خرید کتاب کنکور با تخفیف از مشاورین سایت و افرادی که رتبه‌های بالایی در کنکور بدست آوردند، راهنمای‌های لازم را دریافت کنند.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.